1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

lentekriebels heel fijn om jouw verhaal te lezen want inderdaad, morgen mag vriendlief weer inleveren hoeveel het er nu ongeveer zijn, SOT test. Vorige keer vonden ze er maarliefst 4, maar dat was de algemene test. Ik hoop dat dat op een druppel was...
Wel super dat ze het tegenwoordig in kunnen vriezen he? Ik heb dan dat boek, niet helemaal autobiografisch volgens het nawoord, maar dan konden ze niets invriezen, zo rond ik dacht 2008. Dus dat de hoofdpersoon voor ivf ronde 2 moest, moest de hele punctie overnieuw. Het idee...

Ik zit hier bijna te huilen van blijdschap, de kliniek blijft gewoon open! Kom maar op met die menstruatie (wrs 1 januari)!!
De kat is een fantastische afleiding en houdt ons vooral 's-nachts lekker bezig. Hij heeft de afgelopen nacht nestjes gemaakt in onze kledingkast. Hij houdt ervan om ook bovenop mijn buik te liggen. Ik merk nu al dat ik relaxter ben!

O wat super Lapjesendraadjes ??? Haha, wij hebben hier haast een halve kinderboerderij met katten, ratten en konijnen... ?(Laatste buiten)
Nou, is gelukt bij vriendlief hoor. Over de uitslag wist de zuurpruim achter de balie ook weinig te vertellen. Daar vanaf woensdag maar achteraan bellen. 
Ik nieuwsgierig, maar hoe is dat dan zo'n apart kamertje daar? Nou, dat bleek dus inderdaad zo vies te zijn als het beeld in mijn hoofd volgens vriendlief. Groezelig, met een gescheurde skaileren bank... De televisie was buiten werking...  Hij heeft het maar in de wc opgelost... Hij kreeg spontaan een kleur toen hij na zijn verhaal (hij was net weer thuis, ik ook van mijn werk) zijn telefoon ontgrendelde. De dame voor support stond nog aan... Ik kon er wel om lachen. 

Wat een goed nieuws lapjesendraadjes en knuffeltje!!! Heel fijn! Haha en dat beeld van het kamertje zie ik helemaal voor me.
Wij vandaag tweede gesprek gehad en alle medicatie meegekregen jemig bizar zeg zo'n tas vol met medicatie! Het gaat echt beginnen... nu op cd 7 wachten op mijn menstruatie en dan van start. Ik vind het echt dood eng ben ook echt wel een beetje van slag vandaag knallende koppijn van alle informatie.  
Hebben degene die al een eerste poging hebben gehad veel last van bijwerkingen gehad van de medicatie?

Hoi SuusX, ja bizar he zo'n tas! Ik zat er mee in de bus (had het wel overgezet in zo'n grote linnen tas) en ik voelde mij net alsof er zo'n enorme pijl boven mijn hoofd hing hahaha. Thuis heb ik er snel een foto van gemaakt, voor het nageslacht.
Het is nogal wat he, om te zien wat er nodig is voor een kindje! Ik heb dit nooit zo gewild, dus het was even slikken. 
Ik had geen bijwerkingen. Het prikken viel mij alles mee (ik werd geprikt door mijn vriend, zelf durfde ik niet). Ik hing dan een beetje onderuit op een stoel, had oortjes in met voor mij rustgevende muziek en koos uit waar er geprikt mocht worden en koelde die plek. 
Welke medicijnen heb jij gekregen? Ik had Decapeptyl en Menopur

Terug
Bovenaan