1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Nou punctie gehad, viel me echt alles mee! Met alleen een lorazepam, diclofinac en wat plaatselijke verdoving vond ik het prima te doen!
zaad was ook goed genoeg voor icsi en ze hebben 11 eicellen gevonden! Volgens de artsen een hele goede uitslag! Nu 3 dagen wachten of de uitslag hoe veel er goed bevrucht worden en doorgroeien

FleurBo wat ontzettend fijn dat het je zo meeviel! En een mooie resultaten! Nu inderdaad alles afwachten. Wordt je morgen al gebeld of je een tp krijgt of gaat dat anders bij jou?? Spannend allemaal nu weer.

Nee donderdag pas, dus nog als een paar dagen geduld. Ik heb ook eigenlijk nergens pijn nu, voel me heel goed (alleen een beetje moe) voel me bijna schuldig dat ik niet aan het werk ben ?  misschien werkt de verdoving nog een beetje of zo?

Net mijn ziekenhuis gesproken en ja, mis kan het altijd gaan maar, geniet, ontspan, pak je rust. Dus wel weer gerustgesteld en ga dat ook proberen. Ik blijf voorlopig nog hier plakken tot ons erwtje echt blijft plakken. Onze eerste echo staat 22-6!! 
Wel enorm kak: Bij alles wat ik vandaag deed, stofzuigen, uitrekken, bed verschonen. Last van mijn buik. Dat moet ik dus vermijden... Dat gaat lekker met mijn werk... Nou, het bed moet dan maar familie van mijn cliënten verschonen, kleine erwt gaat voor... Echt rustig aan doen. Moeilijk, weer energie, kan niet stilzitten...

Fleurbo wat fijn dat het zo goed ging gisteren. Hopelijk valt vandaag alle napijn ook nog mee. De opbrengst was zeker niet slecht. Ik duim voor je dat je donderdag kunt komen voor een terugplaatsing.
Knuffeltjeee spannende weken nu. Ben je op 22-6 al over de 7 weken niet?
Zwindo je bent echt goed bezig hoor, soms merk je gewoon kwa gewicht geen afname, maar dat kan zijn omdat je ook spieren aan het kweken bent!
Nog een dag voor ons. Heb nog steeds wat last van bloedverlies, dus de echo zal duidelijkheid geven. Voel wel nog steeds van alles in mijn buik en mijn lichaam doet soms rare dingen, dus ons prupke(s) doet nog steeds wel iets voor mijn gevoel. 

Brabandse het was 16-5 een verse tp dus tussen de 6 en 7 weken? 
Ja, zitten we dan weer... Vandaag lichte rommelklusjes om huis. En kijken wanneer mijn coördinator eens tijd heeft... Ik heb niet voor niets een bijnaam voor mijn werkorganisatie... Had ook het liefst weer gaan werken maar mijn buik is echt overactief...

FleurBo dat herken ik wel van mijn punctie was met name moe (denk ook door de spanning), maar voelde me verder wel prima op een wat beurze onderbuik na. Hoe voel je je vandaag?

Brabandse klopt ik ben er goed mee bezig, maar het is wel frustrerend dat je niet heel veel veranderingen merkt. Ik weeg mezelf ook niet alleen, maar meet ook mn omvang. Ik maak namelijk snel spiermassa aan omdat ik vroeger heel veel op hoog niveau heb gesport. Ik wil vanmiddag weer aan mn krachttrainingsoefeningen beginnen hopeliji is het dan niet te heet in huis?. Hoe gaat het wachten bij jou? Morgen had je de echo toch?

Hier nu al een paar dagen echt last van een een endo belly, oftewel het lijkt alsof ik zwanger ben omdat mn buik zover opzet. Gelukkig is hij vandaag alweer iets minder opgezet en niet zo keihard meer, dat is wel erg fijn. Over een weekje eindelijk het gesprek met de fertiliteitsarts hoop zo dat we in juli weer kunnen en mogen beginnen ??? van het weekend helaas al te horen gekregen dat het huis vertraging oploopt omdat een partij heeft lopen klote en we nog op een rapportage wachten? pfff zo vervelend maarja niets aan te doen en we hadden het zelf al verwacht, maar blijft toch wel balen.

Terug
Bovenaan