Ohh meiden ik ben zo blij, opgelucht en door het dolle heen. haha Ik had gisteren natuurlijk mijn 2e controle echo. Ze wilde toch dat ik nog 1dag ging prikken en dan vandaag voor nog een controle echo langs zou komen. Dit omdat ze de eitjes toch nog net ietsje groter wilde hebben en dat is gelukt!! Ik wat ze nu konden zien waren 18 follikels, waarvan 14 (!!!) mooi rond de 20mm zaten sommige er net onder en een paar net ietsje erboven. Ik heb ook echt een opgeblazen/zware onderbuik gevoel al een paar dagen. Ze zeiden dat dit echt hele mooie resultaten waren, dus zo blij en dankbaar dat dit zo goed is gegaan en mn cyste die wel gewoon dezelfde grootte is gebleven. Nu dinsdag de punctie! Heel spannend want mijn cyste zit wel wat in de weg bij een aantal follikels om ze aan te prikken, daarvoor ook extra antibiotica voor geschreven gekregen mochten ze hem raken. Pff... als alles goed gaat vrijdag de tp! Wat betekend dat met kerst mijn testdatum is! Hoe mooi cadeau zou dat zijn! Haha de gedachten alleen al, maar ik probeer mezelf daar wel een beetje in te remmen niet dat ik straks helemaal instort als het dan niet is gelukt en we weten allemaal dat die kans uiteindelijk groter is. Nu spannend wat het zaad van mijn man gaat doen op de dag zelf. Voor nu in ieder geval even genieten van dit fantastische nieuws!