Fleurbo, mooi tijdstip om te spuiten. Zit qua timing helemaal goed hoor. En ik heb alleen bij de 3de punctie meer echo's gehad ivm kans overstimulatie en dus al eerder een echo. Die andere 2 keren ook maar 1. En omdat het er toen al goed uitzag kon inderdaad de punctie gepland worden. Dus dat zit ook wel goed.
Een kant is het wel fijn dat ze realistisch zijn en je ook evt voorbereiden op slechte resultaten. Alleen natuurlijk niet fijn om te horen omdat je uit wilt gaan van het beste. Ik hoop en duim mee voor prachtige embryo's en een fijne punctie zonder al te veel pijntjes.
Zwindo, wat fijn dat je ovulatie er is! Je lichaam is weer goed op weg en hopelijk blijft het nu zo. Zo helemaal top zijn.
Knuffeltje voor jouw wordt het nu echt spannend, succes en duim met je mee voor een mooi resultaat. Gelukkig heb je veel leuke afleidingen.
Brabandse, bijna je echo! Hoeveel weken zit je dan? Je symptomen klinken in ieder geval goed! Heb je nog een keer de clear blue gedaan met weken indicator? Ik had dat nog een keer gedaan, en toen ik zag dat er 3+ stond was ik al iets gerust gestelder dat het in ieder geval opliep.
Hier inmiddels weer enkele diensten er opzitten na de corona en "vakantie" heel benieuwd hoe het ging. Gelukkig is de vermoeidheid een stuk minder maar vandaag na mijn slaapdienst een dutje gedaan. Lees heel de middag ? dus toch wel intensief. Morgen nog en dan even een dagje vrij.
Inmiddels hebben we iedereen op de hoogte gebracht, na zo veel jaar was dat zo leuk om te doen. Iedereen was zo blij voor ons en dat het er 2 waren was helemaal een verrassing. Nog enkele dagen erna kregen we reacties van oh god gewoon 2 haha.. zo bijzonder.
Inmiddels ook intake gehad in het zkh, toch baal Ik er van dat we weer in het zkh moeten en niet gewoon zoals de rest bij de verloskundige. Ook nu mag mijn vriend niet mee. Ook dat is zuur. Ik doe onderhand alles alleen, voor de man ook gewoon niet leuk. Want dit is wat je samen doet. Dus hoop dat de maatregelen snel veranderen.
Nou jongens en eindelijk lekker weer! Hoe heerlijk is dat. Daar wordt een mens toch blij van. Geniet allemaal er van! Hebben we verdiend