1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Ah Schorpioen, wat onwijs rot voor je dat t niet gelukt is!! Groot gelijk dat je om je heen aan het kijken bent voor een eventuele overstap!
Ik ben begonnen!! Ben zo onwijs blij! Ik heb net de uitgangsecho gehad, ze telde nu al 18 follikels. Een van de eileiders ligt achter de baarmoeder, ben benieuwd of dat de punctie nog extra moeilijk maakt, maar ik voel mij er zo klaar voor! Ik voel mij gek genoeg heel rustig en voel totaal geen paniek meer. 

Oh wat jammer Schorpioen. Ik snap heel goed jullie vraag. Dat is natuurlijk de reden oa waarom wij nu naar Duitsland gaan. 
Oh wat fijn Lapjesendraadjes. 18 is al een erg goed aantal! Hoe gaat het spuiten, want ik dacht dat ik me kon herinneren dat je daar erg tegenop zag. 

De Mr. heeft net heel koelbloedig de eerste spuit Decapeptyl gezet. Dat viel voor ons allebei erg mee! Ik voel vooral waar hij een vetje heeft vastgepakt! En nu gloeit het een beetje, misschien omdat alles weer op temperatuur komt (ik had eerst een koelelementje tegen de plek gehouden).

Ja Duitsland speelt ook zo door mijn hoofd, maar aan de andere kant wil ik t Nijmegen ook nog een kans geven, hebben immers maar 2 pogingen gehad. Volgende week weer een gesprek dus zullen het is aanhoren en neem een lijstje met vragen mee.
Verder ben ik zaterdag even helemaal los gegaan met alcohol op een feestje, heerlijk was t! Had t echt even nodig. Vooral ook omdat we dat weekend maar liefst 3 aankondigingen te horen kregen, man oh man.. komen steeds harder binnen. Hebben in augustus vriendendag en merk dat ik daar nu al tegen op zie.. maar we gaan t zien.

Wow 18 stuks al te zien, dat zijn er al veel hoor. Bij mij zeide ze rond de 10 dat is het mooiste. Heel veel succes met de behandeling, fijn dat de decapepthyl mee viel. Hopelijk valt alles je achteraf mee. Zet 'm op!

Hé Schorpioen, wat een teleurstelling dat het niet gelukt is ? kan me voorstellen dat die aankondigingen dan extra pijnlijk zijn. Hopelijk hebben jullie snel een nieuwe kans! 

Wat fijn dat jullie weer begonnen zijn Lapjesendraadjes! Wij zijn ook weer bezig. Nu op dag 3, dus mag vanavond weer met Gonal F spuiten. De vorige ronde prikte ik Triptofem. Nu moet ik Cetrotide prikken en minder van Gonal F (vorige keer 150, nu 100). Hopelijk hebben we daardoor minder eitjes. Ik ben nu vrij nuchter eronder. Misschien als je vanaf dag 10 weer allerlei echo's hebben, het spannender wordt. We hebben weer een grote kans op overstimulatie, maar misschien kunnen ze deze keer wel de punctie doen en dan zonder terugplaatsing. Dat zou al een mooie extra stap zijn!

Schorpioen ach neeee wat balen van je negatieve test zeg.. dikke knuffel! Groot gelijk dat je bent wezen partyen, even stoom afblazen. En ook heel herkenbaar dat de aankondigingen steeds harder binnenkomen, dat heb ik ook... 
Lapjesendraadjes wat fijn dat je begonnen bent en dat het prikken je meevalt! Deca vond ik zelf dan weer een rotspuit. En 18! Wow! You go girl! Wanneer is je eerste echo? 
Ik heb morgen terugplaatsing! Super spannend,  hoop echt dat het ontdooien goed gaat, heb een slecht voorgevoel op een of andere manier. Ben zo bang..

Schorpioen, groot gelijk dat je even helemaal los bent gegaan!! Jeetje, 3 aankondigingen...En dan maar blij moeten reageren, dat is echt zwaar!
Kadootje, succes ik hoop met je mee op een goede poging! Twee keer overstimulatie zou heel erg balen zijn, maar nu je dosering is aangepast zal t misschien wel anders zijn ja!
Mandareintje jij ook veel succes met je terugplaatsing, ik hoop dat de ontdooiing goed.gaat!!
Ja ik vond 18 ook wel wat veel, bij mij zeiden ze ook tijdens de intake dat ze mikken op rond de 10. Ik heb bij de echo voorzichtig gevraagd wat dat precies gaat betekenen, de verpleegkundige zei dat t in combinatie met mijn hoge amh waarde betekent dat ik goed te stimuleren ben. Ik dacht alleen maar ja wat als ik veel te veel opkweek, krijg ik straks dan geen overstimulatie? En waarom krijg ik dan 150 menopur, waarom dan niet 100? 
Thuis zei ik al tegen de Mr. dat ik t gevoel heb dat ik met rond de 20 ga eindigen. Hij vindt dat top, ik ben alleen maar bang voor overstimulatie, daardoor geen verse tp en ik vraag mij af hoeveel goede eicellen er zullen zijn. Zaterdag heb ik mijn echo en dan ga ik wel horen hoelang ik nog door moet spuiten.
Ik voel al een beetje druk rond een van mijn eierstokken, maar niet constant. En ik verklaar mijzelf voor gek want ik heb nog maar 2 dagen Menopur gespoten dus dan kun je echt nog niets voelen toch? Verder heb ik tot nu toe geen bijwerkingen, blij toe want ik was enorm bang voor moodswings enzo. 

Terug
Bovenaan