inderdaad veel info Zwindo! Wel fijn dat je snel zou mogen starten, maar snap dat het een vervelend vooruitzicht is dat mocht het niet lukken er weer zo'n lang traject aan vooraf gaat. Maar als je nu met een nieuw traject zou moeten starten is dat ook zo toch? Of hoef je dan die lucrin injecties dan niet?
en dankjewel voor je verzoekje bij de ooievaar ?
Nou hier duurt het wachten nog steeds lang ? had vanmiddag opeens toen ik opstond een hele felle pijnlijke steek in mijn buik. Dus dacht meteen: dit is niet goed. Voelde ook alsof ik heel veel bloed zou gaan verliezen, maar geen druppel. Moet me echt inhouden om niet die hele berg met ovulatietesten die ik nog heb liggen op te maken. Dat geeft al helemaal geen zekerheid maar dan kan ik tenminste testen.
De wachtweken waren altijd al ellendig maar deze zijn nog erger dan normaal
en dankjewel voor je verzoekje bij de ooievaar ?
Nou hier duurt het wachten nog steeds lang ? had vanmiddag opeens toen ik opstond een hele felle pijnlijke steek in mijn buik. Dus dacht meteen: dit is niet goed. Voelde ook alsof ik heel veel bloed zou gaan verliezen, maar geen druppel. Moet me echt inhouden om niet die hele berg met ovulatietesten die ik nog heb liggen op te maken. Dat geeft al helemaal geen zekerheid maar dan kan ik tenminste testen.
De wachtweken waren altijd al ellendig maar deze zijn nog erger dan normaal