1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Fijn om te horen dat je iets lekkerder in je vel zit. En fijn van je ovulatie! Wat gek die momenten zn hoge piek. Ik sluit aan langs je op het wachtbankje, do-vrij positieve test gehad.
Wat doet jouw natuurgenezer precies? Ik loop bijvoorbeeld bij een accupuntuur die momenteel nog dicht is, maar ben wel benieuwd wat de natuurgenezer doet.
Jammer dat het eerste gesprek wat tegen viel maar mogelijk helpen de sessies door gesprek aan te gaan ook in jouw proces. Had je wel een goed gevoel bij die persoon?

Ik ben ook heel benieuwd hoe het met mandareintje gaat. Ben je nu helemaal weer opgeknapt? Trek je het nog een beetje tot de tp?

Interessant, al probeer ik het nu nog even met accupuntuur. Maar wanneer ik het idee krijg dat dit niet echt helpt dan kan ik dat zeker nog overwegen!
Gister de dag overleefd? Volgend jaar vieren wij ook moederdag! Tegen die tijd is het ons wel gegund vind ik, al vond ik dat dit jaar ook al en dat jaar daarvoor?

Ben benieuwd hoe het met mandareintje gaat?! 

Ja, gisteren prima overleefd. Mijn vriend had voor de lunch oa hartjes broodjes meegenomen, dus dat was erg lief. 
Hopelijk zijn jullie die dag ook goed door gekomen en inderdaad volgend jaar zijn wij echt wel aan de buurt!
Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Mandareintje gaat, hopelijk gaat alles goed en kun je deze week een tp hebben. Duim echt zo hard voor jullie ! 

Wat lief van je vriend! Lekker in de watten gelegd.
Hoop dat alles goed gaat met je mandereintje! Mocht het morgen doorgaan heeel veel succes! We denken aan je! 

Hee meiden! Heb het even een beetje geprobeerd "los te laten", wat overigens totaal niet gelukt is. Ik ben gelukkig helemaal hersteld, duurde wel even want ik bleef buikkrampen houden. Morgen de terugplaatsing! Om 12.45. Vorige week echo gehad en mijn bms was 8mm, dat is dunner dan normaal maar wel voldoende zeiden ze. Heb ook gevraagd hoe de kwaliteit was van onze mini's. De ene was een 3aa en de andere een volledige blasto maar die had nog geen score? Ik krijg, mits alles goed ontdooit, waarschijnlijk de volle blasto terug morgen. De 3aa moet nog eventjes geduld hebben.. Echt mega spannend!
Is er bij jullie al iets bekend wanneer jullie verder kunnen?

Fijn te horen dat het goed met je gaat. Heel veel succes en ik duim voor je! 
Zover ik weet zijn ze in het mmc nog niet begonnen, maar ik ben ook nog steeds aan het twijfelen of ik daar verder ga. Ben wel wat dingen aan het uitzoeken maar dat gaat langzaam helaas. Voordeel is wel dat ik nu ook geen haast heb. 

Jaaaa ik heb de TP gehad! Ze hebben de 3aa ontdooit, ons toppertje. En die is echt als een malle gaan delen want hij was al aan het hatchen! Dus die zal wel snel innestellen. Vandaag waarschijnlijk en anders morgen, whaaaa!! Heel bijzonder ook om een foto van je ukkie te krijgen. Donderdag de 28e is onze testdatum. Dus nu vooral veeeeel geduld hebben.
Brabandse: nee zoiets kan je ook beter niet overhaasten, gewoon overal rustig even informatie inwinnen en dan naar de kliniek gaan waar jij je het beste bij voelt! 

Terug
Bovenaan