1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Hey Kadootje,
Ik heb vanochtend getest en helaas....ik wiat het al wel aangezien gisteren het al echt mis ging en de dagen ervoor het bleef bloeden. Het voelt zo klote, leeg en verdrietig. Tja mbt je werk lijkt me dat wel heel lastig. Hoe doen jullie dat?

Hey Kadootje,
Ik heb vanochtend getest en helaas....ik wiat het al wel aangezien gisteren het al echt mis ging en de dagen ervoor het bleef bloeden. Het voelt zo klote, leeg en verdrietig. Tja mbt je werk lijkt me dat wel heel lastig. Hoe doe je dat? Het lijkt me heel lastig in het onderwijs.
@lapjesendraadjes fijn dat de verjaardag toch gezellig was. Snap dat je je kut voelt. Heb me de afgelopen dagen ook zo klote gevoeld. Weet je inmiddels wat meer?

Ohh wat ontzettend balen Elize ? Kan me voorstellen dat je er verdrietig van bent! Dat lijkt me dus ook echt een nadeel van zo'n traject, je weet dat er iets zit, dus de teleurstelling is dan (denk ik) groter als het niet blijft plakken. Wees lief voor jezelf en straks weer vol goede moed verder..

Hopelijk snel goed nieuws in deze groep!!

Op mijn werk zijn ze echt flexibel tot nu toe! Super fijn. Ik ben er ook wel heel open over, houd zelf niet zo van geheimzinnig gedoe, maar dat is voor iedereen persoonlijk. Tocj vind ik het wel elke keer rot hoor, dat het onder schooltijd is.

Ah nee Elize, wat onwijs klote!! Ondanks dat je t misschien voelt aankomen, is het toch een klap denk ik zo!
Nee, ik heb nog geen nieuws van de kliniek. Dat hoeft wat mij betreft ook niet. Ondanks dat ik inmiddels weer vooruit kijk, merk ik dat ik nl toch wel wat down en ontzettend moe ben. Zoals de Mr zegt, wow en dat zonder de hormonen hoe gaat dat straks dan? En dan wil ik lachen en hem tegelijkertijd een mep geven hahaha. Want als ik dit al zo erg vind, hoe gaat dat straks dan voelen? Ik zie het maar als voorbereiding en de moeheid als het verwerken van de emoties.

Ik zie weer allemaal nieuwe mensen, welkom.
Ik ben eventjes weg geweest want mijn moeder is helaas overleden. Wat een rottijd en wat een gemis. Onze grootste wens is niet uit gekomen, mam heeft mij geen moeder zien worden, niet meer kunnen mee maken dat het gelukt is of wat dan ook.. maar ik weet ook dat mam zou zeggen, doorgaan! Dus dat doen we dan maar ook, hoe dubbel dat ook is...

Jeetje schorpioen.. wat ontzettend verdrietig ?. Gecondoleerd en veel sterkte. Kan me voorstellen dat het moeilijk is dat je moeder niet heeft kunnen meemaken dat jullie wens uitkomt. Je moeder zou dan vast trots zijn, als je het over een tijdje weer oppakt en doorvecht!

Liefs voor jou!

Oh Schorpioen, wat ontzettend erg voor jullie. Heel veel sterkte met dit verlies.
Elize, wat jammer dat het heeft doorgezet. Hadden jullie nog cryo's over?
Wij zaten in het mmc Veldhoven. Dat is een doorvoer ziekenhuis. Dus alle onderzoeken etc worden dat gedaan, even als de punctie zelf. Echter het echte laboratorium werk wordt in Tilburg gedaan, dus vandaar dat ik zei dat we daar al in principe kwamen. 
Lapjesendraadjes, moet jij zelf weer bellen als je ongesteld word? 
Wij moeten nog een klein maandje wachten totdat wij onze intake in Duitsland hebben. In de tussentijd hou ik gewoon mijn ovulatie bij en proberen we het dan extra gezellig te hebben. Sinds een week voel ik me anders, dus geen idee of ik daar hoop uit kan putten of niet. Maar we zullen volgende week zien, dan zit ik 2 weken na mijn ovulatie en normaal ben ik netjes 2 weken daarna ongesteld. 

Terug
Bovenaan