1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Lotjejansen Dank voor je berichtje, voelt gelijk weer minder alleen hierin ofzo. Ja dat doen ze echt netjes, ze hadden het ook al aangegeven toen we daar weggingen dinsdag. Gisteren overheerste in de eerste instantie echt even de teleurstelling, maar zijn erg blij en gelukkig dat we er in ieder geval 2 hebben. Ik hoop zo dat we vrijdag ook te horen krijgen dat het echt een paar mooierts zijn en dat de 2e ook sterk genoeg is om ingevroren te worden. Ben nu ondertussen weer wat meer geland en heb alles een plekje kunnen geven en kijk nu vooruit naar morgen.
Ik had alleen dinsdag van de punctie vrij. Gisteren gewoon even lekker rustig aan gedaan had ook maar 3 afspraken staan. Vandaag even een drukke dag met een digitale kerstborrel op het eind,maar vind ik wel lekker voor de afleiding. En morgenochtend werk ik ook nog even. Hopelijk gaat de tijd dan lekker snel voorbij.
Fysiek gaat het echt goed, gelukkig. Wel last van wat bijhorende kwaaltjes, zoals een beurze onderbuik, af en toe lichtje wat misselijk en ook even flinke diaree gehad door de antibiotica, maar dat neem ik allemaal voor lief. ga vandaag ook nog even proberen weer voorzichtig wat te sporten zelfs. 

Oh wat heb ik toch een lieve en meelevende arts! Ik had vandaag een telefonisch consult over de nieuwe stimulatiepoging, maar ze vroeg eerst uitgebreid naar hoe alles is gegaan. Ze klonk helemaal blij voor me. Als ik deze maand netjes ongesteld word, dan mag ik in de cyclus daarop weer beginnen. Ik heb zo'n zin om weer een naald in mij te laten steken! Een hele rare zin om op te schrijven, maar ik ben er zo aan toe! Het klokje tikt steeds harder, ik ben nu 38. De tijd vliegt!

Lapjesendraadjes Wat fijn dat ze je zo goed helpt en met je meeleeft. Inderdaad een rare zin, maar ook eentje die we hier wel begrijpen. Hoop zo dat het na deze ellende allemaal snel gegund is voor jullie!
Ik had gehoopt dat ik niet zo zenuwachtig was vandaag, maar mijn lichaam denkt daar volgens mij anders over. want was om 6 uur al wakker... Net even rustig met de hond buiten gewandeld, dus dat was wel even ontspannen. Nu proberen de ochtend door te komen, dus proberen mij nog heel even op mijn werk te focussen. maar ik ga straks gewoon mijn kind ophalen zoals schorpioen dat volgen mij zo leuk zei. Zo'n bizar gevoel. Ik ga nog proberen voor de wachtweken elke dag iets leuks voor mezelf te regelen om naar uit te kijken, dat scheelt hopelijk een hoop wachtgevoel. 

Zwindo het moment is aangebroken, spannend!! Lekker, even met hond wandelen! Heel gek idee toch dat je een inwording mini jullie straks in je hebt. Geniet van de tp/het moment ? 

Ongesteld, dus toch geen kerstwonder. Maar dat betekend tenminste niet ongesteld met kerst, ook weleens lekker... Dan zit zon kerstjurkje meteen niet lekker als je je zo opgeblazen voelt. Beetje ups en downs deze week. Down vanwege een zwangerschapsaankondiging voor nr2 terwijl ik 1,5 jaar terug op kraamvisite ben geweest. Up omdat we met iedere maand die verstrijkt dichter bij het moment komen dat wij ook mogen beginnen met ons traject. Enerzijds realistisch blijven, anderzijds hoopvol. We gaan het zien. Nog een keer of 2 gewoon ongesteld en dan hoop ik te mogen starten met hormonen...

Terug
Bovenaan