1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Oh Brabandse wat ontzettend fijn! Zo gegund na alles wat jullie mee gemaakt hebben. Hoe ervaarde je de echo? Oh zo blij voor jullie. En wie weet wat de ander nog gaat doen. Hopelijk snel een 2de echo in Nederland en is jullie avontuur (voor nu misschien) Klaar. 
Zwindo, mmm nog niets mee opgeschoten, kom maar op met dat gesprek volgende week en hopelijk mag je dan weer knallen 
Fleurbo hoe gaat het met je? Hopelijk morgen een terug plaatsing. Heel veel succes alvast! 
Utrogestan kan wel degelijk zwangerschapkwaaltjes geven helaas haha.. maar inmiddels ben je gestopt toch? Kan zwangerschap zijn, je naweeën van je hormonen. Maar lekker aan toegeven knuffeltje. 

Super Brabandse.
Fleurbo hoe gaat het bij jou?

We hadden voor mijn vader vanwege zijn verjaardag een kaart mee. Maar ipv voor zijn verjaardag stond er op Naast een superpappa ook een superopa. We zaten in een kringetje buiten en mijn moeder kon het net niet lezen. Dus hij kijkt mijn vriend aan en legt de kaart expres tussen de kopjes op tafel. Mn moeder m grijpen natuurlijk. Mij ermee slaan omdat ik vanaf zondag al beweer heel erg ongesteld te zijn... Iedereen een traantje natuurlijk. Zoenen, omhelzen. Het voelt of we erwtje nu helemaal erkennen. Het is er. Het bestaat. Mijn vader heeft nog nooit zon mooi verjaardagscadeau gehad geloof ik...

Brabandse wat fijn dat je in ieder geval 1 kloppend hartje hebt gezien ? ben je er nu zelf ook geruster op?

knuffeltjeee wat een mooi verjaardagscadeau zeg! Beseffen jullie het al een beetje?
Zwindo goed bezig zeg! Het is heel logisch dat die extra kilootjes er nog zitten, maar kan me voorstellen dat het goed voelt om er mee bezig te zijn. 

nou hier een hele spannende dag gehad. Vanochtend werden we gebeld en goed nieuws: we mochten komen voor een terugplaatsing!! Dus smiddags daar heen en nog meer goed nieuws: in totaal hebben 7 embryo's het gered tot vandaag? 1 daarvan is dus teruggeplaatst en zit hopelijk veilig in mijn buik. Het voelt nog zo onrealistisch! En ben ergens ook heel erg bang dat ie het nu al niet meer doet... 
maar we gaan het zien, positive thinking! En hopen dat de komende 2 weken heel snel voorbij gaan en dat we dan eindelijk een keer een tweede streepje mogen zien verschijnen 

Oh ja de arts had het er over dat ik echt nog behoorlijk grote eierstokken had en dat ik daarom echt heel rustig aan moest doen. Heeft iemand dit ook een keer meegemaakt? Ik heb de afgelopen dagen namelijk ook al rustig aan gedaan, dus heb geen idee wat ik anders zou moeten doen. Iemand tips?

Oh wat fijn Fleurbo. Deze uk zit nu heerlijk bij jouw. En nog 7 in de race, fijn. Hopelijk blijven ze het mooi doen.
Vergrote eierstokken is niet gek na een punctie. Veel water drinken helpt en rust rust rust. Dus op de bank of lekker in de zon. Hou jezelf wel even in de gaten met je gewicht, kom je in een korte tijd veel aan. Moet je even aan de bel trekken. 

Knuffeltje, klinkt als een geweldig verjaardagscadeau. Fijn zn leuke reacties.
Hier vandaag bloedprikken voor de nipt test. Blijft altijd spannend. 
Gister heerlijk op t terras geluncht met een vriendin. Had t idee dat ik hier nu al extra van genoot met t idee dat t over enkele maanden iets andere koek is met 2 baby's. Dus ik ga het er ook gewoon van nemen en genieten zolang ik nog alles kan.

Zwindo ik moet contact opnemen met een gynaecoloog. Dus wanneer die ons wil zien nog geen idee.
Knuffeltjeee oh wat een mooie reactie en ook echt een super kado voor je vader. Voel jij je goed voor de rest?
Fleurbo oh wat fijn dat je zulke goede resultaten had! Vooral rust houden en veel drinken.
Schorpioen oh spannend, hopelijk komt er geen bijzonderheden uit en kun je verder gaan genieten van je zwangerschap. 

Fleurbo Gefeliciteerd! Wat super! Ik ga voor je duimen. Ik drink nog steeds rond de 2 liter per dag aan vocht.

Hier leef ik van week naar week, van donderdag naar donderdag en van weekend naar weekend. Na het weekend nog 2 volle weken en dan op dinsdag de eerste echo. Ik snap alleen niet hoe er nu gerekend wordt met weken zwanger. Ik hoorde ergens van, nee je bent dan al 4 en geen 3 weken omdat ze normaal het bevruchten en reis van eileider naar baarmoeder ook als week meetellen? Ik hoop dat erwtje lekker warm blijft zitten, dan denk ik wel dat ik bijna helemaal rust heb na de eerste echo. Dan is het immers nog maar rond de 30% dat het fout kan gaan? Ik probeer vooral veel te genieten en te ontspannen.

FleurBo wauw wat een mooie resultaten 7 stuks! En eentje zit nu lekker warm in je baarmoeder een mooi plekje te maken. Spannend allemaal. Ik had ook wat vergrote eierstokken eentje was zelfs nog een beetje vergroot toen ik voor de eerste echo langskwam maar dat was ook de kant waar de cyste naast zat. Hopelijk gaat de tijd een beetje snel voorbij.

Schorpioen Spannend de nipt hopelijk alles gewoon helemaal in orde en kan je lekker verder genieten van je zwangerschap. Zeker nu van dat soort momenten nog lekker genieten!

Brabandse ahh ok hopelijk hoef je dan niet te lang te wachten tot je terecht kan. Bij ons was het vaak wel 2 weken wachttijd.

Knuffeltje mooi dat je het zo hebt kunnen vertellen. Geniet ervan.

Hier gaat het zn gangetje bijna elke avond een rondje aan het skaten. Ben nu van de 83,5 naar de 80,5 dus zijn gelukkig al wat kilo's vanaf maar ben er nog niet. Eerste doel is onder de 80 komen, tweede doel is 75 kilo en derde doel is 70 kilo. Dan kijk ik op dat moment nog wel hoe we er dan voor staan. Ik hoop in ieder geval wel voor we weer mogen beginnen rond de 75 kilo te zitten.
Nu het weekend doorkomen en dan dinsdag het gesprek met de arts. Ben zo benieuwd wat ze gaat zeggen.

Terug
Bovenaan