1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Oh lotje wat vervelend zeg. Flink balen. Het is dan nog wel geen woensdag, maar goed je weet eigenlijk al genoeg.
Vandaag jezelf even verwennen. Wijntje, chocolade!  Ieder verwerkt het op zijn eigen manier, maar die gedachtes van je vriend zou ik op zn moment ook niet kunnen horen. Maar voor hem is het waarschijnlijk zo een manier om het te verwerken en jouw mogelijk te troosten.
Tja die onzekerheid elke keer weer blijft een dingetje he.. als we nu gewoon is wisten je wordt wel of geen moeder dan is die tijdlijn nog wel te doen maar nu weet je het gewoon niet. Ik kan wel zeggen het komt goed, maar niemand kan dat zeggen. Ik zou sowieso voor een evaluatie gesprek in het ziekhuis gaan, maar verwacht dat je die al krijgt. Welke onderzoeken heb je allemaal gehad en is er iets wat mogelijk nog kan. 
Maar voor nu een dikke knuffel!

Oh Lotjejansen, wat balen van die witte test en helemaal van 0 overgebleven cryo's!! Lief voor jezelf zijn hoor, negatief zijn mag!!! Je kunt niet van jezelf verwachten dat je lachend weer doorgaat naar de volgende ronde.

Terug plaatsing is vrijdag pas, ofja pas.. andere keren ben ik er al weken naar toe aan t leven.  En nu is ie gewoon binnen 1 week. Heel gek. Afgelopen zaterdag pregnyl gezet, donderdag accupuntuur en dan ben ik er weer helemaal klaar voor. Hopelijk ondertussen t cryotje ook.
Hoe gaat het verder met iedereen?
zwindo hoe gaat het spuiten je af? Hoever zit je nu in je traject? Al bijna een echo? 

Schorpioen wat een fijne verassing ineens! Hopelijk nu een mooie goeie plakker! Zal heel hard voor je duimen. Spannend weer! Ja prikken gaat elke dag een stukje beter. Heb wel mn eerste blauwe plek doordat ik een adertje heb geraakt, maar die trekt ook wel weer weg. Ik heb nu nog steeds alleen de decapeptyl. Horen morgen als het goed is meer, de uitslagen van de SOT van mn man en hopelijk ook wanneer we ingepland gaan worden. Hoop eigenlijk dat ik volgende week de andere medicijnen mag ophalen en dat we dan echt gaan beginnen met de stimulatie. Zo spannend allemaal, maar hoop hier morgen meer te kunnen vertellen wat ons traject gaat worden.
Lotjejansen Wat shit zeg snap wel dat dit even goed inslaat en je er moedeloos van wordt. Probeer even goed tot rust te komen en aan jezelf te denken. Heb je nog een 2e test gedaan want je moest het vandaag officieel doorgeven toch? Het gebeurd vaker niet een eerste keer dan wel, dus hopelijk is het jullie straks in januari gewoon gegund. Maar dit blijft natuurlijk gewoon kut. 
Lapjesendraadjes geen idee, maar ik heb niet echt een cyclus van mijzelf dus bij mij wordt het sowieso kunstmatig. 
Knuffeltjee wij horen morgen wat het zaad van mijn man met deze laatste SOT heeft gedaan, maar het blijft toch een beetje afwachten op het moment zelf tegen de tijd dat het voor het echie is bij ons. Stel dat het goed is en we hebben ook genoeg eitjes willen we een combinatie van helft ICSI en helft IVF doen. Uiteindelijk merk je er zelf niets van of het IVF of ICSI is, want dat verschil zit hem in het lab.
Mandareintje hoe gaat het nu met jou? 
En Brabandse al een beetje erbij kunnen neerleggen dat jullie nu in januari gaan beginnen ipv december? 

Nog twee dagen en dan is de terugplaatsing al geweest schorpioen! Spannend. Of nou ja vooral de tijd erna natuurlijk!
Zwindo hopelijk gaat het binnenkort vlot inderdaad! Morgen dus meer duidelijkheid. Ben benieuwd. 
Ik heb het erg zwaar deze week. Was zondag ook direct ongesteld geworden dus een test was niet meer nodig deze week. En vandaag belde een vriendin om te zeggen dat ze zwanger is van de eerste. Zo keihard voelt dat naast alles wat bij ons gaande is. Weet gewoon niet goed waar ik het zoeken moet.  

Volgens de ovutest heb ik weer bijna mijn eisprong. Ik twijfel, het kan nog duidelijker, dus dan heb ik m morgen? Er is misschien 1% of minder kans maar je weet het natuurlijk nooit... Vanavond is vriendlief toch te moe. 

Och LotjeJansen wat verdrietig zeg, ik geloof dat je t zwaar vind, het valt ook niet mee. En dan ook nog een aankondiging erbij, dat is veel.
Wel heel herkenbaar overigens, 2 weken terug toen ik met die twijfelachtige testen zat kregen we in 1 weekend 1 geboorte en 2 (!!) Zwangerschapsaankondigingen in dat weekend. Ik geloof dat ik gek werd... dus begrijp je echt helemaal. Voor nu wijntje erbij en lief zijn voor jezelf.. meer kun je ff niet doen :(
Met mij gaat t inmiddels wel weer beter gelukkig, heb goede afleiding want mn hond is zwanger en we krijgen over 3 weken pups! Dus volop met voorbereidingen bezig.
Zwindo: weet jij al meer ondertussen?

Terug
Bovenaan