1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Gefeliciteerd Caroline! 

Wij hebben echt een gekke ochtend gehad. Was overtuigd dat de test negatief zou zijn, maar toen we hem omdraaide stond er een dikke tweede streep ?? meteen daarna een clearblue gedaan en die gaf 2-3 weken aan.
besef het nog helemaal niet. Voelt zo verschrikkelijk raar. Vooral omdat ik zo veel krampen heb gehad geloof ik het bijna niet dat het goed zit, maar de testen zeggen toch echt iets anders! Wow wat een rare dag! Maar we zijn zo ontzettend blij ??

Wauw wat bijzonder!
FleurBo en caroline beide van harte gefeliciteerd!! Fijn dat het is gelukt. Nu toeleven naar die eerste echo!

[quote quote=10460977]Gefeliciteerd Caroline! Wij hebben echt een gekke ochtend gehad. Was overtuigd dat de test negatief zou zijn, maar toen we hem omdraaide stond er een dikke tweede streep ?? meteen daarna een clearblue gedaan en die gaf 2-3 weken aan. besef het nog helemaal niet. Voelt zo verschrikkelijk raar. Vooral omdat ik zo veel krampen heb gehad geloof ik het bijna niet dat het goed zit, maar de testen zeggen toch echt iets anders! Wow wat een rare dag! Maar we zijn zo ontzettend blij ??[/quote]
Jeej ☺️☺️☺️??????????? Superblij voor jullie!

Nou dames ik hoop dat ik mij ook snel weer bij jullie mag toevoegen. Ben super blij voor jullie allemaal, maar voel me nu ook wel een beetje alleen hier als enige van het "oorspronkelijke" clubje zonder kleine spruit in de buik. Hoop dat jullie allemaal een onbezorgde en heerlijke zwangerschap hebben!

@liefleven ik blijf hier sowieso wel lezen en posten maar misschien de komende tijd even ietsje minder.

Carolinerkj en fleurbo wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd beide, op naar een mooie eerste echo.
Knuffeltjeee wij hebben weer een echo staan op 30 juni. Beetje raar, die stond er eerst wel, nadat we bij de gynaecoloog waren geweest, was die niet met nodig, maar werd vandaag gebeld dat we toch voor een echo konden komen. Dus snap het niet meer, maar zal braaf op tijd in het ziekenhuis zijn. 

Fleurbo gefeliciteerd dat ging best raar bij jullie dan 
Zwindo dat snap ik wel dat je dat gevoel hebt ik had dat ook  als er iemand weer goedieuws in oktober hadden wij een slechte eerste echo en savonds kregen wij van vrienden een 20weken echo met het is een meisje op dr app dat was niet echt leuk maar jij was als best ver en had het al gevoelt toch dat lijkt me verschrikkelijk dus ik snap je lege gevoel wel en dat je je nu alleen voelt 

Oh wat super zeg, fleurbo en carolinerkj. Hoe fijn voor beide.
Brabandse, fijn om te horen dat die ene spruit het volgens de boekjes doet. Helaas van de ander, was een mooi extra cadeautje geweest. Maar zoals je zegt heel dankbaar voor 1.  Wat ontzettend jammer dat er geen klik is. Maar nu het er 1 is, mag je mogelijk weer terug naar de verloskundige? Zou een stuk fijner zijn. Ik ben het ziekenhuis ook al beu, net wat je zegt het duurt altijd zo lang voordat je aan de beurt bent en alles is een stuk onpersoonlijker. 
Lief-leven, kijk jij hebt weer andere medicatie dan wat ik tot 3x toe heb gehad. Ik heb decapetyl gehad met glonal f, en triptofem met glonal f en triptofem met menopur. Daarnaast pregnyl en ovitrelle zoveel uur voor de punctie. 
Zwindo een dikke knuffel voor jouw, kan me voorstellen dat dit allemaal even kut voelt. Vooral omdat je anders nu het verste was van ons allemaal. 

Ik kon hier een paar dagen niet op het forum via mijn telefoon, nu via de laptop. Hebben jullie dit ook? Erg vreemd. Dus ben een beetje afwezig geweest.
Hier vandaag een beladen dag, mijn moeder is vandaag 1 jaar geleden overleden, phoe wat een emoties komen dan weer naar boven zeg.  
Verder wel oke, onze nipt was goed. Dat is weer een hele geruststelling. 

Ik ga als ik terug ben van vakantie even rustig lezen en wat uitgebreider reageren maar ik snap je gevoel helemaal Zwindo.
Ik lees hier (gelukkig) ook veel positieve berichten en in mijn privé ook weer twee mensen zwanger wat me toch wel jaloers maakt. 
Inderdaad belangrijk om te weten wat je wel en wat je niet helpt qua lezen op het forum. 
Mocht je behoefte hebben aan meer contact, ik zit momenteel in een whatsapp groepje met drie andere meiden (waarvan een net zwanger) waar je bij aan zou kunnen sluiten. 

Terug
Bovenaan