Wauw Zwindo wat een goed nieuws! Het is natuurlijk hopen dat het meteen lukt, maar kan me voorstellen dat het geruststeld dat als het niet lukt je meteen door kan en de kans goed aanwezig is dat je niet eerst aan de lucrin hoeft!
ik heb die situatie niet gehad maar ik kan me goed voorstellen dat dat in theorie zou kunnen. Stel dat er op de natuurlijke manier een wondertje ontstaat en ze plaatsen er 1 terug zou dat denk ik voor een twee eiige tweeling kunnen zorgen. Maar kans zal wel heel klein zijn verwacht ik. Ben overigens ook benieuwd of de dat op de echo kunnen zien bij de terugplaatsing. Degene die ze terugplastsen kunnen ze ook zien.
als je de positieve test hebt, hoe veel dagen daarna zul je dan een terugplaatsing hebben?
ik voel me eigenlijk heel goed. De ergste krampen zijn voorbij gelukkig, nu beetje last van mijn darmen en begin mijn borsten te voelen, maar nog niet heel erg of zo. Ook nog helemaal niet misselijk, juist meer honger denk ik. Vind het wel echt heel spannend. Iedere keer als ik naar het toilet ga kijk ik of ik geen bloedverlies heb.