1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Knuffeltjeee tuurlijk mag je ons feliciteren. Onze keuze om 2 cryo's terug te plaatsen was ook vooral om onze kansen te vergroten. We hoefde zeker niet perce een tweeling, hoewel alles welkom is en we waren de vorige keer al erg blij dat er toch echt een plakker bij zat. Nu heerst, naast alle klachten ook echt blijdschap omdat ons prupke gewoon precies volgens het boekje groeit. Dus ik hoop voor je dat jullie volgende week ook gewoon een mooie echo uitslag hebben, want daarom doen we met z'n allen natuurlijk dit zware traject. 

Brabandse, wat vervelend dat je geen klik hebt met de gyneacoloog. Maar wel heel erg fijn dat het er goed uit ziet met de kleine ? dat zal helpen met het kunnen genieten van alles.
Ik moet nog 1 dag wachten tot ik mag testen. Merk dat ik het toch wel weer spannend begin te vinden. Door de paracetemol heb ik weinig pijn waardoor het gevoel dat ik ongesteld ga worden veel minder is. Heb wel steeds het gevoel dat ik het bloed voel vloeien, dus ben steeds in paniek naar de wc aan het rennen maar dan blijkt het (tot nu toe) steeds de utrogestan te zijn. Stiekem is er weer hoop terug aan het keren, maar ik durf niet te hopen. Heb ondertussen al zo vaak de klap van de negatieve test gehad en ervaring leert dat hij zo veel harder aan komt als je goede hoop hebt op een positieve test. Ik probeer me dus voor te bereiden op die negatieve test maar toch blijft er een stemmetje zeggen: wat nu als hij wel positief is...? 
vandaag gaat verschrikkelijk worden denk ik, doodsbang dat het toch nog door gaat breken. Ik probeer me te focussen op andere dingen en als ik over zwangerschap nadenk me vooral te richten op het traject van cryo terugplaatsing. Alles om mezelf te beschermen tegen die harde klap van een negatieve test of menstruatie.

Brabandse jeeh wat fijn dat alles goed groeit. Gefeliciteerd! Geniet ervan. Hopelijk vallen de kwaaltjes allemaal een beetje mee en kan je heerlijk genieten van het zwanger zijn.

FleurBo wat ontzettend spannend blijft het allemaal. Logisch dat je nu toch weer hoop begint te krijgen hoor. Vandaag nog een beetje doorgekomen qua wachten? Vanavond maar lekker vroeg erin dan is het sneller morgen.

Afvallen gaat gestaag de goede kant op. Blijf nu wel rond die 80 kilo schommelen ene dag zit ik er net ietsje boven andere dag weer net onder. Ik heb eindelijk mn knop kunnen omzetten om mn krachttrainingsoefeningen op te pakken. En dat heb ik geweten ook. Loop er momenteel bij als een oud vrouwtje ? en vanmorgen dus weer gelijk iets zwaarder ipv lichter terwijl ik niet heb lopen snacken. Dus ga ervanuit dat het nu ook weer wat spieren zijn die ik opbouw. Wat ook heel grappig is, is dat ik een fitbit draag en die geeft aan dat mn conditie beter aan het worden is. Dat voel ik opzich ook wel want ben niet meer helemaal buiten adem wanneer ik de trap oploop zoals net na alles. Je bent van harte welkom om mee te doen met afvallen FleurBo, maar hoop natuurlijk dat je morgen met ander nieuws komt en dus de komende tijd wat aan mag gaan komen?

Hier zojuist de ovulatietesten besteld voor volgende week. Begin het steeds spannender te vinden.

hoi hoi
na een beetje afstand gedaan te hebben van het forum en onze mooie afleiding de bruiloft mochten we vandaag testen en wat denk je hardstikke zwanger 8 juli onze eerste echo het is nog niet helemaal geland en vind het ook nog best spannend dat het mis gaat maar probeer er van te genieten na ruim 2 jaar en 6 iui en 2 ivf verder eindelijk goed nieuws

Terug
Bovenaan