1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Lotjejansen Zeker, maar vandaag kruipt de dag voor mn gevoel voorbij hoewel de maandag en dinsdag echt voorbij vlogen. Nou moet ik zeggen dat ik vandaag ook ietsje minder afspraken heb, dus zal vast daardoor komen. Hoe gaat het verder met jou en de rustcyclus?
KNuffeltjee mee eens ga het tegen de tijd dat ze willen beginnen met inenten het met de arts overleggen.
SuusX Aii balen zeg. Hopelijk is het de volgende keer wel aan het zakken. Ik hoop dat je snel verder kan. 
Hier nog geen brief van het ziekenhuis ontvangen over onze 2e embryo. Verder vandaag echt een beetje zwaar. Lees dat voor veel vrouwen de eerste wachtweek vaak het snelst voorbij gaat, voor mijn gevoel kruipt hij op dit moment voorbij haha. dus ben benieuwd hoe week 2 dan zal gaan... nu d5 na de tp. zou nu een innestelling gaande kunnen zijn wat voor mn gevoel deze dag extra spannend maakt. Hopelijk morgen weer een betere dag. 

Vervelend Suusx, hopelijk pakt je lichaam het snel op wanneer waren jullie er achter gekomen? Sterkte 
Zwindo even wat meer een twijfel dagje hoort er denk ik beetje bij, de eerste euforie is er af en nu is het helemaal niet meer in je bereik ofzo. Dat is het moeilijke en aan andere kant het duidelijke, of je bent over een week zwanger of er is nog een poging nodig. Pff het heeft allebei nogal een gevolg! Hou je taai! De brief kan ook wat vertraagd zijn door kerstpost enzo?
Hier gaat de rustmaand wel goed, probeer veel te bewegen en gezond te leven. Morgen evaluatie gesprek, daar zit wel wat emotie en spanning voor mij om heen. Hoop zo dat de gyn nog optimistisch is ook al was ronde 1 totaal niet geslaagd! Ga graag met een beetje goede moed het jaar uit :)!

Superspannend voor je Zwindo! Ik blijf hard voor je duimen!
Ik heb gisteren mijn nieuwe schema gekregen. Ik moet een rare hoeveelheid Menopur gaan spuiten en om het mij makkelijk heeft de arts dit vervangen door Fostimon, dan hoeft de Mr niet raar te mengen enzo. Ik ben benieuwd, volgens de arts heeft het net als de Menopur nauwelijks bijwerkingen. Ik hoop maar dat de nieuwe dosis resultaat gaat geven. Oh jongens, ik heb er zo'n zin in!
Deze week ben ik de paracetamol aan het afbouwen. Dat gaat best goed, maar ik heb dus ietsjes pijn de hele dag door. Vanaf volgende week ga ik ook weer een paar uur per dag aan het werk. 

Lotjejansen precies wat je zegt die eerste dagen ben je echt nog een beetje in een soort roes van de TP en hoe dat was. Het ging gelukkig aan het einde van de dag vandaag weer wat beter. Morgen in ieder geval een lekker druk dagje voor de boeg en vrijdagochtend ook. Verder van het weekend genoeg klusjes in huis om mezelf bezig te houden haha. 
Lapjesendraadjes wat fijn dat je je nieuwe schema al hebt en weet wanneer je mag gaan beginnen! Zo mooi vooruitzicht! Qua herstel gaat het zo te horen ook goed. Nu jezelf niet overbelasten en straks lekker genieten van de feestdagen. 

Nog een week, 28 december en dan mag vriendlief weer een potje inleveren. De SOT test... Ik ben er echt teveel mee bezig want vannacht droomde ik dat ik een stel waar ik denk ik best wel jaloers op ben ging uitleggen hoeveel hoop ik ander jaar heb. Dus. Het is ook spannend, ik weet niet of het het beste is om maandag of dinsdag nog een keer gemeenschap te hebben. Want langer als een week opgespaard zaad is niet goed, maar mag ook niet te kort op de testdag zitten. En hoeveel zullen ze vinden. Zwemt het wel naar behoren? Ik maak me dus zorgen dat we blij zijn gemaakt met een dooie mus. Dat er wel zwemt, maar dat ze op de een of andere manier niet bruikbaar zijn omdat ze misvormd zijn ofzo. Pff spannend. 

Wij mogen 3 a 4 dagen voor de punctie (en dus zaadlevering) geen seks meer hebben. Dus ik zou zeggen dat je tot de kerst je gang nog mag gaan?
Gaan ze de goede zaadcellen ook gelijk uit voorzorg invriezen?

He knuffeltje echt spannend nu het dichterbij komt ja! Toch weer moment van waarheid. Feit dat er aantal werden gevonden laatste keer stemt wel hoopvol, maar ja garantie heb je niet. Krijgen jullie daar vrij vlot duidelijkheid over daarna de 28e? 
Hier hebben we evaluatie gesprek gehad en helaas was de arts niet zo optimistisch voor ons. Als je dan kijkt naar zijn vele ervaring zijn wij daar best wel door ontmoedigd nu. Heel zwaar. Hij zei als 2de punctie resultaat net zo is als eerste dan kunnen we niks meer doen? Ineens komen vragen om de hoek als gaan we dan naar buitenland of niet en dergelijke. 

Terug
Bovenaan