1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Knuffeltjeee ligt aan je schema, kort of lang. Bij een kort schema prik je zo rond de 12 dagen (kan iets langer) en bij een lang schema dus langer. 
Ik moet de volgende stimulatiepoging (omg die is nu gewoon weer binnen handbereik! Wil iemand mij knijpen?) al een week voor mijn menstruatie beginnen met prikken, om een voorloper (dominante follikel) te voorkomen.

Oh shit mandareintje..  gewoon ontzettend klote! Hoe gaat het nu? Is je ms al begonnen? Er is dus wel iets geweest, maar waarom is het dan weer niet gegund he.
Knuffeltje, oh wauw.. totaal buiten verwachting dus. Hopelijk bij de volgende uitslag nog wat meer! In het boek wat ik nu lees staat dat vitamine c de zaadkwaliteit van een man kan verbeteren. Kijk maar is op rika luka, misschien staat daar ook wel iets op. Hier ben ik in ieder geval hem vitamines aan het voeren.
Mmm balen brabandse, jammer dat ze in die tijd niets willen doen. Je had het al gedacht maar stiekem hoop je toch dat het anders is. 

Ik kreeg vanmiddag een brief op de mat voor een videoconsult met de artsassistent gynacoloog als ik dat zo goed zeg. Omdat het traject pas hoogstens maart start zal ik niet weten wat er dan al besproken wordt?

Geen idee, misschien uitleg over de behandeling? En misschien dat ze voor die tijd wel al bepaalde onderzoeken willen doen? Zodat je dan ook meteen kan beginnen? Wanneer heb je de afspraak?

Hier even iets totaal onverwachts, gister evaluatie gesprek gehad en gingen we het hebben over de volgende ronde, in eigen cyclus of met medicatie. Ik koos in eerste in instantie voor met medicatie want stel dat de tp op zondag uit komt in eigen cyclus heb je pech, want dat doen ze niet op zondag. Dus ronde voorbij. Met medicatie kunnen ze dat wat sturen.
Maar toen vroeg ik dus kan ik nu ook nog eigen cyclus doen. Meestal slaan ze een ronde over na een verse tp om je lijf de rust te geven die hij dan nog heeft. Echo gemaakt en alles zag er perfect uit. Slijm was 9,5 mm en eitje 18,5 mm. Dus nu heb ik vanmorgen pregnyl gezet en heb ik gewoon aankomende vrijdag weer een terug plaatsing in plaats van begin januari ?
Totaal onverwacht, maar de arts gaf aan dat het er super uit zag en alles er rustig bij lag. Als dat niet het geval was, zou ze mij geen tp geven. Dus ineens gaat het weer heel snel.. ben benieuwd..

O wat sannend Schorpioentje!

Zitten best wat dames op het wachtbankje, of voor  verdere stappen,of voor terugplaatsing of voor of het is blijven plakken. Spannend.
Was er hier nog iemand met een ICSI traject?

Wat fijn Schorpioentje! Heerlijk, dit soort verrassingen!!
Heeft iemand ook een idee wat eigenlijk het beste is, terugplaatsing met medicatie of in natuurlijke cyclus?

Wauw schorpioen wat een gave verrassing!! Top zeg, ik ga duimen. 
Knuffeltje: ja wij hebben 3x icsi gedaan!
Lapjesendraadjes: *knijp* het is echt meis! Ik heb 2x mn cryo in kunstmatige cyclus terug laten zetten. 1x kort zwanger geweest, de andere keer is het niet blijven zitten. Ik voel me heel goed bij kunstmatige omdat alles dan planbaar is. Geeft mij wat rust, anders moet je gaan gokken met ovulatie testen enzo en ik heb liever zekerheid. Juist omdat het bij mij wel bleef plakken heb ik het idee dat dit voor mij werkt dus zou dit een volgende keer weer doen.
LotjeJansen mocht jij vandaag niet testen?? Ik duim!! 

Mandareintje ja klopt, officieel woensdag doorgeven maar vandaag is 14 dagen na punctie. Helaas witte test. De stress en zorgen zijn ineens heel erg ingeslagen, wat als het nooit lukt? Er zijn namelijk ook geen cryos overgebleven dus de eerste poging zit er echt op :( januari de tweede. Ben er echt somber van. Even zo moeilijk te verdragen dat vriendinnen allemaal zo zwanger zijn. Mijn man denkt alleen maar in oplossingen, dan doen we toch pleegzorg of adoptie. Daar wil ik niks over horen dus lastig is het wel deze dagen. Hoe is het inmiddels met jou? 

Terug
Bovenaan