Welkom Elize! Wat spannend zeg, de wachtweken. Ik vond die echt niet te doen vorige maand. Heb je al iets gevoeld? Tsja de enige tips die ik heb is ga lekker wat afleidends doen. Plezier maken, heb ooit gelezen dat als je meer lacht dat dit ook de stofjes in je baarmoeder positief beïnvloedt. Dus ik kan alleen maar cliché tips geven helaas, afleiding afleiding afleiding. Voor overstimulatie kreeg ik de tip om veel AA drink te drinken, suiker zou de eierstokken kalmeren. Of het waar is weet ik niet, maar proberen kan geen kwaad. Ik had zelf ook overstimulatie... en daarom geen verse TP gekregen. Ik hoop dat je snel opknapt want het is een klotegevoel.
Ben zelf nu bezig met kunstmatige cyclus voor onze tweede cryo. Van onze eerste cryo was ik zwanger maar is een vroege miskraam geworden helaas... zit nu op cyclusdag 8. Donderdag de bms-echo en dan hopelijk de donderdag erna de TP! En dan beginnen voor mij ook de slopende wachtweken, maar we gaan 2 weken met vakantie na de TP dus dat geeft hopelijk veel rust!
Lapjesendraadjes wohoooo over 1,5 week al, wat lekker snel! En spannend joh! Mijn duimen draaien echt heeeeeel hard. Het spuiten gaat echt meevallen, ik vond dat niks voorstellen en was heel bang. Had ook geen bijwerkingen oid. Bij sommige spuitjes brand de vloeistof een beetje. Ik had Fyremadel en daarbij was dat bijv het geval. Ik legde er iets uit de koelkast op, gewoon 10 minuutjes en dan zakt het wel. De eerste spuit is even een drempeltje maar echt, gewoon verstand op 0 en erin duwen. Gewoon vlot in je buik zetten. Bij mij ging het het beste aan de zijkanten van mijn buik, dus een beetje weg blijven bij de navel. Daar deed het minder zeer en kreeg ik minder blauwe plekjes.