1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Brabandse: Wow nog niet gebeld? Mega slecht! Bel ze inderdaad maar eens op en word maar eens goed boos aan de telefoon... dit kan écht niet! 
Schorpioen: Jammer en fijn tegelijk dat je ongesteld geworden bent! Als je zo zelf aan het experimenteren slaat kan je jezelf wel voor je kop slaan soms he.. ik ken dat gevoel want ik steek hetzelfde in elkaar. Gelukkig weet je nu waar je aan toe bent, maar bovenal is het altijd een vette teleurstelling natuurlijk. Lekker van het zonnetje genieten vandaag en neem er een lekker koud wijntje bij, heb je verdiend!
Mijn gevoel is heel dubbel, ik ben ontzettend blij met die 2 gezonde, vooral omdat dit ook geen dragers zijn van wat ik heb. Gewoon echt gezond zegmaar! Ik heb liever 2 volledig gezonde dan 4 dragers zegmaar. Is uiteindelijk toch het beste voor het kindje, dus zo probeer ik het te relativeren. Het is een harde realitycheck dat er 7 niet goed zijn, maar ook gewoon wat het is. Bij veel mensen bevatten eitjes gewoon foutjes, daarom wordt niet elk eitje een zwangerschap. En dat is er bij ons nu meteen aan het begin uitgefilterd. Hoe hard het dan ook aankomt. Het is niet realistisch dat alles goed zou zijn dus daar ging ik ook zeer zeker niet vanuit. We mogen ons nu in onze handjes klappen, en ik duim zoooo hard dat ze er morgen nog zijn (mag zo mailen), dat we 1 TP krijgen en dat de ander ingevroren kan worden.

Hoi dames  
Heb weer even alles bijgelezen. Hier gaat alles gelukkig goed. Zondag alweer 15 weken. Helaas geen echo volgende week. Nu bij 20 weken.
Wat ontzettend fijn mandareintje dat er nu 2 goed zijn. Hoop dat ze mooi hun best blijven doen. Begrijp wel dat je er liever meer had. Het valt niet mee. 
Bij jullie toch nog punctie en tp dan? Las dat alles nu stil ligt ivm virus. 
Heel veel suc6 en sterkte! 

Hey Llynn! Fijn dat alles goed gaat! Jammer van die echo... :( dan duren de weken tot de 20 weken lang denk ik hè? Ja ik loop in een kliniek in Duitsland, en daar gaan ze (onder voorwaarden) gewoon door. Dus ik heb geluk wat dat betreft!

Ja niet zo leuk, zeker omdat we dan het geslacht zouden weten mja geeft niet. 
Oh wat ontzettend fijn dat alles daar door gaat!! Wanneer weet je of er een tp is? 

Goed om te horen dat alles goed gaat llyn, maar ook heel vervelend van die echo. Blijf toch spannend. 
Kan me helemaal voorstellen mandareintje, dat gevoel had ik ook toen er uit eindelijk "maar" 1 over was op dag 5. Denk dat je altijd zult balen op een of andere manier, want het had altijd beter gekund. Dat gevoel mag er ook echt zijn.
Waren die andere 7 nu genetisch mis of waren ze niet door gegroeid? Weet je al iets meer? Ik hoop het zo ontzettend voor jullie dat het morgen door gaat en dat er nog eentje de diepvries in mag. En over 14 dagen een dikke vette positieve test!! Fingers crossed 

Llyn: misschien is het een idee als je de VK het geslacht op een kaartje laat schrijven als je vriend dan nog niet mee mag. Kunnen jullie dat thuis samen openen! Schorpioen: dankje, inmiddels overheerst blijheid hoor. Vooral omdat ze genetisch goed zijn en ook geen drager van de fout. Dat is me zoooo veel waard! Ik kreeg vammiddag ook bericht dat ze allebei goed groeien en mooi op schema lopen, dus het zijn 2 kanjers! Die andere 7 waren genetisch niet goed. Die hadden mijn translocatie of een chromosoom teveel of te weinig, met elke was wel weer wat anders mis.. 

Ja dat wilde we ook doen om het samen te openen met onze zoon erbij. Maar omdat 16 weken geen medische echo is mag het niet doorgaan. Dus nu doen we dat met 20 weken. 
Wat fijn dat ze het allebei zo goed doen. Heel blij voor je. 
Dank je schorpioen. 

Terug
Bovenaan