1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Aahh schorpioen super lief! Ik ga zelf ook heeeeeel hard duimen. Vindt het wel echt mega spannend.

Lief leven heel herkenbaar voor de meeste hier dat je blij bent er concreet mee bezig te kunnen. Ik keek er ook echt naaruit om te mogen beginnen die eerste keer.

Knuffeltje zijn behoorlijk wat meiden hier geweest meeste zwanger sommige zijn volgens mij gewoon opgehouden met posten haha. Maar zit er nu alweer zolang op en heb ook bij de meiden van het duurt langer gezeten en daarvan zijn weer veel meiden naar dit forum gekomen die de overstap maakte naar ivf/icsi.

FleurBo oh zo spannend het wachten heel knap dat je wachten samen met je vriend. Hier kon ik me toen echt niet inhouden en wilde het als een soort verassing toch nog voor mn man doen. Denk dat het straks wel anders zal zijn.

Maar we gaan het zien hoe het allemaal loopt, want ik heb zojuist het fertiliteitscentrum gemaild! Het is vanmorgen in alle glorie doorgezet haha. Darmen ook weer lekker onrustig en overuren aan het maken, maar tot nu toe blijft de pijn gelukkig behapbaar. Ik hoop dat dit zo blijft. Een ding ben ik sowieso erg blij mee want ik ben in ieder geval niet ongesteld als ik moet verhuizen haha wat een drama was dat geweest. Vanmorgen mezelf verwend met een eierwafel met aardbeien en nu vol positieve energie op naar de volgende poging ??

Knuffeltjeee oh wat balen dat je nu misselijk bent. Ik ben inmiddels ook wat weken misselijk, maar gelukkig niet overgeven. Maar kreeg gewoon niks naar binnen, dus heb via zo'n natuur winkeltje gember pillen gehaald en dat lijkt toch wat te doen gelukkig. Dus misschien is dat een idee voor je. Ach ik heb mijn werk kunnen regelen dat ik eerder stop, dat vonden ze geen probleem omdat ik normaal er inderdaad voor zorg dat mijn afspraken buiten werktijd zijn.
Zwindo oh wat een mooie droom, hopelijk gaat het traject gewoon soepel voor je. Hadden ze al terug gereageerd op je mail? Inderdaad wel fijn dat je menstruatie niet tijdens je verhuizing is, in al die hectiek ook nog dubbel liggen van de pijn ofzo is echt niet praktisch!
Schorpioen onzekerheid is inmiddels bijna helemaal weg. Wij gingen voor minimaal een kindje, dus een hartje was gewoon top. Mochten het er toch twee blijken is dat eigenlijk net zo goed voor ons. Voor de rest heb ik veel kleine klachten, dus ben nu echt niet onzeker of het wel goed gaat of niet. Gaat het bij jou ook nog steeds goed?
Lief-leven wij begonnen ook gelijk met icsi. Wat voor medicijnen moet jij mee beginnen? Zie je er tegen op om te gaan spuiten? 
Fleurbo inmiddels minder dan een week! Alle klachten kunnen iets zijn, maar ook niks helaas. Ik ben pas ergens last van gaan krijgen een week na de positieve test. Dus helaas hoeft dat niks zeggen. Ik duim nog steeds voor je dat het gelukt is! 

Brabande Ik had woensdag gemberthee maar dat maakte niet uit. Het komt in vlagen en pas s avonds is het bijna weg. Ik begin de dag een soepstengel etend in bed en dan gaat het wel...

Hoi spannende tijden voor iedereen hier zelf mag ik donderdag testen heb 5 juni een terug plaatsing gehad van 5 daagse embryo in eigen cyclus vind het altijd super spannend de laatste week en ik hoop dat het nu eens raak is kan me lichaam Niet echt vertrouwen erop .voel van alles en dan weer helemaal niks hopelijk goed nieuws donderdag en voor de dames die ook wachten ik ga voor  duimen

Spannend Caroline! We hebben dezelfde datum dat we mogen testen!
ik ben alleen bang dat ik voor dat moment al ongesteld ga worden. Alles voelt precies zoals dat 1a2 dagen voor mijn menstruatie voelt. Ook die vervelende krampen die naar mijn benen doortrekken. Ik weet dat ik geen overhaaste conclusies moet trekken en lees overal dat menstruatie en zwanger heel erg op elkaar kunnen kijken, maar het is wel moeilijk hoor. Zal me niets verbazen als de menstruatie straks gewoon door de utrogestan heen gaat breken 

Brabandse ja werd een half uur erna gewoon al gebeld! Dus eerste afspraak voor de echo staat al gepland. De menstruatie is gelukkig goed doorgezet en de klachten zijn wel aanwezig, maar lig niet krom van de pijn zoals voorheen wat erg prettig is. Omdat mn lichaam nu toch ook een soort van eigen ritme lijkt tr hebben opgepakt na alles willen ze proberen de cryo in mn natuurlijke cyclus terug te plaatsen. Nu hopen dat mn lichaam het dus inderdaad zo blijft doen als nu. Super spannend.

FleurBo en Caroline spannend deze laatste wacht dagen! Nog minder dan een week in ieder geval. Hopelijk volgende week goede berichten van jullie hier.

Knuffeltje proberen kleine dingetjes over de gehele dag te eten. Ik had ook vaak van die lu crackers in mn tas zitten. Ik had juist savonds meer last omdat ik dan echt een maaltijd at en kreeg dan last van maagzuur. Dus ben toen kleinere porties gaan eten en meer kleine hapjes gespreid over de dag en dat hielp erg goed tegen de misselijkheid.

Wat fijn dat het goed is doorgezet Zwindo! En heel fijn als ze het in een natuurlijke cyclus kunnen doen. Kan me voorstellen dat dat (in ieder geval fysiek) een stuk minder belastend is. 

hier zijn de menstruatiekrampen echt volop aanwezig. En ze zijn ook echt heftig soms. Dit samen met die borsten die weer helemaal slap en nagenoeg pijnloos zijn maken dat ik niet erg hooovol meer ben. Ik probeer me wel vast te houden aan verhalen die ik lees over dat die krampen ook bij zwangerschap kunnen horen, of dat ze van de utrogestan komen. maar ik bereid mezelf wel voor op dat het hem niet is geworden. Vooral ook omdat ze alleen maar erger worden. Vanaf begin april al niet meer in die hoop gezeten en was bijna vergeten hoe erg die dagen voor testdatum waren.

Oh nee FleurBo wat balen dat je al die klachten hebt. Misschien dat het toch nog innestellingskrampen zijn. Donderdag is je testdag toch? Die dagen zijn inderdaad erg spannend en als je lichaam dan allerlei soorten signalen afgeeft wordt het nog eens versterkt. Succes met deze laatste dagen hopelijk kom je toch met goed nieuws donderdag!

Hier is mn menstruatie alweer gestopt. Hij is nog steeds korter dan ik gewend ben en heb eigenlijk geen echte pijn gehad. Wat ik beide geen verkeerde verandering vindt tenopzichte van wat ik gewend was. Ben allang blij dat er nu wel gewoon echt bloed was en ik nu weer verder kan. Voorlopig deze week nog even rust en volgende week weer de eerste afspraak in het fertiliteitscentrum en dan begint het hopen en duimen dat mn lichaam weer een eigen cyclus heeft, onze cryo goed ontdooit en mooi blijft zitten. Begin het wel weer spannend te vinden.

Terug
Bovenaan