1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Ik kan niet meer bellen met het ziekenhuis, zijn alleen beschikbaar op werkdagen tot half 12. Maar zowel mijn vriend als ik hebben het opgeschreven, dus het kan ook gewoon niet fout zijn. Ik ben gewoon weer aan het doemdenken, zoals altijd haha.
Oh brabandse ik hoop zo op goed nieuws binnenkort! Volgende week had je echo toch?
Zwindo wat fijn dat de test nog steeds positief is, en je klinkt erg vrolijk, wat fijn :) geniet van de mooie dag!
knuffeltjeee zo spannend morgen! Hoop heel erg op twee streepjes voor jullie ? laat je het hier weten?

Fleurbo, mooi tijdstip om te spuiten.  Zit qua timing helemaal goed hoor. En ik heb alleen bij de 3de punctie meer echo's gehad ivm kans overstimulatie en dus al eerder een echo. Die andere 2 keren ook maar 1. En omdat het er toen al goed uitzag kon inderdaad de punctie gepland worden. Dus dat zit ook wel goed.
Een kant is het wel fijn dat ze realistisch zijn en je ook evt voorbereiden op slechte resultaten. Alleen natuurlijk niet fijn om te horen omdat je uit wilt gaan van het beste. Ik hoop en duim mee voor prachtige embryo's en een fijne punctie zonder al te veel pijntjes.
Zwindo, wat fijn dat je ovulatie er is! Je lichaam is weer goed op weg en hopelijk blijft het nu zo. Zo helemaal top zijn.
Knuffeltje voor jouw wordt het nu echt spannend, succes en duim met je mee voor een mooi resultaat.  Gelukkig heb je veel leuke afleidingen.
Brabandse, bijna je echo! Hoeveel weken zit je dan? Je symptomen klinken in ieder geval goed! Heb je nog een keer de clear blue gedaan met weken indicator? Ik had dat nog een keer gedaan, en toen ik zag dat er 3+ stond was ik al iets gerust gestelder dat het in ieder geval opliep. 
Hier inmiddels weer enkele diensten er opzitten na de corona en "vakantie" heel benieuwd hoe het ging. Gelukkig is de vermoeidheid een stuk minder maar vandaag na mijn slaapdienst een dutje gedaan. Lees heel de middag ?  dus toch wel intensief. Morgen nog en dan even een dagje vrij. 
Inmiddels hebben we iedereen op de hoogte gebracht, na zo veel jaar was dat zo leuk om te doen. Iedereen was zo blij voor ons en dat het er 2 waren was helemaal een verrassing. Nog enkele dagen erna kregen we reacties van oh god gewoon 2 haha.. zo bijzonder.
Inmiddels ook intake gehad in het zkh, toch baal Ik er van dat we weer in het zkh moeten en niet gewoon zoals de rest bij de verloskundige. Ook nu mag mijn vriend niet mee. Ook dat is zuur. Ik doe onderhand alles alleen, voor de man ook gewoon niet leuk. Want dit is wat je samen doet. Dus hoop dat de maatregelen snel veranderen.

Nou jongens en eindelijk lekker weer! Hoe heerlijk is dat. Daar wordt een mens toch blij van. Geniet allemaal er van! Hebben we verdiend 

Schorpioen fijn om te horen dat de tijdstippen logisch klinken :) wat leuk dat julie het tegen iedereen hebben verteld! Wat zal dat bijzonder zijn ? en moet je in het ziekenhuis omdat het er twee zijn? Of ziet het er naar uit dat je op een gegeven moment wel naar de gewone verloskundige kan?
nou hier zit de laatste prik van dit traject er op ??! Precies om half 10 gezet. Vind het wel een hele gekke spuit met een onduidelijk venster. Kon ook niet zien of hij op 0 stond, maar alle vloeistof is er uit (dat duw ding was in ieder geval helemaal onderaan) dus ga er van uit dat het goed is. 
nu is het weer wachten! 

FleurBo spannend bijna de punctie nu en de laatste prik voorlopig even gezet. Hopelijk gaat alles maandag helemaal goed en heb je weinig last. Ik voel me over het algemeen ook wel goed. Enige waar ik mee zit in dat mijn lichaam om de een of andere reden de kilo's wat vast blijft houden die eraan waren gekomen. Daar baal ik wel behoorlijk van zeker nu het mooie weer eraan komt wil ik me gewoon lekker in mn vel voelen zitten en dat is nu totaal niet het geval. Ik ben er wel hard voor aan het werk om alles op te bouwen begonnen 1,5 week geleden met minimaal 10.000 stappen per dag. Op 1 dag na tot nu toe gehaald. Nu met dit lekkere weer al 2 dagen de skates aangetrokken en een lekker rondje gedaan. Ik wil vanaf dinsdag, ook weer mn krachttrainingsoefeningen erbij gaan doen. Hopelijk ga ik dan weer wat meer resultaat zien. Oja eten gewoon gevarieerd, veel groentes en fruit en geen slechte snacks.

Schorpioen zo leuk dat jullie het verteld hebben! Kan me voorstellen dat het een extra shock is dat het er 2 zijn. Haha maar zo leuk! Lekker van genieten. En probeer het ziekenhuis positief te zien betere aparatuur, meer controles en dus meer mooie foto's van de 2 kleintjes in je buik! Snap ook zeker dat je het ziekenhuis beu bent hoor maar beter gewoon lekker van de positieve kant bekijken en genieten.

Volgens mij wordt het hier een trend: We zijn zwanger!! De test is positief!
Huilend de slaapkamer ingelopen en vriendlief wakker gemaakt. Maar er staat toch ècht een 2e streep!
Nu de spannende weken tot de echo's. Tot we weten of erwtje echt goed groeit.
Volgens mn papieren mag ik nu stoppen met de utrogestan, maar ik durf dat toch niet aan. Stond alleen bij bloedverlies, maar een dagje extra kan vast geen kwaad, extra progestoron...

Wauw knuffeltje, gefeliciteerd!!! ? heel moeilijk te bevatten lijkt me!
Wat ontzettend fijn dat goede nieuws hier! Geeft weer wat hoop? ga er lekker van genieten! Gaan jullie het vandaag al vertellen aan mensen?

Knuffeltjeee oh wat een top nieuws! Gefeliciteerd. Ik zou nog even doorgaan met de medicijnen, want ik moet mijn progesteron slikken tot 12 weken. Dus ik zou dat morgen even navragen als ik jou was.
Schorpioen ik ben dan 6,5 weken. En hopelijk een mooi hartje zichtbaar. Ik heb na de zondag geen test met gedaan. Dat was 3 dagen na de eerste en uren had de clearblue al netjes 2 tot 3 weken aan. Daarbij voel ik me steeds beroerder, dus dat zullen echt de hormonen zijn. Fijn dat bij jou alles goed gaat!
Zwindo je bent goed bezig!
Fleurbo heel veel succes morgen! 

Ik lees af en toe nog mee hier. En lees al die positieve berichten. Wat bijzonder al die zwangeren nu al het lange wachten wordt eindelijk beloond!
Van harte gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn. Hopelijk kan het na de spannende wachtweken snel genieten worden!

Ik inmiddels 16 weken zwanger en we weten dat we nu een zoontje krijgen na een dochter. ?

Terug
Bovenaan