1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

We hebben inderdaad een taart laten maken die we straks gaan aansnijden. Zo nieuwsgierig!!
Wat goed dat je vader toch gegaan is. Hopelijk valt het mee. 
Heftig mandareintje maar is voor een prachtig doel!! 
Hopelijk volgen jullie ons heel snel dames!!

Lynn wat een leuk idee en veel plezier met de onthulling!
Schorpioen, wat heftig, maar goed dat hij is gegaan. Hopelijk blijkt het allemaal niks ernstigs te zijn. 
Ik heb contact gehad met mijn huisarts en die deed absoluut niet moeilijk over een verwijzing naar het buitenland. Dus die kan ik binnenkort ophalen. Heb ook gelijk maar de kliniek gemaild met mijn vraag voor hun, dus ben benieuwd wanneer ik daar iets over hoor. Het voelt echt als een opluchting dat ik nu toch ergens anders naar toe ga en mag. Stom dat ik dat eerst zo moeilijk over deed en lang gewacht heb. 

Nee fuck dat meen je niet??? Ik hoop zo dat het wel gewoon goed is en dat t vandaag gewoon een iets lichter streepje is. 
Gyn zei afgelopen december dat dit wel is vaker gebeurd vooral als je bijv veel had gedronken. Niet meer testen tot je lichaam anders bewijst. Nu  ben je gewoon zwanger!! 
Ik duim voor je!
Goede zet brabandse, fijn dat de ha niet moeilijk deed. Hoop dat je daar een beter gevoel hebt! 

Lynn, vertel vertel wat is het geslacht. Zo leuk! 

Oh nee toch Mandareintje! Inderdaad ik zou ook niet meer testen totdat ik me echt heel anders zou voelen. Ik blijf duimen dat het gewoon goed zit.

Het is echt fout, ga morgen vroeg nog 1x testen en hopen op een godswonder maar deed net nog 1x een test smiddags (bijna hele dag niet gedronken en niet geplast) en die was echt nagenoeg negatief, echt een tuurstreepje. Dat hoort niet op NOD+3..

Terug
Bovenaan