1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Oh wat een rot situatie zit je in Schorpioen. Kan me alleen maar voorstellen dat dat enorm veel emoties met zich meebrengt. 
Hoe was je test Mandareintje? Las in het andere topic dat je vandaag wilde testen. 
Hier gaat voor de rest allemaal wel goed. Net bij de huisarts geweest vanwege rare vlekken op mijn buik, maar dat is waarschijnlijk niks bijzonders gelukkig. 

Schorpioen ach nee wat een ontzettend verdrietig bericht.. jeetje zeg. heel veel sterkte, ik duim echt ontzettend hard met je mee dat je vader gewoon opknapt en dat je moeder nog lang genoeg onder jullie blijft.. dikke knuffel vanuit hier!!

Schorpioen, wat een verdrietige berichten. Ik vind het erg voor je dat je dit mee moet maken en hoop heel erg dat jullie nog veel tijd krijgen samen. 
Mandareintje, jouw nieuws weer een heel ander uiterste! Wat een heerlijk gevoel! Heel erg gefeliciteerd. Ga er lekker van genieten! Maar volgens mij doe je dat al.. :) 

Ohh yes Mandareintje wat super!!! Van harte gefeliciteerd. Zo zie je maar weer, iedereen reageert anders. 
Hoe voel je je? Kan je het een beetje beseffen? Hoop dat alles goed mag gaan en dat je over 9 maanden lekker kunt knuffelen 

Ik voel me heel goed, ben extreem blij! Was gistermiddag weer misselijk (paar dagen terug ook al smiddags/savonds misselijk) maar daar hoor je mij niet over klagen. Verder niet echt symptomen, het lijkt alsof mijn rechterborst ieeets gevoeliger aan het worden is.
Oh meissie ik vond het zo dubbel om mijn positieve verhaal te plaatsen na jouw verdrietige verhaal.. het leven is zo oneerlijk soms. Ik gun iedereen hier om zwanger te worden maar had toch echt extra gehoopt dat het bij jou ook heel snel zou gebeuren ivm je moeder.. hoe gaat het nu met jou? en met je vader, knapt hij een beetje op?

Hallo dames,
Schorpioen veel sterkte. Hopelijk mag je nog veel tijd hebben met je moeder en valt het bij je vader mee.
Mandareintje geweldig!!! Zo blij voor je. Gefeliciteerd!! Geniet er maar van. 
Hier 20 weken echo gehad en alles is goed. Morgen weten we eindelijk of het een jongen of meisje is.  

Terug
Bovenaan