1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

O dames, dit wordt ook weer zon eindeloze wachtweek... Volgende week dinsdag halverwege de middag echo. En dan toch weer teveel gelezen. Ik heb een app met een forumgroep dat heet geboorteclub. 2200 leden. En dan nog maar ik me druk om de paar die nu al een miskraam gehad hebben. Google erbij. 12 a 10% ksns. Hoeveel is dat nu? Mijn eitje is zelfs nog 27, vriendlief zijn zaadcel had vast een supermsn cape om. Ik ben op en top zwanger. En dan toch een klein stemmetje wat zegt, wie weet bij jullie ook geen kloppend hartje... Morgen weer een test ertegenaan, hopelijk geeft me dat net zon boost als vorige week. Het gevoel is er ook gewoon door dat vele lezen, stom. Ik zat eigenlijk al lekker op een soort genieten flow, tussen de moe en misselijkheid door. Zou het echt nog mis kunnen zijn of gaan? Zelfs mijn buik begint rond te worden en ik heb al grotere bhs moeten bestellen.
Fleurbo natuurlijk ook mijn gedachten bij jou, als er voor mij weer een week om is donderdag hoop ik voor jou een knaltest.
Zwindo + andere dames Ik lees nog steeds mee.

FleurBo hoe gaat het met je? Zijn de krampen nog erger geworden of wordt het juist toch weer minder?

Knuffeltje het blijft lastig dat afwachten nog even geduld en dan heb je de eerste echo. Gewoon er vanuit blijven gaan dat het goed zit.

Lief-leven hoe gaat het nu het prikken dichterbij begint te komen? Kijk je er tegenop of kijk je er juist wel naaruit?

Knuffeltje je komt steeds dichter bij de echo! En dat je je op en top zwanger voelt is een goed teken.

ik zit ondertussen aan de paracetemol. Als ik dat niet doe dan verga ik van de pijn in mijn buik. Het was zelfs zo erg dat ik het ziekenhuis heb gebeld om te vragen wat ik er mee moest. Maar de verpleegkundige maakte zich geen zorgen. Moet gewoon paracetemol slikken en het uitzitten tot de testdatum donderdag. Ze zei zelfs dat het kon zijn dat het door het embryotje komt. Nou daar hoop ik natuurlijk op! 

Maar heb zelf het idee dat het niet goed is. Heb echt het gevoel dat het ieder moment door kan breken, maar nog steeds geen bloed. 
ben ondertussen ook duizelig dus voel me echt niet helemaal fit. Gelukkig vandaag en morgen thuis aan het werk en heb donderdag en vrijdag vrij genomen zodat ik na de test gewoon kan doen waar ik op dat moment behoefte aan heb, dus kan fysiek een beetje rustig aan doen. 

Ja het is echt afwachten, nog 1,5 dag en dan weten we het. Maar ik bereid me voor op een negatieve test of een menstruatie die vandaag of morgen doorbreekt. 

Zwindo hoe is het bij jou? Was de menstruatie 'goed genoeg' om door te kunnen? En weet je al iets over wanneer de volgende stap is?
en hoe gaat het met afvallen? Ik ga met je mee doen als ik donderdag een negatieve test heb (oké misschien niet vanaf donderdag, want dan heb ik conform food nodig). Maar wil graag ook wat kilootjes kwijt. En dan heb ik weer een doel als ik de rustperiode in moet voor het traject ?

Fleurbo oh ik hoop toch echt voor je dat het goed zit. Nog 1,5 moeilijke dagen voor je!
Carolinerkj oh spannend, hoe voel jij je nu?
Zwindo fijn dat er al een datum staat. Hoop voor je dat deze cryo weer een plakker is.
Lief-leven ja ik kom uit de omgeving van Eindhoven. Jouw medicijnen combi heb ik nog niet gehoord, waar loop jij?
Knuffeltjeee nog een week wachten voor je eerste echo! Hopelijk zien ze dan een mooi kloppend hartje!
Wij zijn gisteren voor het eerst bij de gynaecoloog geweest. Helaas nog geen klik mee, zeker niet omdat we een uur na onze afspraak pas konden binnen komen. Maar hij heeft wel weer een echo gemaakt en ons prupke groeit goed, maar is inderdaad alleen. Het zakje wat 2 weken geleden zichtbaar was, was nu niet meer te vinden. Was geen verassing voor mij, want mijn bloedverlies is ook eindelijk weg. Helaas kan ik inmiddels veel zwangerschapskwalen afstrepen, dus ben vandaag zelfs thuis gebleven omdat ik me zo beroerd voel. 

Terug
Bovenaan