1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Haha knuffeltje helaas geen 16 jarig lichaam meer nee. Moet zeggen dat ik toen wel extreem licht was woog toen rond de 58 kilo met dezelfde lengte. Zoals ik al zei is voor nu mn voornaamste streven om weer lekker in mn kleren te zitten dat was voorheen zo rond de 75 kilo dus daar werk ik nu hard aan.

Caroline spannend weer!! En wat een leuk nieuws gefeliciteerd! Op naar een mooi feest volgend jaar. Voor nu duimen dat je een mooie plakker hebt die er dan tegen die tijd gezellig bij kan zijn om alles mee te vieren!

Carolinerkj wat een spannende tijd weer. Ik duim voor je dat het een plakker is.
Zwindo zolang jij je goed voelt bij dat gewicht is het prima! Ja een ziekenhuis te pakken krijgen is blijkbaar moeilijk. Toen ik ze eindelijk te pakken had, was de juiste afdeling niet bereikbaar, vandaar dat ze terug zouden bellen. Echter mistte ik die dus echt net, dus gelijk terug gebeld maar na 10 minuten in de wacht te hebben gehangen maar opgehangen en nog diverse keren geprobeerd. Hopelijk bellen ze maandag zelf weer, want dit schoot dus echt niet op.
Knuffeltjeee ik ben nu 7 weken zwanger. In jouw geval moet je denk ik je punctie datum plus 2 weken tellen, want jij had toch een verse terug plaatsing? Normaal tellen ze namelijk de start van je laatste menstruatie. Aangezien ik een kunstmatige cyclus had, was die dus precies 28 dagen. Maar het kan zijn dat jij iets langer moest stimuleren.
Fleurbo dat volle gevoel herken ik wel. Dus dat is niet ongebruikelijk, vooral blijven drinken en rustig aan doen.
Schorpioen dat is toch belachelijk, dat je al oppas moet regelen voordat je eigenlijk al zwanger bent? Snap heel goed dat je toen je moeder erg mistte. Lijkt me echt verschrikkelijk in deze situatie. Hoe doen andere in de zorg het überhaupt met oppas dan? Misschien dat collega's nog tips voor je hebben?

Kan je mailen naar ze knuffeltje. Dan zien ze vast waarvoor je contact wilt. Maar dit loopt wel echt ontzettend naast elkaar zo. Je wilt voort weten wanneer je weer mag.
Knuffeltje het gaat niet om de 40 uur, die ik overigens niet eens werk. Werk er maar 28. Wat straks ook weer minder zal zijn met 2. Maar om geen opvang te kunnen regelen. 
Collega's hebben vaak of een partner die n baan hebben met vaste tijden en veel gebruik en geluk hebben van opa en oma. 
Gaat vast wel goed komen, maar  hoe dat weet ik gewoon nog niet.

Carolinerkj fijn om weer iets te horen. Wat jammer dat het niet gelukt was. Hopelijk blijft deze cryo wel fijn zitten. Fingers crossed

Brabandse Oja, nou er is zoveel gebeurd dat ik geen flauw idee heb wanneer mijn laatste menstruatie was. Ook natuurlijk aan de pil gezeten. Mijn punctiedatum stond op 12-5 en werd 13-5, begonnen met prikken 19-4. Ook 28 dagen? Nouja ik snap het nu wel iets beter hoe ze aan die weken komen.

Brabandse zo frustrerend is dat als je zo lang aan het bellen bent en je dat geen steek verder bent. Hopelijk bellen ze maandag snel terug.

Knuffeltje het is inderdaad wat brabandse zegt je punctie datum +2 weken. Ik heb het ook nog hier via deze site uitgerekend https://www.freya.nl/kinderwens/zwangerschap-en-kind/zwangerschapsduur-en-uitgerekende-datum/ vond ik ook erg handig. Kan je ook met name gebruiken volgens mij voor als je met een cryo moet rekenen.

Nog 2 nqchtjes en dan heb ik hopelijk wat meer duidelijkheid. Hier zo lekker aan de wandel en dan lunchen met een vriendin. Verder maar even kijken wat de dag gaat brengen. In ieder geval een heerlijk zonnetje! Fijne dag allemaal!

Caroline, wat spannend! Hopelijk lukt het deze keer! We lopen redelijk gelijk?

Zwindo, wat kun je uitkijken naar die afspraken hè? Hopelijk over 2 dagen goed nieuws!

ik heb sinds vanochtend menstruatiekramp. Had afgelopen donderdag terugplaatsing dus denk aan de ene kant: ooo misschien wel innesteling! Aan de andere kant is dat wel echt vroeg nog volgens mij. Op internet lees ik wisselende verhalen. Maar man, ben net 3 dagen aan het wachten en vind het nu al verschrikkelijk. Hoe kom ik nog 11 dagen door?

FleurBo heel herkenbaar allemaal. Je voelt van alles en je weet nu ook gewoon dat er eigenlijk iets zit. Dit wachtbankje is echt verschrikkelijk moeilijk. Ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk dingen af te spreken met vriendinnen. Even een wandeling maken, even een broodje eten, etc. Gewoon om er even uit te zijn en het hoofd met andere dingen bezig te laten zijn. Dus probeer elke dag even iets leuks in te plannen om naaruit te kijken dat maakt het wachten misschien net iets makkelijker.
Ja en dat wachten op die afspraken blijft raar. Stom dat je er eigenlijk naaruit kijkt om naar het ziekenhuis te moeten haha. Gelukkig morgen werken dus weer wat afleiding en dan smiddags lekker hoofd leegmaken met een rondje skaten en dan is de dag alweer voorbij.

Fleurbo, ik had 4 dagen na tp krampen en erg veel last van m'n rug. Dacht het zelfde als hoe jij nu denkt. Achteraf denk ik, ja dat was toen de innesteling. Moet ook wel want testen 5 dagen later al behoorlijk positief.
Dus hoop voor je dat het ook zo is. 

Terug
Bovenaan