1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Ahh Mandareintje wat zul je je kloten voelen! Knap dat je alweer wat vooruit kijkt. Wat een rollercoaster ook he, je krijgt amper de tijd om overal bij stil te kunnen staan. 
Wat goed dat je de stap hebt gezet Brabandse! Fijn dat het allemaal snel geregeld was. Hopelijk mag de rest ook heel voorspoedig verlopen. 
Gefeliciteerd Llyn! Super leuk een zoon.

Bedankt!
Wat heftig mandareintje. Goed dat je vooruit kijkt en weer een afspraak hebt. Hopelijk volgt de bloeding snel. Sterkte komende tijd. 

Nou de bloeding is gister begonnen, dus we kunnen het echt gaan afsluiten. Ben al weer bezig met de medicatie voor de volgende ronde. Voelt nog heel dubbel maar dat zal de komende dagen wel veranderen. Ga mezelf flink in de watten leggen, voor vanavond een lekkere massage geboekt! 
Brabandse: de naam is onlangs toevallig wat aangepast misschien dat je hem daarom niet kon vinden. Hier is een linkje: https://www.facebook.com/groups/525042191404856/

Ahh wat rot Mandareintje! Ergens misschien ook fijn dat je dan straks verder kan maar super pijnlijk vooral. Wees inderdaad erg lief voor jezelf, meer kan je niet doen. Hopelijk is het snel voorbij! 

Goedemiddag dames,
Ik zie dat jullie al veel berichten en contact hebben onderling, dus het voelt best gek om een bericht te plaatsen wat misschien helemaal niet aansluit bij het proces waarin jullie zitten, maar ik hoop dat het met iedereen goed gaat.
Persoonlijk heb ik ook al veel tegenslagen gehad dus de pijn, het verdriet en de telleurstellingen zijn bekend en herkenbaar.
Zojuist hebben we onze eerste ICSI traject achter de rug met gelukkig positieve resultaten. Vandaag de terugplaatsing gehad, dus erg spannend.... hoe is dat bij jullie?

Dat dubbele gevoel kan ik me goed voorstellen Mandareintje, maar wel fijn dat jullie nu alweer verder kunnen, dus ik hoop dat alles goed gaat deze ronde. De link werkt inderdaad, dus nu heb ik de groep gevonden. 
Elize, helaas welkom in deze groep en heel veel succes in deze wachtweken! 
Hier gaat alles rustig verder. Merk bij mezelf een bepaalde rust dat we in juli verder gaan en dat er hopelijk verder gekeken gaat worden. 

Hier weer is een berichtje, gaat thuis steeds slechter helaas. Dus mijn hoofd staat veel daarna. Deze week toch wat hoop gekregen dat ze het misschien nog mee mag maken. Mag me aanmelden voor de volgende behandeling wanneer in ongesteld wordt. Dus hoop zo dat het mag zijn! Laatste kans want daarna begin ik aan icsi 2 en dat zal niet meteen mogen omdat ze nog steeds gefaseerd opstarten en daar gaan ook weeer enkele weken overheen voordat je daadwerkelijk een tp hebt. Dus alle hoop op onze enige cryo!! Je kunt me bij elkaar vegen als die mislukt..
Elize welkom! Spannend hoor, in welk ziekenhuis loop je? hoop dat je de wachtweken een beetje door komt. 
Mandareintje, knuffel voor jouw! Fijn dat de bloeding is begonnen, op naar de volgende ronde! We zijn allemaal doorzetters dus ooit komt t goed met ons!
Brabandse, wat top dat je al zo snel daar terecht kan. Misschien komen jullie elkaar wel een keer tegen!

Hoi hoi
Dank jullie wel! Ik merk dat ik er enorm veel mee bezig ben en heel onrustig ben. Ik kan op het moment niks omdat ik rust moet houden vanwege overstimulatie. Dit maakt dat ik best wel op de bank gekluisterd ben en veel op me telefoon zit. Ik kan me moeilijk concentreren op andere zaken.
Iemand tips wat je kunt doen als je rust moet houden en veel moet drinken tijdens de wachtweken. Ik heb me ook uiteindelijk ziek gemeld op me werk om stress te voorkomen en om te herstellen ??  dit was erg lastig maar misschien wel het beste om nu te doen.
Ben benieuwd hoe jullie hiermee omgaan? Maar vooral tips om door te komen.

Terug
Bovenaan