Nou gaat wederom weer lekker bij jouw Brabandse. Ik zou eisen aan telefoon dat je vandaag iemand toegewezen krijgt en tevens meteen een afspraak ingepland krijgt. Ze komen al een paar keer hun afspraak niet na. Dus vooral je boosheid even lekker aan telefoon over brengen. Soms moet je gewoon een beetje schijt er aan hebben. Gelukkig ben je er nu boos over zoals je zegt, maar hou het wel even in de gaten.
Mmmm ja ik herken het. Bij mijn vriend lag ook het probleem dus ik heb verder ook niets qua onderzoeken ofzo gehad. Alleen de standaard bloed en een echo voor een eisprong. Daarom heb ik in mijn achterhoofd ook het ziekenhuis van Mandareintje.
Yes 2 stuks! Hopen dat ze bijna de finish halen. Was je blij met de uitslag of hoopte je op nog meer of had je minder gedacht? Succes vandaag weer en mijn duimen maken over uren.
Hoop dat het vocht allemaal weg gaat zodat je een tp kan hebben morgen! Hoop het zo voor jullie.
Brabandse, misschien een idee om er bij te tempen? Dan zou je in je temperatuurkaart kunnen terug zien of je ei geweest is. Weet niet of je dit al ooit gedaan hebt? Ik doe het nog regelmatig. Kreeg daarbij een bevestiging van wat ik voel en dacht mijn eisprong te zijn.
Hier nog steeds geen ms.. wederom een negatieve test. Zit nu op 16 dagen na ei. Normaal 10-11. Ik ben vorige week woensdag avond aan de utrogestan ben gegaan, op eigen initiatief, omdat ik zo hoopte niet in t weekend ongesteld te worden en maandag groen licht hoopte te horen van het ziekenhuis. Maar daar maandag ochtend dus ook meteen mee gestopt.
Vorige keer werd ik hierdoor heen gewoon ongesteld op de 11de dag. Nu baal ik dat ik er aan begonnen ben.. dat verklaard het misschien want geloof niet dat ik zwanger ben, temperatuur is weer gezakt, mijn hartslag in rust maar ik voel ook nog geen ms aan komen.. dus heb t mezelf gewoon moeilijk gemaakt door dat te doen.. stom he