FleurBo haha ja het was ineens een gedachte die me voorbij schoot de kans zou echt minimaal zijn, maarja wij zijn hier wel een beetje van de kleine kansen heb ik gemerkt dus nieuwe motto zeg nooit nooit ? gelukkig inderdaad verder goed nieuws gekregen. Beter nieuws in deze situatie hadden we niet kunnen krijgen volgens mij. In de auto naar huis toen ik mn man belde (mocht namelijk niet mee naar de afspraak)kwamen wel de tranen los van alle spanning, emoties van de laatste maanden, etc.
Fijn dat je je goed voelt hopelijk blijft dat ook zo. Bij mij begon pas ergens na 8 weken wat meer dingetjes echt te voelen. Maar was vanaf het begin al echt heel erg moe. Deed toen echt powernapjes tussen mn vergaderingen door haha. En het checken met plassen ook zo herkenbaar!
Caroline spannend toeleven naar die eerste echo. Zijn echt de verlengde wachtweken vond ik. Ik probeerde ook echt afleiding te zoeken door veel dingen te gaan doen.
Fijn dat je je goed voelt hopelijk blijft dat ook zo. Bij mij begon pas ergens na 8 weken wat meer dingetjes echt te voelen. Maar was vanaf het begin al echt heel erg moe. Deed toen echt powernapjes tussen mn vergaderingen door haha. En het checken met plassen ook zo herkenbaar!
Caroline spannend toeleven naar die eerste echo. Zijn echt de verlengde wachtweken vond ik. Ik probeerde ook echt afleiding te zoeken door veel dingen te gaan doen.