1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

FleurBo haha ja het was ineens een gedachte die me voorbij schoot de kans zou echt minimaal zijn, maarja wij zijn hier wel een beetje van de kleine kansen heb ik gemerkt dus nieuwe motto zeg nooit nooit ? gelukkig inderdaad verder goed nieuws gekregen. Beter nieuws in deze situatie hadden we niet kunnen krijgen volgens mij. In de auto naar huis toen ik mn man belde (mocht namelijk niet mee naar de afspraak)kwamen wel de tranen los van alle spanning, emoties van de laatste maanden, etc.

Fijn dat je je goed voelt hopelijk blijft dat ook zo. Bij mij begon pas ergens na 8 weken wat meer dingetjes echt te voelen. Maar was vanaf het begin al echt heel erg moe. Deed toen echt powernapjes tussen mn vergaderingen door haha. En het checken met plassen ook zo herkenbaar!

Caroline spannend toeleven naar die eerste echo. Zijn echt de verlengde wachtweken vond ik. Ik probeerde ook echt afleiding te zoeken door veel dingen te gaan doen.

Ik zou bijna zeggen sorry, maar ik denk dat het voor mij nu ook echt tijd is dit topic te verlaten. Vandaag onze kleine erwt gezien, precies 1,51cm lang met een sterk kloppend hartje. Een afspraak gepland voor alweer de 11 weken echo. En zo begint er voor ons een heel nieuw hoofdstuk... 
Ik hoop oprecht op een mooie nieuwe zwangerschap Zwindo. En een voldragen broertje of zusje voor jullie eerdere kindje.
Ik zal hier af en toe blijven kijken of hier nog posts voorbij komen met bekende namen.

Zwindo logisch dat alles er even uit kwam, maar fijn dat het door goed nieuws kwam :). Nu spannende dagen nu! Loopt de ovulatietest al op?

knuffeltje wat een fijn nieuws! Gefeliciteerd! 

Zwindo hoe gaat het nu met jou gelukkig heb je positief nieuws gekregen en kun je daar weer verder mee dat alles nu ineen keer er uit kwam is logisch er zit zoveel verdriet en spanning in je lichaam dat komt er een keer uit en dat zal met een volgende zwangerschap als die mocht komen ook erg moeilijk zijn je bent dan blij maar ook bang dat het weer hetzelfde is met het kindje dat ze je daar goed in begeleiden is belangrijk

Knuffeltje niet schuldig over voelen lekker van genieten. Fijn dat de eerste echo goed was. Op naar de volgende!

FleurBo ik gebruik de digitale van clearblue en die zie je volgens mij niet echt oplopen. Helaas vanmorgen nog geen positieve test dus nog even afwachten. Wellicht moet ik dus vrijdag weer langs gaan voor een echo. Ik wacht het af.

Caroline het zal hoe dan ook spannend worden en blijven. Ik denk dat ik echt pas een klein beetje kan ademen na een goede nipt uitslag. Als we weer opnieuw zwanger mogen worden. We gaan het zien.

Nee volgens mij zie je die idd nooit echt oplopen. Ik had wel dat als ie positief was dat de streepjes dan net als normaal even donker waren. Maar ik gebruikte vaak de goedkope dipsticks die je wel op ziet lopen en als ik ze zag oplopen deed ik de clearblue er naast. Door die IUI's in natuurlijke cyclus was het anders echt niet te betalen om iedere maand alleen clearblue te doen, vooral omdat ik op dag 8 al moest beginnen met 2 testen per dag

Vorige rondes heb ik indd ook gewoon van die dipsticks of goedkopere gebruikt die je mooi zag oplopen. Maar dacht nu van koop gewoon die van clearblue dan hoef ik ook niet moeilijk te doen met twijfelen of het streepje wel donker genoeg is. Haha smiley of geen smiley lekker duidelijk. Vanavond ineens dikke slijmsliert dus er gebeurt wel wat. Hopelijk morgen een positieve test.

Hoe voel jij je verder? Beginnen de kwaaltjes iets meer te komen of valt het allemaal nog mee?

O dat is een goed teken! Die sliert had ik ook altijd vlak voordat ie positief werd. Hopelijk snel positieve test! Anders vandaag echo toch? 

ik voel me eigenlijk nog prima. Eergisteravond en gisterochtend wat misselijk, maar dat is nu ook over. Nu opeens ook geen zere borsten meer ?‍♀️ Maar dat had ik een paar dagen geleden ook en toen is dat weer teruggekomen. Ik probeer het los te laten en niet te veel van de kwaaltjes uit te gaan maar vind het toch nog wel heel spannend allemaal.

Terug
Bovenaan