1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Daarom doe ik bewust (een poging) om even een stap terug te doen en even niet meer mee te lezen. Ik vind het best wel confronterend en verdrietig dat iedereen in een traject zit of gaat starten en dat wij op zijn vroegst maart kunnen starten... Àls, wie weet duurt het door de corona wel langer... Natuurlijk hoop ik voor iedereen het beste. Wie weet tot ziens, als wij ook eindelijk mee mogen doen...

Begrijpelijk knuffeltjeee! Het is ook lang wachten. Niks aan.
Als het januari is eenmaal, is het vast ook sneller dan je denkt! Onze 2de punctie is ook pas in februari en dan ook hopen dat het doorgaat met alle drukte in de zorg.
Hopelijk zien we je snel weer je bijdrages zijn altijd grappig en leuk :) zet hem op neem je tijd in dit proces 

Moet ik toch weer wat kwijt. Pfft wat duurt alles lang... Niet dat het haast heeft, maar we weten pas andere week donderdag wat nu de uitslag van de sot test was. Moed zakt me zo wel al meer in de schoenen. Als alles zo gaat is het straks 2025 eer we met iets kunnen beginnen...

Ja wat een uithoudingsvermogen wordt er gevraagd van je Knuffeltjeee! Oudjaarsdag is ook wel dubbel met alle onzekerheid die voor ons ligt (als ik voor mezelf spreek) 
⏳wachten duurt lang!
Alles per dag proberen te bekijken en te leven is iets waar we hopelijk steeds beter in worden!
Je bent niet alleen!
Tot volgend jaar ?
??

Naast een lekkage in huis (en bezoek van de brandweer) had ik zonet ook de plezierige ontdekking dat ik ongesteld ben geworden. Alles werkt, hoera!!!
Meiden, ik wens jullie allemaal een goed en gezellig oud en nieuw!! 2020 een bijzonder jaar, dat ik niet snel zal vergeten (zowel in positieve als in negatieve zin). Dank jullie wel voor alle steun en ruimte die ik hier ervaar! Ik wens jullie allemaal het allerbeste toe, incl veel zwangerschappen en kindjes in 2021!
Heel veel liefs, Lapjesendraadjes

Hi dames,

Op 28 juli kreeg ik te horen dat een zwangerschap er waarschijnlijk niet inzat voor mij op natuurlijke wijze door een hele lage AMH waarde van 0,2 en dat terwijl ik nog jong ben. Mijn vriend zijn zaad was meer dan prima, dus daar geen problemen. Gelukkig konden we heel snel geholpen worden en begin ik op 22 november met ivf behandeling: neusspray, spuiten. Heel veel echo’s tussendoor en naarmate de tijd vorderende, hoe meer buikpijn ik kreeg. Ik moest minimaal 3 follikels hebben en het was kantje boortje. Ik had ook al de maximale hoogte aan hormonen, dus meer dan dit was niet mogelijk. Ik ben ook nog ontzettend bang voor naalden, gelukkig was mijn vriend zo lief mij elke dag te prikken.

Uiteindelijk had ik 5 follikels waarvan 4 eitjes, waarvan 3 bevrucht werden, waarvan er maar 2 goede embryo’s werden. De punctie was erg pijnlijk. Ik kreeg lorazepam, morfine en een spierverslapper, wist niets meer van die dag behalve de pijn. 1 embryo kunnen invriezen.

Inmiddels ben ik nu 6 weken zwanger. Achteraf gezien ging alles heel snel en smooth. Ik voel mij ontzettend dankbaar! Altijd nog spannend en 13 weken afwachten. Op 15 januari hebben we de eerste echo.

Terug
Bovenaan