1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Hoi dames,
Ik schreef een tijd geleden mee in een ander topic (de dames die al langer wachten), maar nu we met ivf zijn gestart, zou ik hier graag aansluiten.
Ik heb al meerdere keren geprobeerd om een bericht te posten, maar ik zie niets verschijnen. Iemand een idee wat ik verkeerd doe? ?

Welkom hier pennylane, geen idee het is iig goed gegaan met 1 berichtje :)
Jullie ook gestart met ivf, zit je er al in of wacht je nog op de start?
Haha knuffeltjeeee, de dame van support ?hopelijk snel goed nieuws!!

Suusx wat spannend! Komt goed, het gekke is als je eenmaal begonnen bent dan is het ook snel 'normaal'. Vond zelf (decapeptyl en gonalf 150) meevallen, het moet even in je routine komen en bijwerkingen vielen mee wel wat meer vermoeid. Is echt fijn om die weken, niet teveel naast je verplichtingen te plannen.

Hallo dames,
Inmiddels proberen wij al bijna 3 jaar een kindje te krijgen. Tussendoor de nodige ups en downs gehad, maar nu vonden we het dus wel tijd om naar de huisarts te stappen. Ergens in oktober zijn we naar de huisarts gegaan. Na een zaadonderzoek zijn we meteen doorgestuurd en toen we eenmaal in de kliniek in gesprek waren, ging het naar mijn gevoel heel snel. Dit moet nog steeds even landen, want ik had lange wachtlijsten verwacht. Dit betekent dat wij begin januari aan ons icsi-avontuur gaan beginnen. Van de ene kant ben ik nog steeds overdonderd, van de andere kant maar beter dat we snel kunnen beginnen, zodat ik niet te veel hoef na te denken. Inmiddels zijn hier al zoveel pagina's, dus ik kan ze niet allemaal teruglezen, maar het leek me wel handig om hier een beetje mee te lezen en te praten. Nog even wachten en dan moet ik beginnen met het spuiten van triptofem. Het zelf spuiten vind ik wel spannend, maar dat zal vast goed komen. Mocht iemand tips hebben, hoor ik die natuurlijk graag. Succes allemaal!

Bedankt meiden het is echt fijn om hier je ei kwijt te kunnen en herkenning te vinden. Niemand in mijn omgeving heeft zo'n traject moeten volgen. Ik krijg ook gonal f en decapeptyl. En moet eerst starten met primolut als ik het goed schrijf. In het ziekenhuis zeiden ze juist dat ik lekker veel afleiding moet zoeken. Nou is werken tussendoor en de verplichtingen inderdaad wel genoeg lijkt me. Het wordt al druk zat ook met de controles tussendoor denk ik. Ik ben een fanatiek hardloper hoop dat ik daar mee door kan gaan.. de verpleegkundige denkt wel dat ik aan het eind van de stimulatie rustiger aan  moet doen omdat ik best last van mijn buik kan krijgen en dan zou hardlopen ook niet zo prettig zijn. Dan gaan we maar aan de yoga! Kunnen jullie dat ee  beetje combineren het sporten erbij?
Mttm, jeetje dat gaat heel snel bij jullie! Maar inderdaad gelukkig maar ipv lange wachtlijsten en 3 jaar is ook wel echt heel lang! Spannend allemaal. Wij gaan dan ongeveer gelijk op. Zodra mijn menstruatie er is gaan we starten dus over een week of 3 ongeveer.

Terug
Bovenaan