Hallo dames,
Inmiddels proberen wij al bijna 3 jaar een kindje te krijgen. Tussendoor de nodige ups en downs gehad, maar nu vonden we het dus wel tijd om naar de huisarts te stappen. Ergens in oktober zijn we naar de huisarts gegaan. Na een zaadonderzoek zijn we meteen doorgestuurd en toen we eenmaal in de kliniek in gesprek waren, ging het naar mijn gevoel heel snel. Dit moet nog steeds even landen, want ik had lange wachtlijsten verwacht. Dit betekent dat wij begin januari aan ons icsi-avontuur gaan beginnen. Van de ene kant ben ik nog steeds overdonderd, van de andere kant maar beter dat we snel kunnen beginnen, zodat ik niet te veel hoef na te denken. Inmiddels zijn hier al zoveel pagina's, dus ik kan ze niet allemaal teruglezen, maar het leek me wel handig om hier een beetje mee te lezen en te praten. Nog even wachten en dan moet ik beginnen met het spuiten van triptofem. Het zelf spuiten vind ik wel spannend, maar dat zal vast goed komen. Mocht iemand tips hebben, hoor ik die natuurlijk graag. Succes allemaal!