1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Lotjejansen Dankjewel zo spannend.
SuusX ai Wat naar allemaal, ik zou als ik jou was nu gewoon even lekker genieten van de feestdagen incl. een lekker glaasje als je daarvan houdt. Zeker nu je ook dit allemaal moet verwerken zou ik het persoonlijk gewoon doen. Je hebt sowieso ook nog een rustmaand, dus gun jezelf ook even om van het leven te genieten.

Nu wel gezien zwindo, die zijn duidelijk zeg!! Laat maar weten als je de clearblue hebt gedaan :) Zo fijn dat het nu gelijk al raak mag zijn ? en dan elke keer weer een stap verder hopelijk!
Suusx, je kan weer voor een nieuwe kans gaan dus, hoe voelt dat voor jullie? Lekker ontspannen tussendoor hoor en natuurlijk een drankje nemen! Zelf lust ik geen alcohol maar als ik er wel van hield had ik het zeker gedaan haha. Ik ga overmorgen aan de pil en heb eind januari weer een start echo en jij? 

Zwindo oh dat ziet er goed uit! Duim voor je dat het goed blijft gaan en je mag bellen dat het goed is gedaan!
Lotjejansen als ik je zo hoor heb je er weinig vertrouwen in, of lijkt dat maar? Ik ben overgestapt naar umc want daar vergoeden ze via een aanvullende verzekering ook een vierde poging. Daarnaast heb je geen criteria waar je aan moet voldoend in daar verzekerd te mogen zijn. Daarnaast hebben ze contact met cuypers en cuypers, dus hoef ik voor de rest niks te regelen.
Lapjesendraadjes oh dat snap ik inderdaad. Als alles weer goed uit ziet dan is een werkelijke controle niet echt nodig en echt wel aan de bel trekken als het toch niet lekker gaat ineens! 
Suusx inderdaad wat de dames hierboven ook al zeggen. Probeer wel te genieten zolang het kan, het hele traject is al zo zwaar, laat staan als je jezelf veel gaat ontzeggen. Ik drink momenteel geen alcohol, maar dat komt voornamelijk omdat ik er op dit moment niet tegen kan. Laatst een slok honinglikeur genomen omdat dat over was van een tiramisoe maken, nog heb daar geweten. Zakte gelijk naar mijn tenen en voelde me alsof ik de hele fles had leeggedronken! Dus ik laat het gewoon even. 
Ik heb inmiddels echt een startdatum, want heb gisteren een positieve ovulatietest gehad. Tot nu toe ben ik dan 15 dagen later ongesteld, dus dat is 6 januari en een dag later moet ik starten met spuiten dus 2021 start snel met een poging voor ons. Ik hoop inderdaad dat 3x scheepsrecht is en we die extra poging dus niet nodig hebben.

Fantastisch nieuws, Zwindo! Nogmaals gefeliciteerd!!
Ik hoop dat ik over 4 weken mag beginnen en dat de kliniek open blijft. Ik ben er weer zo dichtbij! Nou ja, ik kan niets anders dan afwachten.
Ik neem met de Kerst een lekker glaasje wijn. De boog kan niet altijd gespannen staan en het jaar was al pittig genoeg! De dag erna komt onze logeerkat al, ik heb er zo'n zin in! Het gaat mij een enorme afleiding geven en dat ga ik hard nodig hebben.

Terug
Bovenaan