1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Wij zijn inmiddels weer begonnen.. mam was zo blij dat we 2 weken terug te horen kregen dat we weer mochten beginnen. Sprankje hoop dat ze er toch nog wat van zou meemaken. Maar op de dag dat ze is overleden ben ik s nachts ongesteld geworden, volgende dag goed doorgezet en zo in dubio gezeten wat ga ik er mee doen, maar mam had het niet goed gevonden als ik deze ronde zou overslaan. Dus begonnen voor onze eerste tp.
En heel gek, ik denk dat het ook gaat lukken ook. Mam heeft plek gemaakt voor een kleintje voor ons en zorgt op een of andere manier dat het nu goed komt.. oh wat hoop ik dat het zo is. Anders kun je me bij elkaar rapen.
Wij lopen in het umc radboud en voorheen elkerliek. 

Spannend Brabandse, hoop dat het Duitsland misschien niet nodig is. Is het daar door de corona nu ineens drukker. Jammer zeg. Hoop toch dat jullie snel na de kennismaking mogen starten indien nodig.

Vraagje; ik heb maandag eerste echo op dag 12, wanneer kan ik dan ongeveer mijn tp verwachten van een 5 daagse embryo

Schorpioen, ik hoop voor je dat je moeder vanuit de andere kant jullie helpt bij t krijgen van een kindje!
Brabandse, ja ik moet zelf weer bellen als ik ongesteld wordt. Aangezien mijn cyclus varieert van 26 tot 32 dagen, kan ik niet nu al wat plannen helaas.

Schorpioen Ik hoop voor jullie dat het deze ronde gaat lukken. Geen idee wanneer je een tp kunt verwachten, want wij hebben alleen maar een verse tp gehad. Ik duim voor jullie mee! 
Lapjesendraadjes Ik snap inderdaad dat je dan niet al op voorhand een afspraak kunt maken. Ik hoop echt dat jullie de volgende ronde kunnen starten! 

Hey lieve dames,
Dank jullie wel voor jullie steun. Het was inderdaad een klap. Zeker als alles zo positief is/was. Gelukkig hebben we 10 cryo's en hopelijk komen die er goed uit. Ik weet noet of iemand hier ervaring mee heeft?
Jeetje schorpioen, wat heftig! Gecondoleerd met het verlies van je moeder. Wat ontzettend erg dat ze het geen wat je wenst niet mee heeft mogen maken. Heel veel sterkte en lracht gewenst en inderdaad. Wie weet is het nu juist wel raak. Ik duim voor je.
Ondertussen hopen we dat we mijn volgende cyclus mogen starten. Helaas ben ik nog wel heel moe en baal ik dat mijn energie nog niet terug is. Heeft iemand hier ervaring mee? Na een IVF/ICSI traject?

Elize misschien komt het door de medicatie die je hebt gebruikt, al die hormonen doen vaak veel met je lijf.
Ik herken t ook, maar ik ben niet het juiste voorbeeld aangezien ik ook veel stress had/heb van thuis. Dus daar valt weinig ober te zeggen waar het aanlag.
Zo nu dus ook, slik nu progynova en ben niet vooruit te branden. Maar dat ligt gewoon door alles van de afgelopen weken.. 
Vandaag echo gehad. Zag er volgens de arts netjes uit op dag 12: lagje van 8 mm (zit met cm in mijn hoofd maar dat is vrij groot gok ik haha) woensdag mag ik beginnen met de utrogestan en dan maandag hoop ik terug plaatsing, heel spannend of de ontdooing goed gaat aangezien dit ons enige cryo is in de vriezer.. hoop zo op iets moois, ook al is het heel dubbel..

Elize het is niet heel raar dat je vermoeid of andere klachten hebt. Geloof dat iedereen in meer of mindere mate last heeft van de hormonen. Ik had vooral last van moodswings van alleen maar lopen janken tot echte woede waardoor ik het liefst alles kort en klein zou willen slaan. 
Schorpioen Heel spannend nog even dan. Hoop zo voor jullie dat alles goed gaat. 

Vandaag terugplaatsing gehad. Over 2 weken testen, ben nu al aan het aftellen.
Hoe is het hier met iedereen?
@brabandse al wat meer te horen gekrefen van cuypers en cuypers.
Ben ook benieuwd hoe het met mandareintje gaat, hoop dat alles goed is.

Die wachtweken zijn killing Schorpioen, ik duim echt voor jullie mee dat ondanks alle ellende die jullie de afgelopen tijd hebben gehad dat dit een lichtpuntje voor jullie gaat zijn. 
Ik heb over 2 weken onze intake bij cuypers en cuypers. Ondanks dat ik dat gewoon ga doen, merk ik wel dat ik eigenlijk de afgelopen tijd best fijn vond. Geen gezeur, geen gedoe aan mijn lichaam. Maar helaas besef ik ook wel dat dat toch nodig zal zijn om onze wens mogelijk te maken. 

Terug
Bovenaan