Dag 12 en nog geen positieve ovulatietest. Meestal heb ik dat pas rond dag 15 of 16, dus ik maak me nog geen zorgen hoor! Ik heb m overigens ook weleens op dag 10 gehad. Als dat nu het geval zou zijn, dan had ik dat al aan mijn afscheiding gemerkt.
SuusX
De vorige keer was ik op de eerste dag begonnen met prikken. Decapeptyl, om vroegtijdige rijping te voorkomen. Op dag 3 kwam prik 2 erbij, om juist de groei te stimuleren. Er ontstond helaas toch een dominante follikel, een voorloper. Dat had de Decapeptyl moeten voorkomen, misschien had ik die langer moeten prikken voordat prik 2 erbij kwam. Om nu deze keer weer zo'n voorloper te voorkomen, moet ik nu al een week Decapeptyl prikken voordat ik prik 2 mag beginnen.
Iedereen is natuurlijk anders en elk lichaam reageert anders op de verschillende medicijnen. In het algemeen is er geloof ik wel een 'basis recept/mix' maar het wordt een beetje aan het individu aangepast als dat nodig is.
Ik was ook helemaal opgewonden de eerste keer dat ik mocht starten. Vooral omdat ik niet wist wat het met mij zou gaan doen. Nu weet ik dat beter en ben ik wat meer ontspannen. Behalve dan dat ik nu denk OMG volgende maand ongeveer rond deze tijd heb ik misschien wel embryo's, de eerste keer ever dat er een bevruchting is (hopelijk!). Dat is zo'n onwerkelijk gevoel! Ik heb overigens wel badolie met lavendel gekocht om te ontspannen. Dat ga ik in ieder geval het komende weekend gebruiken. Ik mediteer en bid en dan probeer ik het over te geven.
Ik ben van plan om na de terugplaatsing granaatappelsap te drinken en warme voeten te houden. Dat zou goed zijn voor de innestelling. En verder dus veel water drinken!