Brabandse, wat vervelend dat je geen klik hebt met de gyneacoloog. Maar wel heel erg fijn dat het er goed uit ziet met de kleine ? dat zal helpen met het kunnen genieten van alles.
Ik moet nog 1 dag wachten tot ik mag testen. Merk dat ik het toch wel weer spannend begin te vinden. Door de paracetemol heb ik weinig pijn waardoor het gevoel dat ik ongesteld ga worden veel minder is. Heb wel steeds het gevoel dat ik het bloed voel vloeien, dus ben steeds in paniek naar de wc aan het rennen maar dan blijkt het (tot nu toe) steeds de utrogestan te zijn. Stiekem is er weer hoop terug aan het keren, maar ik durf niet te hopen. Heb ondertussen al zo vaak de klap van de negatieve test gehad en ervaring leert dat hij zo veel harder aan komt als je goede hoop hebt op een positieve test. Ik probeer me dus voor te bereiden op die negatieve test maar toch blijft er een stemmetje zeggen: wat nu als hij wel positief is...?
vandaag gaat verschrikkelijk worden denk ik, doodsbang dat het toch nog door gaat breken. Ik probeer me te focussen op andere dingen en als ik over zwangerschap nadenk me vooral te richten op het traject van cryo terugplaatsing. Alles om mezelf te beschermen tegen die harde klap van een negatieve test of menstruatie.