24 jaar en moederwens... DEEL 2

Nou Nancy en Joyce echt zo super leuk voor jullie!
Heb nog ff een vraagje hebben jullie ovulatie tes gedaan?
Wil volgende maand ook mee beginnen
(of eigenlijk helemaal niet zodat ik  zwa... ben maar durf niet te hopen)
Hoor het graag van jullie meiden liefs petra

Hoi heb nog een vraagje.
Via tempraturen ben ik er achter gekomen wanneer mijn eisprong was nu hebben we het de dag ervoor en de dag erna gedaan maar tja niet op de dag zelf!!!!!!
Heb ik nog kans? En wij maar klussen en klussen ..... hihihi
doen we het ook nog op de verkeerde dag echt hoe dom kan je zijn?

hallo dames!!!!!!!!

ik was al overtijd en dacht eigenlijk dat het wel heeeeel snel zou zijn om het in de 1e ronde te worden maar ik kon niet wachten en heb net toch een test gedaan....en ja hoor:

IK BEN ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRR!!!! WOEHOEEEEEEEEE We zijn echt superblij en hadden dit nooit zo snel verwacht!

Ik wens jullie ook echt allemaal heeeel veel succes!!! en dat het voor jullie maar aankomende ronde raak mag zijn!!

xxx Yvette

En Joyce: je had dus toch gelijk!!!!!! ik ben zo blij dat ik de test heb gedaan!!!

Hoi meiden

Ik heb niet zoveel tijd maar ik wil wel ff reageren op al het zwangerennieuws hahaha
Nancy, Joyce, en natuurlijk mijn liefste vriendinnetje van harte gefeliciteerd!!!!!
Meiden jullie willen niet weten hoe hyper ik werd toen yvette me net belde hahahah
Ik was aan het koken   maar ik liet alles uit mijn handen vallen.
Ik ben echt zo blij, alsof ik zelf zwanger ben.
Ik hoop dat het voor de andere meiden en voor mezelf natuurlijk snel raak zal zijn!!
Nog steeds geen pos ovutest maar we houden vol.
In principe moet ik zondag ongeveer mijn ei hebben.
Ik hou jullie wel ff op de hoogte hoe het ervoor staat.

Sorry dat ik ff kort reageer maar ik moet nu alweer weg.
Morgen ga ik ff goed teruglezen.

Meiden fijne avond.
Tot morgen!!
xxx Rachel

Nod lijstje!

Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Pieski, 26 jaar                               2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08
Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje          14-09-08  
Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje        18-09-08

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                 ?-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje         31-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            25-08-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld ???????
Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld ???????
Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld ???????

Hoi Yvettje

Ik heb je op het lijstje gezet hoor whahahha
Geniet ervan meis!!!!

xxx mij

Hey Meiden...

Wilde ff Nancy, Joyce en Yvette feliciteren met hun zwangerschap super !!
Gooi is een hoop glitters deze kant op hihi..

Yvette voor jou moet het helemaal super zijn eerste ronde en meteen raak leuk hoor..

Maar meiden ik ga niet op iedereen reageren ben helemaal kapot eerst paar weken thuis zitten en nu weer vollop er tegen aan he en dan ook nog is met pijn in me nek schiet niet op..
Was net heel eefies bij me ma kreeg een voetbadje want had zo'n last van me voeten haha..Ja wwat wil je 1 jaar op kantoor gezeten op me luie kont en nu in een winkel dus das doorlope..  hihi
Nou verder gaat het we aardig op me werk viel alles gelukkig mee zijn tot nu toe aardig dus das mooi he..

Ik hoop van de week nog ff langs te komen maar heb het erg druk moet tot en met zaterdag werken..
Zaterdag avond verjaardag van een collega van me vriend ken heel die collega niet haha.. Maar had ons uitgenodigd dus vandaar..

Tot horens...

En meiden veel gliitteren en hou ons op de hoogte..

xx syl

Terug
Bovenaan