1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Hier een beetje van de radar geweest, beetje veel aan mijn hoofd. Zit niet echt lekker in mijn vel met alles. 
Wat super om te horen dat je een tp hebt gehad, oh ik duim heel hard mee op een plakkerd! Daar gingen we voor he zeiden we een tijd geleden!  Spannend zeg, nog een paar daagjes. Kun je het volhouden tot xs 28ste met testen? 
Mmmm balen Brabandse van je ms. Ik sluit ook aan, donderdag ongesteld geworden. Voorlopig ook nog geen uitzicht op herstart  van de behandelingen, dus ga misschien toch ook een beetje verder informeren, kan nooit geen kwaad.
Heb je inmiddels ook weer een gesprek gehad met de psycholoog? Betere klik? 

Aargh ik ben zo onzeker. Maandag TP gehad. Maandagavond, dinsdag en woensdag krampen. Donderdag nauwelijks, vrijdag weer heel veel, en daarna weer NIKS en nu ben ik bang dat het afgelopen is. Gewoon, ik voel niks. Geen zere borsten. En inmiddels teveel negatieve verhalen gelezen van meiden die hetzelfde hadden als ik en niet zwanger bleken. F*ck you google.. echt. Sorry voor mn negatieve verhaal maar ik ga gewoon kapot van zenuwen en angst...

Mandareintje, iedereen voelt wat andere, sommige hebben hormonen van hier tot Tokio en andere helemaal niets. Misschien is het wel de innesteling geweest en is het nu lekker genesteld. Blijf nog even hoop houden, het tegendeel is er pas als je gaat menstrueren. Tot nu toe ben je dus nog gewoon zwanger!! 
Mijn accupuntuur zegt altijd, wanneer je zelf denkt dat je zwanger bent gaat je lijf/hersenen er ook naar gedragen. Dus blijf vol houden dat je zwanger bent, hoe eng en spannend het ook is. Je hebt een cryo in je! Het warm lief nestje is er in ieder geval al!!!
Niet meer lezen op internet en proberen wat afleiding te zoeken, al kan ik dat nu makkelijk zeggen. Het is altijd wel makkelijker gezegd als gedaan. 
Hoop dat je angst niet klopt, en toch gewoon lekker zwanger bent en blijft! Je bent een topper en kei sterk dus hou moed en hou nog even vol!!
Ik duim weer voor je!!

Lieve Schorpioen, dank voor je lieve berichtje. Je hebt ook helemaal gelijk, en ik wéét het ook, maar soms neemt de emotie de overhand en moet iemand het gewoon even tegen je zeggen. Ik zal in ieder geval proberen tegen mijn lichaam te zeggen dat ik zwanger ben, wie weet helpt het nog!

Na de terugplaatsing van onze cryo (die uiteindelijk leidde tot een zwangerschap) heb ik twee keer achter elkaar steekjes gevoeld en verder echt 0 symptomen gehad. Het zegt allemaal niets Mandareintje! En dat maakt het juist zoooooo mega spannend.
Probeer inderdaad afleiding te zoeken, en te accepteren dat het gewoon super spannend is! En ff spuien is altijd goed natuurlijk! Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet er alles van! Pff... Sterkte! Duim heel hard voor je!!! 

Heel herkenbaar die angst Mandareintje, maar wat de rest ook al zegt, heb vertrouwen in je lichaam.
Gaat alles goed met je Schorpioen? Kun je er wel over praten met mensen om je heen?
Een volgende afspraak staat pas over wat weken weer bij de psycholoog. Wel staat er volgende week weer een afspraak bij de natuur genezer en daar zit ik wel weer op te wachten.
Afgelopen week had ik wel weer zo'n heerlijk verliefd gevoel toen ik mijn vriend zag. Die was wat aan het spelen op zijn elektrische gitaar en voelde me net zo'n groupie. Ik blijf nog steeds hopen dat het ons gaat lukken om samen een kind te krijgen. 

Gebruiker, thanks dat geeft weer hoop, dankjewel! 
Brabandse: wat heerlijk dat verliefde gevoel zeg, dan zit het in ieder geval wel snor tussen jullie 2! Fijn dat je snel weer naar de natuurgenezer kan. 

Hier gaat het niet zo lekker. Met mijn moeder gaat het ineens heel erg slecht. Zo vervelend en zo machteloos om iemand ineens zoveel pijn zien te hebben. 
Daarnaast heeft mijn vader ook vage klachten en gaat hij daarvoor naar de ha aankomende donderdag. Hij zelf is bang dat t ook mis is. Afgelopen zaterdag kreeg ik een paniek aanval omdat ik dacht dat er iets met pap was, toen wist ik dit nog niet, heeft hij gisteren verteld. Dus hoop zo dat mijn gevoel nergens op baseerd en met pap niets mis is. Kan niet beide ouders afgegeven....
Daarnaast gaat mijn wens naar alle waarschijnlijkheid niet meer uitkomen, mam nog weten dat ik zwanger ben. Had het al veranderd, wilde ij eerste instantie dat ze er nog zou zijn en mijn kindje mocht zien maar dat gaat echt niet gebeuren. De kans dat ze er nog is terwijl ik zwanger ben wordt ook steeds kleiner..

Hoe is t verder met julie?
Mandareintje hoe gaat t met je? Ga je de 28ste testen of misschien al eerder?

Terug
Bovenaan