1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Jaa kan ik mij heel goed voorstellen! Echt waardeloos is dat! Maar als je nu nog niet ongesteld bent geworden is er nog hoop! Of geloof je er niet meer zo in?
Ja dank je. Het heeft allemaal lang genoeg geduurd.. Pff! Zal je op de hoogte houden. En jij ook als je meer weet morgen he!? Als je wil tenminste:) 

Bij ons was het negatief helaas. Had ovules dus menstruatie kwam pas door na het stoppen. 
Morgen gesprek bij gynaecoloog. Ben benieuwd.  
Hoe gaat het bij jou?

Ahhh wat jammer! Zolang in spanning en dan ook nog negatief:( heb je het al een beetje een plekje kunnen geven?? Zo moeilijk he! Hoe was je gesprek? Wat duidelijkheid gekregen over hoe nu verder?
Met Ovules bedoel je die bolletjes die je in moet brengen? 
Ik ben net weer ongesteld geworden en net met de Progynova begonnen. 9 december hebben we de echo en hopelijk is dan alles in orde voor de terugplaatsing. Erg spannend weer. 

Ja dag erna eigenlijk al. Zijn het erg genoeg gewend steeds die teleurstelling .
Gesprek was fijn. Mijn man moest vanmorgen naar het ziekenhuis. Ze gaan extra onderzoeken doen. Naar HPV en dna defragmentatie.  Mogen 18 december bellen voor de uitslag en hebben 6 januari weer gesprek met de arts. 
Als het goed is mogen we meteen starten. Moet bij volgende menstruatie met de pil beginnen. 
Als het niet goed is 3 maanden vitamines voor hem om het zo te verbeteren. 
Ook krijg ik andere en hogere dosering dan de eerste keer. Hopelijk dan wel goede embryo en cryo's. 
Wat spannend voor jou. Fijn dat ze dat nog doen in december. Suc6! 

Oké, dus voor nu is het weer even afwachten voor jullie. Poeh, wat een onderzoeken! Die konden ze eerder nog niet doen ofzo?
Jaa hopelijk dan wat meer resultaat zodat je die punctie niet snel weer hoeft te ondergaan. Pff!
Ja, zijn we blij mee. Als alles goed gaat weten we rond de kerstdagen of de 2e terugplaatsing gelukt is. Spannend inderdaad.
Veel sterkte met wachten komende tijd, hopelijk heb je een beetje afleiding! 

Ja dat zeiden wij ook al. Zullen ze wel hun reden voor hebben. Las dat ze dit onderzoek in NL niet doen. Gek dat t zo veel verschil is. Ben wel blij dat het nagekeken wordt.
Hoop het ook want ik kijk er best tegen op. Al die injecties, punctie, narcose bah bah...
Oh spannend, zou mooi begin van het nieuwe jaar zijn. 
Gelukkig wel. Ben blij dat we t de 18e al horen. Was eerst pas 6 januari...

Ja groot verschil inderdaad! Ga je dan toch aan twijfelen of ze hier in NL niet dingen missen door die testen niet te doen. Al weet ik verder niet wat de onderzoeken inhouden.
Nou inderdaad! Zon gedoe allemaal. Fijn dat het bestaat natuurlijk maar vraagt veel van je.
Ja zou fantastisch zijn, wie weet... 

Hallo allemaal,
Ik was op zoek naar een topic over ivf en kwam bij deze terrecht. 
Ik en m'n Partner starten in 't nieuwe jaar ook met ivf, week geleden de intake gehad en er komt heel wat bij kijken hebben we wel gemerkt. Heb eergister de uitslag van 't bloed ivm amh waarde gekregen en die bleek fors verlaagd 0,27 ? dat was even een hele teleurstelling want dit had ik niet verwacht eerlijk gezegd ondanks m'n leeftijd 39. Wat dus ook meteen betekende dat ik de hoge dosis krijg qua hormonen. 
Maar lees dat jullie al verder zijn in de trajecten... Ben nog nieuw in alles maar vind het heel spannend. Ik hoop met goed resultaat, maar in m'n achterhoofd houd ik ook dat 't waarschijnlijk ook niet lukt.

Terug
Bovenaan