1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Zwindo oh ik hoop echt voor je dat je menstruatie snel komt! Ik vind het ook wel een mooi idee dat een broertje of zusje van luna toch ook iets van haar dan heeft hoor. Dus laten we hopen dat het goed komt!
Knuffeltjeee hoe gaat het wachten bij jou nu? Wanneer kon jij komen voor een echo?
Lief leven welkom op deze lijn. Ik las inderdaad je andere topic en vond het best jammer dat je je hier niet durfde aan te melden.
Fleurbo dat wachten blijft klote. Zelfs zodra je een positieve test zou hebben is dat wachten nog niet klaar en kun je jezelf echt gek maken. Dus probeer nuchter te zijn, hoe moeilijk ook.
Ik heb eindelijk een afspraak bij de gynaecoloog. Man wat een moeite kostte dat zeg. 3 dagen lang uiteindelijk gebeld en vandaag lag er een brief in de bus met een afspraak voor volgende week maandag op de meest onmogelijke tijd, maar goed, zal mijn werk weer eens aardig aankijken en de volgende keren buiten werktijd plannen. Wat uiteindelijk het probleem was, was dat ik dus een papieren verwijzing had ipv digitaal. Maar dat gaat niet anders omdat het Duitse systeem niet kan communiceren met het Nederlandse. Zonder verwijzing mogen ze dus geen patiënt aannemen, dus had maandag de verwijzing maar gebracht en toen bleek vandaag dat het wel geregeld kon worden gelukkig.

brabandse, ik zou daar toch min of meer schijt aan hebben, denk ik. Het ziekenhuis bedenkt altijd onmogelijke tijden...
Wij mogen dinsdag 22 juni, pas half3. Nou, en op en top zwanger hoor... Ik ben dan weer zon verassingsei die een heel lijstje kan afstrepen aan kwaaltjes... Vandaag (gelukkig op mijn vrije dag) begonnen met spugen. En dan zijn daar ook weer alle dingen over waar. Zo intens misselijk, daar kon geen gemberthee, droge cracker of seabands tegen op... Pas halverwege de middag mn vertrouwde middagdipje. Ik had gister gewoon omdat ik een muts ben nog eens getest en dat was echt een knaller. Kon niet dikker. Maar zo zijn mn wachtdagen nooit saai... ?

Brabandse Jeetje wat een gezeik weer dat het dan allemaal zo moeilijk gaat met die verwijzing gelukkig is het nu allemaal gelukt en kan je er snel terecht!

Had vannacht nog heel raar/mooi gedroomd dat ik ineens spontaan zwanger was geworden en ik het mn man met vaderdag ging vertellen. Daardoor begon het vanmorgen ineens toch allemaal te kriebelen zal het misschien dan toch? Maar vanmorgen vroeg zag ik dat het eerste beetje bruinverlies was begonnen, dus heb nu zoiets van zet maar door want dan kan ik mailen. Het lijkt alleen weer minder te worden als vanmorgen ? Dus hoop wel dat de menstruatie goed doorzet en het niet weer zo raar is als de vorige keer. Blegh wachten duurt lang haha

Welkom lief-leven. Spannend de weg naar jullie icsi behandelingen. Kijk je er tegen op of heb je er juist zin in? Gelukkig is het bijna juli! Hiervoor nog andere behandelingen gehad? 
Fleurbo, ik had 9 dagen na tp getest en net als zwindo was dat 14 dagen na punctie. Ik ben iemand die ook niet kan wachten tot die datum want liever 2 dagen eerder een teleurstelling dan nog 2 dagen langer in hoop. Maar dat is voor iedereen anders.
Mijn borsten namen qua gevoeligheid ook sterk af. En tot nu toe speelt dat nog steeds wel, de ene keer voel ik ze amper en de andere keer mag je er niet naar kijken. Tot aan mijn eerste echo was dat oa wel een onzekerheidspuntje want je denkt dat ze continu moet voelen en gevoeliger worden  want dat voelde je met de spuit ook. Tenmiste dat was mijn gedachten, maar dat was bij mij dus niet het geval.
Zwindo kan me iets bij voorstellen dat het dubbel is wat je te horen hebt gekregen. Wdl super fijn dat je deze ronde mag gaan starten en de gedachten van een broertje of zusje krijg ik kippenvel van, zou toch wel heel bijzonder zijn. Ik denk dat we met z'n z'n zo hard gaan duimen voor jullie! 
Oef vervelend knuffeltje, hopelijk wordt het niet nog erger. Probeer regelmatig wat te eten.
Nou hehe brabandse hij staat. Wat een gedoe zo, maar het is inmiddels gelukt! Nog een paar daagjes. Vind je het spannend? Hopelijk 1 maar het liefst 2 mooie kloppende hartjes. Is het wachten nog een beetje vol te houden met deze onzekerheid?

@Schorpioen, Ik kijk er wel heel erg naar uit. Eindelijk weer concreet aan de slag met onze kinderwens want de kans op natuurlijke wijze is nihil. Aan de andere kant vind ik het wel echt super spannend. Nu de medicatie in huis is wordt het echt echt! Wij hebben hiervoor geen andere behandelingen gehad. Zaad van mijn partner was zo slecht dat we meteen doorkonden voor ICSI. Voor alle andere meiden; ik lees braaf jullie berichten mee maar kan nog niet zo goed onthouden wie wat waar en wanneer mee bezig is! Vandaar dat ik nog niet op elk bericht reageer ?.

Zou mooi zijn Lief-leven als er net nog meer dames hier aanmelden die ook rond jouw tijd gaan starten. Voor jouw hadden we hier een groepje van een dame of 5 toch Zwindo? Ineens ginghet hard en werd het hier al rustiger... 

Oh knuffeltjeee wat vervelend al die kwaaltjes! Maar wel fijn dat je er niet meer ik heen kan dat je zwanger bent! 
Ik mag volgende week donderdag testen, dus we zijn over de helft van de wachtweken! 

wat een fijne droom Zwindo, zo ben je er dan toch snachts ook echt nog mee bezig hè. Is het al verder doorgebroken?
Schorpioen wat fijn om te horen dat het bij jou ook wisselde. Ik heb nu ook bijna geen last meer, maar vanmiddag wel weer behoorlijk. En die ovitrelle moet nu wel echt uit mijn lijf zijn. Tis nu 12 dagen geleden dat ik hem zette. Maar zit natuurlijk nog wel aan de utrogestan, dus daar kan ik ook vanalles nog door voelen. 
af en toe nog wel wat menstruatiekrampen maar echt niet meer zo fel aanwezig als eerst. 

eerder testen zit er bij ons niet in denk ik. Ik zou wel willen maar mijn vriend is daar veel nuchterder in. Hij wil de datum van het ziekenhuis aanhouden 'want dat zullen ze wel niet voor niets zeggen'. Naja voor nu is het sowieso nog vroeg om te testen. Ben in ieder geval blij dat er weer een dag op zit. 

Terug
Bovenaan