1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Wat fijn dat het weer wat beter gaat Madareintje. Idd goed herstellen zodat je lichaam klaar is voor je mooie cryo. 
Ik voel me heel goed gelukkig. Blij dat we vrijdag eindelijk controle hebben. Al is het anders dan gehoopt. ?

Mmm wat gek, ik had zaterdag een reactie geplaatst maar deze is niet verstuurd. Maar mandareintje dan reageer ik nu nog maar een keertje zo. Ontzettend balen dat het niet door is gegaan, maar nu kan je lijf rustig herstellen en zich helemaal weer klaar maken voor de volgende ronde, een mooi warm netjes voor je cryo!  Mijn gevoel voor cryos is best goed, mijn volgende ronde is ook een cryo. Zullen we afspreken dat deze bij ons gewoon lekker blijft zitten? Ik heb er nu eigenlijk al best veel vertrouwen in. Stom he.. maar wanneer ik weer mag is nog de vraag.
Hoe gaat het inmiddels met je? Nog last vann alles?
Fijn om van de andere de positieve verhalen te horen! Dank dames.
Hier even wat afwezig geweest, best wel wat pittige dagen gehad. Moeder ongeneeslijk ziek en ook nog andere familieleden. Deze dagen wat "voorbereidingen"  weer gedaan en dat hakt er toch wel weer flink in.

Schorpioen: Oh wat rot om te horen van je moeder zeg, en dan zijn er nog meerdere zieken ook. Wat lijkt me dat moeilijk zeg om je dan voor te bereiden op wat komen gaat, zo ontzettend verdrietig. Kun je er goed met haar over praten? 
En zeker een goede afspraak dat onze cryo's blijvers zijn! Deal! Hey en serieus he, als jouw ziekenhuis lang wacht met terugplaatsen laat je hem toch gewoon overplaatsen naar Cuypers en daar terugplaatsen? Dan hoef je niet zo lang te wachten! Mijn vertrouwen gaat echt met ups en downs, het is heel afhankelijk van wat ik lees.. Lees ik verhalen van dames die 7 terugplaatsingen gehad hebben en geen plakkers dan stort mijn hoop in... maar verhalen zoals van Gebruiker hierboven daar fleur ik echt helemaal van op en dan geloof ik er weer in. Fysiek ben ik weer hersteld inmiddels. Dag 3 van mijn nieuwe cyclus alweer! Of ja alweer... pas. Damn dit gaat traag. 11 mei krijg ik een echo voor mijn baarmoederslijmvlies. Dus daar leef ik nu naartoe. Maar ik verwacht dat de TP zo rond 18 mei gaat zijn.

Gebruiker wat fijn te horen dat alles goed gaat! 
Schorpioen sterkte in zo'n moeilijke tijd.
Mandareintje fijn te horen dat het goed gaat en ik snap je ongeduld volledig. Maar houd vol, je hebt gelukkig een datum om naar toe te leven.
Hier gaat alles met wat ups en downs. Eindelijk een afspraak met de psycholoog volgende week. Deze week even een flinke dip gehad omdat ik afgelopen week toch pas mijn ovulatie heb gehad, maar het streepje werd toch net niet zo donker als de rest streep, maar gisteren was die weer echt lichter. Voelde me toen echt slecht, want deze week was het alles behalve productief gezellig zeg maar. Had ook het idee dat mijn vriend er gewoon wat minder om gaf deze keer, dus dat hebben we wel uitgepraat maar voelde me gewoon even heel alleen in deze strijd. Maar goed, we gaan gewoon weer door en ik heb in elk geval genoeg te bespreken met de psycholoog. 

@mandareintje was goed dank je. Lag helaas op de buik dus geslacht was niet te zien. We moeten dus nog even geduld hebben. Hartje gehoord en gefilmd zodat ze het thuis ook konfen zien.  
Wat fijn dat je je beter voelt. Op naar 11 mei. 
@Brabantse wat fijn dat je een afspraak hebt. Hopelijk is het een fijn gesprek en heb je er wat aan. 

Het is helaas niet anders, maar wil zo graag dat ze nog mee maakt dat ik zwanger ben en blijf! Dus hoop dat dit ons gegund.
Maar wat fijn dat je deze ronde meteen weer mag! Spannend! 18 is al weer heel snel al kan het voor jouw vast niet snel genoeg gaan. 
Brabandse, fijn dat je eindelijk een gesprek hebt. Ben benieuwd hoe het verloopt en of je een klik voeld. Hoop dat ze je verder kunnen helpen. 
Over je ovulatie, hoeveel dagen zit je nu? Fijn dat het uitgepraat is met je vriend. Maar kan je wel snappen dat je je even helemaal kut voelde. Alles is zn moment opnamen en die wil je benutten. Tot nu toe is t hier nog wel steeds gelukt tijdens t moment maar ik heb zelfs soms ook echt moeite gehad met sommige we moeten nu echt dagen.  
Even een virtuele hug voor jouw meid! 

Hoe gaat het met Mandareintje? Kan me zo goed voorstellen dat je de dagen, nee uren zelfs aan het aftellen bent. 
Kan me goed voorstellen Schorpioen dat je dat graag wil, hoop voor jullie dat dat ik gaat lukken! 
Hier gaat het inmiddels wel weer. Ik had afgelopen woensdag uiteindelijk pas een echt positieve ovulatietest, dus geen idee wat mijn lichaam doet. Misschien als ik het streepje zie oplopen dat mijn lichaam stress krijgt en het dus niet door zet. Zo lijkt het nu tenminste, want was nu dag 30 dat de test streep zelfs echt donkerder was dan de controle, terwijl ik dus bijna een piek had op dag 12 en dag 24.
Gelukkig hebben we daar dit keer van kunnen profiteren en hebben we het 3 en gezellig gehad, dus we zien wel weer over 2 weken. 
Gisteren weer bij de natuur genezer geweest en dat was erg fijn. Tips en trucs gehad om wat meer geluk toe te laten, dus dat gaan we fijn oefenen. Vandaag een gesprek gehad met de psycholoog en die vond dat ik eigenlijk al weg goed bezig was en kon weinig meer tips geven. Dat vond ik wel jammer, maar ben erg blij met de tips van de natuur genezer. 

Terug
Bovenaan