1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Thanks meid, geeft niet hoor. Er valt weinig over te zeggen, tis gewoon k.u.t. en niks aan te doen. T voelt machteloos en we hebben er helemaal NIKS over te zeggen. Ik haat dit hele gebeuren en alles wat erbij hoort uit de grond van mijn hart.

Oh wat ontzettend kut weer mandareintje.. bah bah bah, waarom moet het dan ook nog mis gaan als alles al zo moeilijk gaat. :( dikke knuffel voor jouw meid! Vloek maar even goed!  

Hoe gaat het inmiddels met je Mandareintje? Ik snap je gevoelens volledig. 
Hoe gaat het met jou Schorpioen? 
Ik heb inmiddels de stap genomen om naar Duitsland te gaan en dat was allemaal erg snel geregeld. Onze intake staat op 23 juli gepland. Dan kan ik tot die tijd mooi nog aan mezelf werken. 

Mandareintje wat ontzettend verdrietig. Wens je heel veel sterkte!! 
Brabantse wat fijn dat je binnenkort een afspraak hebt. Hopelijk gaat het allemaal snel. 
Hoe gaat het bij jou schorpioen?
 Hier krijgen we een zoon erbij. Leuke middag gehad. 

Nou het is gewoon een gigantische klote week geweest. Ben enorm verdrietig, veel gehuild en gevloekt. Maar het is gewoon wat het is. Probeer nu weer een beetje naar voren te kijken. Heb het ergste verdriet nu gehad denk ik. Heb alleen nog steeds geen bloeding gekregen, ondanks dat mijn HCG weer helemaal laag staat (

Lynn wat fijn dat het een leuke middag is geweest. 
Mandareintje Het is niet raar dat het zo'n week is geweest en dat mag ook gewoon. Hopelijk komt de bloeding snel op gang en hoef je daar je dan geen zorgen meer om te maken. Vooruit kijken is ook het enige wat je kunt doen en positief blijven in de goede afloop van de volgende keer en ja, ook dat is niet altijd makkelijk.
Ik heb gezocht naar die groep, want daar had ik wel interesse in, maar ik denk dat het een geheime groep is, want ik kon hem niet vinden. Zelfs niet als ik exact de naam invulde bij Facebook.
Ook ik ben nog erg benieuwd hoe het met Schorpioen is. 

Terug
Bovenaan