24 jaar en moeder wens.......

Nee dit zijn andere steekjes Suzy. Dan heb ik meer buikkrampen volgens mij
Teministe ik hoop dat ze weg blijven.

Ik heb Nemo cadeau gedaan aan mijn vriend. Nemo is schatje, maar ben niet echt mega kattenliefhebber.

Tegenwoordig zijn veel meiden lang hè. Het paar dagen geleden leuke teenslippes gekocht. Krijg je met grote voeten, dan heb jen iet veel keuze, of het lijkt heel lomp allemaal.

Liefs Nathalie

ja dat grote voeten verhaal ken ik echt vreselijk!
vooral met slippers is het heel lastig kan ook nooit leuke vinden die niet idioot staan. en met laarzen heb ik altijd het probleem dat mijn stevige kuiten er niet in passen dus dat is ook goed zoeken.

ben ook nooit echte kattenliefhebber geweest maar was een keer bij iemand met kleine kittens en toen dacht ik dat wil ik ook.

haha waar gaat dit over ? ff niet over zwangerworden!

xxx

Ohhh ik heb laatst hele mooie laarsen gevonden. Werd aangesproken door de schoenmaker van het dorp. Die had een restant over genomen en hij weet dat ik grote voeten heb. Dus paar hele mooie zwarte laarsen mocht ik hebben voor €40,- ipv €120,- normaal. Ik heb mijn teenslippers trouwens bij Schuurman schoenen vandaan. Ken helemaal het probleem. Want ik heb grote smalle voet, maar moet iets breedere kuitmaat hebben. En met slippers of zomerschoenen lijkt het soms zo lomp. Maar ben geslaagd gelukkig. Had ook hele mooie zomerschoenen gezien een paar maand geleden, maar vond €100,- wel erg duur voor paar zomerschoenen.

Hahah ja gaat idd ff over schoenen. Maar ach daar zijn we vrouwen voor hè
Kunnen het wel over babykleertjes shoppen hebben, maar eerst maar eens zwanger mogen worden hè.

Kittens zijn idd lief, maar Nemo kan ik af en toe wel ff achter het behang plakken. Hij is nu 3, echt eigen willetje en verwend hoor, net zijn baasje. Ze hebben het maar goed hier bij mij, hihih

Liefs Nathalie

hey dames...

pfff ik word er helemaal gek van.....
hij is er nog steeds niet... net rondje in het dorp gelopen... maar nergens te zien...
als ie er morgen niet is ga ik maar eens foto printen en die langs de deuren hier in straat brengen...

mijn kat heet trouwens morris... is 1,5 jaar... en is een kruising tussen een gewone kat en een boskat... tis echt een schatje.... en een hele mooie kat.... misschien dacht wel nog iemand dat en heeft hem meegenomen..... *snik* *snik*
mijn vriend blijft maar volhouden hij komt wel hij komt wel... maar ik heb slecht gevoel erover... :(
maarja net zoals bij zwanger worden... AFWACHTEN he....

haha wat een thema switch.. van zwanger worden naar katten en schoenen...

ik ben maar 1.60 m.... haha is een stuk kleiner dan sommigen van jullie... :)
maar dat probleem van laarzen heb ik ook altijd hoor.... heb ook te flinke kuiten voor alle leuke laarzen.... grrrrr

x

Ukkie, hihih hoop dat je je kat snel vind meis!
Wij zijn Shrek de derde aan het kijken.

Liefs Nathalie

Temperatuur update: 37,21 ben benieuwd hoe ie morgen vroeg is.
Heb nu 3 dagen 's avonds tempt: 37,50 - 37,13 - 37,21

Ben benieuwd wat is morgenvroeg doet. Liefs Nathalie

Nod lijstje!

LMP24, 24 jaar                           1e ronde - 2e kindje            30-07-08
Lisse84, 23 jaar                          2e ronde - 1e kindje            04-08-08
Moedervan1,  23 jaar         1e ronde- 2e kindje             07-08-08
Iniemienie, 23 jaar                1e ronde - 1e kindje          08-08-08
Babeken, 25 jaar                     9e ronde - 1e kindje         08-08-08

Suzy, 24 jaar                                  7e ronde - 1e kindje          26-08-08
Jacqy, 24 jaar                              14e ronde - 1e kindje        ??-??-??

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Wen_84, 24 jaar                        2e ronde - 2e kindje            26-07-08
Joyce,

24 jaar                              2e ronde - 1e kindje            27-07-08
Nancy, 23 jaar                              5e ronde - 1e kindje           28-07-08
Maike Sanne, 24 jaar       3e ronde - 1e kindje           29-07-08
85Babe85, 22 jaar                 1e ronde - 1e kindje            29-07-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie,24 jaar                        5e ronde- 1e kindje            25-07-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Momenteel is er niemand zwanger

Hallo Meiden,

Wat grappig dat er hier een aantal lange meiden zitten. Hebben jullie ook lange mannen/vriend? Ikzelf ben 1.m90 lang. (ook niet de kleinste dus).. Mijn man is 2.m07..
Zullen grote baby's worden denk ik...
En dat grote voeten verhaal, sja daar heb ik ook wel last van. Ik heb maat 42 en best een brede voet dus het is vaak wel zoeken naar een lekkere schoen. (Bij beurskens slaag ik wel altijd). Of ik koop weer van die "zit-schoenen" waar ik nog geen 10 minuten op kan lopen omdat ze toch weer zooo leuk zijn

Hmm en het kattenverhaal, ja ik vind ze ook heel leuk en snoezig. Maar manlief wilt absoluut geen kat. Hij houdt er niet van...   Maar we zijn beiden ook dol op honden dus ik denk dat we uiteindelijk wel een hondje nemen.

Ik kan inderdaad mijn duim op mijn pols leggen. Of mijn handen achter mijn rug om vastpakken, zulk soort dingen.. Ik heb inderdaad ook wel iets last van de knieen, dat ik ze vlug overstrekte maar van de enkels niet. Ik heb het vooral in de armen en nek..   En ik kwam er eigenlijk pas een jaar geleden achter wat het was nadat ik was gevallen met schaatsen 2 jaar geleden ben ik bijna een jaar duizelig geweest voordat ik eindelijk goede hulp vond bij mijn huidige manuele therapeut.. Zij constateerde dus de hypermobiliteit.

Joyce, wat zielig dat je kat nog niet thuisgekomen is meid. Kan hij niet gewoon op muizenjacht zijn? Dat hoor je toch ook wel s.. Dat ze soms niet thuiskomen een nachtje? Ik hoop dat ie snel thuis komt.

Weltrusten Meiden,
Slaap zacht..

Terug
Bovenaan