Hoe gaat het met Mandareintje? Kan me zo goed voorstellen dat je de dagen, nee uren zelfs aan het aftellen bent.
Kan me goed voorstellen Schorpioen dat je dat graag wil, hoop voor jullie dat dat ik gaat lukken!
Hier gaat het inmiddels wel weer. Ik had afgelopen woensdag uiteindelijk pas een echt positieve ovulatietest, dus geen idee wat mijn lichaam doet. Misschien als ik het streepje zie oplopen dat mijn lichaam stress krijgt en het dus niet door zet. Zo lijkt het nu tenminste, want was nu dag 30 dat de test streep zelfs echt donkerder was dan de controle, terwijl ik dus bijna een piek had op dag 12 en dag 24.
Gelukkig hebben we daar dit keer van kunnen profiteren en hebben we het 3 en gezellig gehad, dus we zien wel weer over 2 weken.
Gisteren weer bij de natuur genezer geweest en dat was erg fijn. Tips en trucs gehad om wat meer geluk toe te laten, dus dat gaan we fijn oefenen. Vandaag een gesprek gehad met de psycholoog en die vond dat ik eigenlijk al weg goed bezig was en kon weinig meer tips geven. Dat vond ik wel jammer, maar ben erg blij met de tips van de natuur genezer.