1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Oh dat klinkt echt helemaal top Mandareintje! Wat heerlijk dat jullie zoveel info krijgen ipv iets eigenlijk vrijwel ontastbaars te hebben. Duim voor jullie dat het goed blijft gaan en je de 28 positief test!

Dankejwel! ik voel echt al vanalles sinds gisteravond, allemaal kleine steekjes in mn baarmoeder. Er gebeurt daar vanalles volgens mij! Dit zal de innestelling wel zijn. Omg omg... wow. Ben ZO blij!
Ja je krijgt echt veel info over je ukkie. Kreeg jij dat niet mij MMC dan? Kwaliteit of een foto? Bij Cuypers kun je, als je zwanger bent, een timelapse video van je ontwikkelende ukkie opvragen. Ze liggen daar namelijk in de embryoscoop en die maakt elk half uur (of weet ik veel hoe vaak) een foto. Dus het kastje hoeft niet steeds open om te kijken, is beter voor de embryo's. Van al die foto's maken ze een timelapse waaraan ze heel veel kunnen zien mbt de ontwikkeling. Wederom iets wat in NL niet gedaan wordt helaas, en het leuke is dat je die timelapse dus kunt opvragen. Lijkt me zo bijzonder om te zien!

Oh wat goed mandareintje!!! Klinkt goed. 
Ik duim heel hard voor je. Op naar de 28ste. Moet je zelf testen of bloedprikken?

Hoe gaat het nu, zo een paar dagen verder. Blijf echt duimen voor jullie dat het een plakker is! 
Informatie wat is dat? Ik heb uit mijn patiënten dossier moeten halen wat voor een type embryo er was terug geplaatst. Meer informatie heb ik nooit gehad. Tijdens de terugplaatsing kregen we alleen te horen dat het een mooi embryo was.
Gisteren ben ik helaas weer gewoon ongesteld geworden na 43 dagen, maar wel netjes 14 dagen na mijn positieve ovulatietest. Dus we zijn weer een ronde verder helaas. 

Brabandse, jee wat slecht dat ze zo weinig info geven... dat zijn echt dingen die je wil weten. Stond er een score bij? En was het een 3 of een 5 daagse?
Oh wow 43 dagen, dat is een tijd zeg :(. Wel fijn dat je weet wanneer het komt als het altijd zo stipt 14 dagem na je ei is. 
Ik voel me oké, ben echt heel gespannen. Had de afgelopen dagen veel steekjes en krampjes en vandaag is dat minder dus dan slaat de stress meteen toe, ook al zegt dat niks. 

Die stress die toeneemt is heel herkenbaar. Nog een kleine week en dan mag je testen toch?
Ik kon uit de brief halen dat het een 7 cellige embryo was na 3 dagen en de kwaliteit was redelijk. Is nog steeds redelijk weinig info helaas. 
Hoe is het met Schorpioen? Want jij zat ook deze week toch ergens op de wachtbank? 

Brabandse: hmm dat zegt niet zoveel nee. Jammer dat ze geen 5daagse terugplaatsen, die zijn zoveel sterker vaak! Zoals mijn arts zegt: een embryo van 3 dagen is glad aan de buitenkant, die hoort nog niet in je baarmoeder te zitten en kan er daardoor soortvan uitglijden, hij is glad omdat 'ie in je eileider hoort te zitten op dat moment. Een embryo van 5 dagen krijgt een ruwere buitenkant waarmee hij zich kan vasthaken in je baarmoederslijmvlies. Mijn advies: zorg dat je ergens onder behandeling bent waar ze 5-daagse terugplaatsen! Kansen daarmee zijn gewoon een stuk hoger. 
Ben ook benieuwd hoe het met Schorpioen gaat!

Terug
Bovenaan