1ste x IVF, iemand tips of handige adviezen? :)

Hoi ik sluit me hier ook maar aan
Na 6 mislukte iui behandelingen gaan we nu het ivf traject in vanmorgen het ziekenhuis gebeld dat de laatste poging ook mislukt was en die gaan een verwijzing sturen naar het andere ziekenhuis met alle gegevens dus nu afwachten aan de ene kant wil ik gelijk beginnen maar een maand even geen spuiten en echo's vind ik ook wel even fijn 
Lapjesdraad ik ken jou al van een andere topic hoe gaat het nu met jou had wel iets onthouden dat jullie nu ook met icsi gaan beginnen?  

Wat spannend dat een aantal zijn gestart en aantal bijna gaan starten! Hier waarschijnlijk binnen 2 week de uitgangs echo en hopelijk dan een go. De aanloop voelt wel echt anders de 2e keer merk ik, omdat ik nu al keer heb ervaren wat het is. Ik doe niet veel extra's behalve 2 keer per dag ibuquinol slikken en mijn man is voor het eerst naar accupunctuur gegaan! Wie weet! Oh ja en tijdens de weken zelf dronk ik de eerste poging elke dag granaatappelsap :)
Mtmm fijn dat de echo erop zat en het meeviel!  En brabandse al bijna punctie!! Wat een mooie van die emoties waar je meer rust in hebt gekregen 
 Caroline welkom, helaas niet gelukt via iui en wie weet nu wel vlot met ivf/icsi! Sterkte!

Goeie tip dat granaatappelsap haal je dat gewoon bij de supermarkt of een natuurwinkel? Baad het niet dan schaad het niet! Ik ben wel weer begonnen met vitamine e slikken lees zovaak dat dat helpt voor de innesteling en miskramen zou verkleinen.. 
Duidelijk lapjesendraadjes hopelijk gaat het dit keer allemaal goed en een mooie terug plaatsing over een paar weken.
Brabandse, dat klinkt zeker positief 10 follikels! Goed zeg! En goeie tip zal het eens navragen bij de accupunctuur of ze dat wel doet op verwijzing. 
Jeetje carolinerkj wat rot dat de iui jullie niks heeft gebracht. Snap dat een maand rust dan ook wel even prettig is na alle echo's en spuiten inderdaad. 

Hoera, volgens mij heb ik mijn piek gevonden! Ik hoop dat Deze link werkt. De CB gaf weer eens foutmeldingen (3x achter elkaar) dus die probeer ik morgenochtend nog eens en dan ga ik daarna de kliniek bellen voor een afspraak om de medicatie te halen. Aangezien mijn menstruatie altijd op dag 13 na de ovulatie begint en ik een week voor de menstruatie moet beginnen, denk ik dat ik woensdag mag? Heb er zo'n zin in!!
Brabandse wat een mooi getal! Daar komen wellicht nog een paar bij?
Lotjejansen, ik heb qua prikken hetzelfde gevoel. Ik weet wat mij te wachten staat. De punctie is weer een ander verhaal, maar goed.

Gefeliciteerd lapjesendraadjes zo blij voor je na alle ellende en teleurstellingen is dit een positieve start van het jaar ik hoop voor jullie dat het snel een keer raak mag zijn is je zo gegund 

Suusx bij de AH aan het begin bij de groente en fruit staat zo'n koelkast/koeling met sappen, daar haal ik die plastic flessen vandaan :)
Yeahhh lapjesendraadjes nu gaat het echt bijna beginnen!!!

Wat fijn dat er weer veel meiden zijn waarvoor nieuwe rondes gestart zijn of bijna gaan starten!
SuusX ik liep eerder bij een accupuntuurist om te kijken of we zonder medicatie mijn cyclus konden stimuleren (PCOS) en mijn endometriose klachten te verminderen. Dat heeft helaas niet geholpen. Ik ben uiteindelijk niet terug gegaan toen we met IVF begonnen. Wilde eerst afwachten hoe mijn lichaam er zelf op reageerde en dacht kan dan altijd voor een volgende ronde dat toch weer proberen. Wel had ik online onderzoeken gelezen over dat avocado tijdens IVF de kans op een goede innestelling 3x vergroot ofzo. Ik heb het artikel niet opgeslagen maar als je googled op avocado en IVF kom je het denk ik wel tegen. was volgens mij een studie door harvard. Ik heb dus bijna elke dag een halve avocado gegeten, vanaf de punctie tot aan de positieve test. Geen idee of dit er echt aan heeft bijgedragen, maar ik dacht het is het proberen waard.
Brabanse wat fijn dat je een goede echo hebt gehad en het allemaal zo voorspoedig loopt! Hopelijk heb je mooie resultaten en kan je hier over een paar weekjes vertellen dat je gewoon zwanger bent!
Lotjejansen wat fijn dat je mogelijk ook bijna mag beginnen! Hopelijk werkt de accupuntuur zijn vruchten af. 
Lapjesendraadjes wat fijn dat je je piek hebt gevonden! Na alle ellende kan je eindelijk beginnen met de 2e ICSI poging. Ik hoop zo dat het allemaal nu in een keer helemaal goed gaat. Ga heel hard duimen!
Hier van de week mijn eerste echo gehad en jeetje wat was ik zenuwachtig. zou er wel echt iets zitten, zien we een hartje, waren hele vermoeiende dagen, maar toen kwamen de verlossende worden van de arts: daar zie je iets blinken, dus we hebben goed nieuws! Zowel bij mijn man als bij mij viel een hele lading spanning van onze schouders. Onze kleine rijstkorrel zit op de goede plek en heeft een kloppend hartje. Over 2 weken moeten we weer terug komen om te kijken of alles goed is gegroeid en om het termijn te bepalen en horen dan ook of ik onder behandeling blijf bij de gyn of niet ivm de endometriose. Spannend weer maar deze eerste horde zijn we weer over. 
Hoop jullie snel te zien in het zwanger forum!

Brabanse, wat spannend. Dan gaat het bij jou de goede kant op. Dan zal de punctie niet meer lang duren. 

Ik las dat iemand het over granaatappelsap had. Helpt dat bij de innesteling of waarom gaan jullie dat drinken? Ook de warme voeten zag ik ergens staan. Ik las zelf ook dat warme voeten belangrijk zijn, maar het lukt me niet. Op sommige dagen heb ik zo een koude voeten. Ik ga nu toch iets zoeken voor warme voeten, zodat het daar niet aan kan liggen mocht er een terugplaatsing komen.
Voor mijn gevoel ben ik gisteren echt begonnen. Ik had de uitgangsecho. Eerst vond ik het allemaal wel meevallen, maar 's avonds kwamen toch even de emoties van het alleen moeten gaan, etc. Gelukkig helpt mijn vriend me met spuiten, etc. Dus voelt het toch weer een beetje als samen. Vanaf gisteren spuit ik naast de triptofem ook nog gonal F 225. Deze spuit vond ik wel iets heftiger. Het inbrengen van de naald was niet erg, maar toen mijn vriend eenmaal begon te spuiten deed het wel even pijn. Het bleef gisteren ook een beetje gevoelig. 

Zwindo, ik ga jouw tip van de avocado gebruiken. Baat het niet, dan schaadt het niet. 

Lapjesendraadjes, al gebeld?

Terug
Bovenaan