1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Ja ik herken wel wat je zegt. De afgelopen maanden met het stil staan, gaf heel veel rust. Geen zkh bezoeken of spanningen.
Maar ik was er ook ondanks alles ook echt weer aan toe om te mogen beginnen. Hoe dubbel ook. Maar deze 2 weken zijn altijd zo ellendig... uiteindelijk komen we daar ook doorheen, maar je hersenen maken altijd zo veel overuren dan.
Ben benieuwd hoe jullie intake zal zijn maar ook of je daar nu een fijner gevoel hebt. Hoe is t verder met je?

Dat is ook wel zo. Een stel bij ons in de vriendengroep was bevallen van kind nr 3 en toen begon het bij mij ook weer te kriebelen. Maar de rust was zeker ook erg fijn. 
Met mij gaat gelukkig alles weer een stuk beter. De psycholoog was echt een teleurstelling, want die kon niks bedenken waar ze mij mee kon helpen. Gelukkig heb ik aan de natuurgenezer erg veel en heb dankzij haar weer veel op een rijtje kunnen zetten. Dus ik voel me beduidend beter dan voordat we überhaupt zijn gestart, dus hopelijk gaat dat meehelpen. 
Ik hoop ook echt dat het gesprek zoveel beter uitpakt. Ik zou anders niet weten waar ik anders heen zou willen gaan eigenlijk. 
Heel veel succes met het wachten, want er is niks ergers dan wachten en niks kunnen doen! 

Goed om te lezen van die natuurgenezer. Toch blijf ik zn dingen altijd erg interessant vinden. Ik loop nu dan bij de accupunctuur en daar laat ik het even bij, maar mocht het straks niet gelukt zijn, wie weet dat ik me dan even ga verdiepen in zn natuurgenezer. Zat die van jouw in Veldhoven? 
Fijn dat die persoon meer kom betekeken als de psycholoog. Toch jammer dat het zo heeft moeten lopen.. 
Tja dat wachten blijft zo verschrikkelijk.. dat heb ik de afgelopen maanden niet gehad. En die hormonen maken t ook niet makkelijk, droomde vannacht van een echo en dat ze zagen dat hij aan t innestelen was haha.. moet niet gekker worden. 

Schorpioen: Ohhh wat erg van je moeder, gecondoleerd. Heeeeeel veel sterkte zeg. Hoe gaat het nu met je? En kom je de wachtweken een beetje door? 
Lapjesendraadjes mag jij al bijna starten nu? 
Hier gaat het wel. We zouden vorige maand terugplaatsing hebben maar hebben het uitgesteld omdat ik ineens mn baan kwijt raakte, contract werd plots niet verlengd. Veel stress nu en het was wel vrij kort op de miskraam. Nu hebben we de terugplaatsing volgende week. Voelt beter al ben ik nog steeds wel gestressed, maar goed. We gaan er gewoon voor! 

Wtf Mandareintje? Lekker dan, zo'n stressfactor!! In welke sector werk je, zijn er genoeg andere banen te vinden? Niet ideaal inderdaad voor je terugplaatsing. Ik ga enorm voor je duimen dat de terugplaatsing een goed resultaat geeft en dat je snel een leukere baan hebt!
Ik zit vandaag op cd25. Ergens dit weekend verwacht ik mijn menstruatie. En dan zal ik merken of het inderdaad niet voorkomt dat een patient voor de tweede achtereenvolgende maand niet mag starten. Ik ben er nl van overtuigd dat t ook kwam door de beperkte ruimte die ze in t weekend hebben, ben dus een beetje bang. Ik heb in ieder geval al dagen de befaamde pijnlijke borsten die ik altijd voor de menstruatie heb. 
Ik had vorige week een nachtmerrie over de punctie. Echt dat alles mis ging en dat ik met gillende sirene naar het ziekenhuis aan de andere kant van de straat moest. De dag erna voelde ik mijn eisprong. Die was dit keer behoorlijk pijnlijk, gezellig midden in een vergadering...én precies op de verwachte dag. Dus als ik wel had mogen beginnen had ik dan de punctie waarschijnlijk gehad. En ik dacht dat ik die teleurstelling achter mij had gelaten, maar het stak toch wel!

Mandareintje wat fijn om weer iets van je te horen! Jee wat een heftige weken ook. Hoop dat de stress geen kwaad doet voor de kleine uk.. want dan zit t hier sowieso ook niet goed na de afgelopen weken. Wanneer heb je de tp?
Spannend lapjesendraadjes, ga er vanuit dat ze jullie gewoon inplannen. Anders misschien vrijdag vast een berichtje sturen met je verhaal en benoemen dat je dit weekend je ms verwacht. Dan kunnen ze mogelijk alvast reserveren..
punctie gaat je ook lukken! Al het begin in spannend vooral als je niet weet wat er te wachten staat. Je bent een sterkte vrouw!
Hier gaat t wel oke, zondag officieel de testdag. 13 dagen na 5 daagse tp. Maar ik ga morgen testen. 10 dagen na tp dan zou ik op 15 dpo moeten zitten. Heb tegen mam gezegd dat ik 16 juli een positieve test in mijn handen zou hebben, de dag van het nieuws van mam een jaar geleden en de geboorte van mijn nichtje. Dus een hele dubbele dag. Ik hoop zo dat ik dan het jaar toch zo goed mogelijk positief af kan sluiten.. maar ben erg heel erg bang voor. Ik heb totaal niet het idee dat het gelukt is. Ik was zo positief en wist zeker dat het ging lukken, tot het moment van de tp.. maar goed ik hoop morgen zo op een 2de streepje maar als ik eerlijk naar mezelf moet zijn geloof ik daar niet meer in.. en als hij er morgen niet is, komt hij ook niet meer.. 

Helaas negatieve test.. 
Flink balen en vooral ook weer de onzekerheid wanneer we weer aan de gang mogen voor icsi 2, ze doen voorlopig nog geen nieuwe behandelingen.
Ik zal ook is verder gaan kijken naar andere zkh en wil eigenlijk ook meer om bij mij wat uit te sluiten..

Schorpioen en had je de test gedaan? Snap goed dat je dit jaar het liefst met positief nieuws wil afsluiten. Ik hoop het zo voor jullie! 
Die natuur genezer waar ik heen ga zit inderdaad in Veldhoven. Ik stond er eerst ook echt niet voor open, maar zag geen andere opties en ben er achteraf erg blij mee. 
Mandareintje, hopelijk kun je de stress een beetje los laten. Heel veel succes alvast volgende week. 
Lapjesendraadjes Ik hoop voor jullie dat jullie dit keer mogen starten. Dromen zijn wel erg hé. Ik kan ook zo levensecht dromen en kan dan echt een dag van slag zijn, zo vervelend. 

Terug
Bovenaan