1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Oh wat een mooi resultaat Fleurbo! Super en heel fijn dat het mee valt. Gaat het vandaag ook goed? Niet schuldig voelen, door de rust voel je je misschien zo. Je lichaam heeft hard gewerkt dus neem het er maar even van. Lekker in het zonnetje! 
Brabandse heel veel succes! Hoelaat mag je, ik duim voor jullie in de hoop dat alles goed is. Hoop het zo voor jullie!
Zwindo, de ziekenhuis cijfers zijn steeds beter dus hoop dat jullie meteen weer mogen oppakken. Nu ben ik ook wel benieuwd naar je sportcarrière, wat deed je? 
Mmmm, balen van de bouw. Laat t alleen hier bij blijven en dat de rest wel goed mag lopen.

Ps. Ik lees en reageer hier nog steeds mee vinden jullie dat vervelend? Zo ja dan ga ik afscheid nemen hier. Maar na zn lange tijd voel ik me hier meer thuis dan op de zwangere pagina haha. 
En ook om jullie te volgen en te hopen dat iedereen snel mag aansluiten.
Maar mochten mensen het vervelend vinden, dan hoor ik het graag. Kan me er wel iets bij voorstellen namelijk.

Hoeveel weken was je nu dan Schorpioen? Ik wil dit hoekje ook nog niet verlaten hoor... Ik vind het hier een heel fijn hoelje waar je toch elkaar best wel kent. Ik heb voor de grap eens de 24baby app gedownload (noem je dat nog zo?) En dan wordt je ingedeeld per wanneer je dan zou zijn uitgerekend. Maar daar zitten mij teveel dames in die ook allemaal maar wat roepen. Voor nu voelt het hier nog fijn en veilig. Misschien dat ik 22 juni hier bijna niet meer ga komen, maar zolang ik bekende namen zie vind ik het fijn hier mee te lezen.

Haha schorpioen niet iets waar je me van zou kunnen herkennen op tv of iets. Ben eigenlijk ook gestopt op het moment dat ik naar het 1e zou gaan van mijn vereniging maar daarvoor wel altijd in A1, B1 enz. op hoofdklasse gespeeld. Was niet te combineren meer door alle extra verplichtingen die ze eraan vaststelde en studeren+werken. Helaas is de consequentie van bijna 6 dagen in de week bezig zijn met sporten naar nagenoeg niets funest voor je lichaam (lees de kilo's vliegen eraan?)
En geen probleem hoor lekker hier blijven hangen dat had ik toen ook heb hier ook een aardig tijdje nog rondgehangen.

Weet iemand hoelang de utregestan nog doorwerkt of zijn dit nu echt mn eigen zwangerschapshormonen?
Ik kan bekant een winterslaap houden moment ergens einde vd middag, en als ik dan lekker op tijd in bed lig ben ik gemiddeld 3x wakker, ik droom enorm veel en ben ook weer vroeg wakker.
Morgen het aan mijn ouders vertellen, spannend!
Ik denk dat ik me nu toch wel zwanger mag noemen...
Stom misschien,ik dacht eerst dat je een hartje had moeten zien kloppen, maar vandaag komt dat besef dat dat helemaal niets uitmaakt. Er staan 2 streepjes, je lichaam is iets onwijs bijzonders aan het doen. Ook al zou erwtje niet blijven plakken, nemen ze je dit niet meer af. Het is toch al meer een heel bijzonder gevoel,ik kan het niet verder omschrijven.

Knuffeltje volgens mij krijg je van de utro geen zwangerschapssymptomen. Ik had er sowieso niet zoveel last van dus geen idee.

Hier was het telefoontje vanuit het fertiliteitscentrum wat we er al van verwacht hadden gewoon een check up hoe het nu allemaal gaat met ons. Dus al aangegeven dat we graag weer zouden willen gaan beginnen, maar zij kon daar niets over vertellen helaas. Dus wachten tot volgende week. Ze vond het allemaal super erg wat er gebeurt was en hoopte ons snel weer te mogen zien om ons weer verder te kunnen helpen. Dat hoop ik ook! Nog even geduld en dan weten we volgende week hopelijk weer iets meer.

Zwindo oh wachten duurt altijd lang, maar wel fijn dat ze toch zo af en toe contact opnemen. Ik weet nog wel dat mijn arts pas na een half jaar weer eens belde, na die inwendige bloeding. Ik hoop voor jullie dat jullie toch snel weer kunnen starten. Wel balen dat jullie huis al vertraging op loopt!
Knuffeltjeee hoe reageerde je ouders?
Fleurbo toevallig iets gehoord of alles goed is gegaan en je kunt komen voor een terugplaatsing?
Schorpioen, ik vond het niet erg. Af en toe eens wat positiever nieuws was wel fijn. Anders is het alleen maar angst, spanning en andere zware gevoelens die hier voorbij komen.
Nou wij hebben onze echo gehad en er klopt in elk geval een prupke ❤️. Er is nog een ander vruchtzakje zichtbaar, maar daar van kon de arts niet met zekerheid zeggen dat daar iets in zat. Dus zeker een, misschien toch twee prupkes. Heel apart, want nu begint het toch voor ons meer te leven. Dat geluid van zijn tikkende hart, wat niet van mij is, is raar. Maar goed, we hebben dus een verwijsbrief gekregen voor de gynaecoloog. Dus we hoeven niet meer naar Duitsland. 

Jeehh brabandse wat fijn dat de echo goed was en je in ieder geval 1 kloppend hartje hebt gezien. Nu spannend of er nog een 2e bij komt. Wanneer moet je nu voor de volgende echo? Geniet in ieder geval lekker van dit moment! Heerlijk

FleurBo hoe gaat het bij jou al iets gehoord indd over je resultaten en of je de tp krijgt?

Dat wachten is inderdaad vervelend maarja zijn we nu ook wel gewend. Nu ook nog wachten met het huis blegh. Ben echt een getrainde wachter haha. Als ik nu zou solliciteren zou ik zo een lijst aan onderbouwing kunnen geven dat ik geduld heb hahaha.

Terug
Bovenaan