1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Oh yes wat een goed nieuws! En een ontlading vlak van te voren, alles er even uit huilen die spanning bouw je toch op!
Fijn dat er 11 eicellen zijn en goed zaad!! En nu al weer de volgende spannende stap het telefoontje/terugplaatsing. 
Zorg goed voor jezelf lekker bijkomen 

Nou hier toch een beetje een teleurstelling, maar 2 embryo's.
aantal eicellen waren toch wat onrijp, daarnaast waren er toch ook wat afwijkingen in het zaad en weinig spermabinding had ze het over. Gelukkig wel vrijdag een tp, maar was wel een beetje verbaasd over deze resultaten. Ben wel blij dat er toch wel iets is want als er helemaal niets was geweest was ik denk ik echt ingestort. van de IVF is er helemaal geen bevruchting en van de ICSI dus 2, maar jeetje moet dit wel even een beetje verwerken. na alle positieve berichten steeds over alle follikels die goed groeide en de resultaten van de punctie voelt dit wel weer een klein beetje als een soort tegenslag. 

Schorpioen, dikke knuffel voor jou!! Ik kan mij niet voorstellen hoe het echt voelt om een van je ouders niet meer te hebben, maar het lijkt mij verschrikkelijk! December is inderdaad een rotmaand, het is bijna fijn dat er zo weinig mag en kan nu! Ik hoop dat 2021 een beter jaar voor jou en je partner mag zijn, met als grootste wens een zwangerschap!
Zwindo, wat fijn dat alles goed is gegaan!! Hoe voel je je nu? Heb je nog pijnstilling nodig?

Zwindo wat een teleurstelling voor jullie, maar hopelijk is er gewoon een plakker tussen. Eentje is genoeg nietwaar?  Schorpioen ik snap je verdriet en andere emoties goed, hopelijk kun je ze een plekje geven en toch een fijne kerst gaan vieren ondanks deze rare tijd.
Heeft iemand nog iets gehoord van Mandareintje? 

Hoi Meiden dank voor jullie reacties. We beseffen ons heel goed dat het er ook helemaal geen hadden kunnen zijn. We hopen nu gewoon heel erg dat het ons gegund is dat er een mooie plakker bij zit. Maar jeetje dit maakt het allemaal wel weer even extra spannend. Ik ben blij dat ik morgen een drukke dag qua afspraken heb staan voor wat afleiding. Al zal vrijdagochend wel voorbij kruipen... hebben in de middag de tp. Dit was voor ons de eerste poging. We weten nu in ieder geval zeker dat het een volgende keer mocht dat nodig zijn ICSI wordt, dus hoop dat dit uiteindelijk voor betere resultaten zorgt. Smiddags ben ik ook nog even gebeld door de verpleging om te vragen hoe alles met mij ging en toen ook nog wel even wat zorgen uitgesproken. Die heeft ze gelukkig kunnen wegnemen waardoor ik mij sowieso alweer iets beter voel. Nu uitkijken naar vrijdag en daarna heeeeeeel hard duimen.

Hoi zwindo wat lief dat de verpleging je belde, zorgzaam! Hoe voel je je nu lichamelijk? 2 van de 11, fijn dat het iig een match was jullie zaad en eicel ?? en de volgende keer worden het er dus waarschijnlijk meer als icsi de juiste techniek is. Iig 2 keer een hele goede kans op zwangerschap ?
Die afvalrace kan wel tegenvallen hè ik vond dat ook echt teleurstellend. Wij hadden maar 1 goede bevruchting van de 10 eicellen dus ik zou wel in jouw schoenen willen staan:) rust lekker uit deze dagen, heb je je ziek gemeld of al weer aan werk? 

Terug
Bovenaan