24 jaar en moederwens... DEEL 2

Goeiemorgen!!

Ik heb vanmorgen nog een keer getest en de streep was nu iets donkerder..
Mijn man had gisteren nog een test voor me meegenomen :)
Ik ben nou eenmaal zo.. Eentje die zich vlug druk maakt...
Maar ik geloof het nu echt!!
Heb even de datum verandert, ook bij jou Joyce.. Weet niet wanneer je uitgeteld bent,
ik ergens in mei, jij ook neem ik aan?

Meiden hoe gaat het voor de rest?
Ik zal zo nog even gaan lezen..
Nathalie? Nog niet terug... Ik ben benieuwd!!

Liefs,
Nancy

Want2BeaMom (geen idee of ik het goed schrijf.. en ben je naam even kwijt ) Hoe gaat het bij jou? Heb je al getest?? Ik ben benieuwd.. Spannend..

Babeken, een tweeling.. Wat leuk! Wat heb jij veen kraamvisite's? Of meen ik dat maar..? Ik hoop voor je dat het voor jou ook snel mag meis..

Liefs,
Nancy

Ik zal nog even met de glitterbus strooien:

****************************************************************************************************
****************************************************************************************************

Tot vanavond meiden!

hey dames...

thanks voor felicitaties... :D:D
ben gisteren nog naar paps en mams geweest...om te vertellen... kan dat toch niet voor me houden... haha... ze vonden het super... :D:D:D

hier gaat alles wel goed...
ben wel moe... pff.. en nog steeds mega verkouden.. en heb de hoest erbij.. :( hoop dat da allemaal snel weggaat.. en ik snel mag gaan genieten van het zwanger zijn...

mijn mannetje vind het geweldig... hij is nog gekker dan ik....... ik wordt papa. waar komt het kinderbed... welke kleur verven we de kamer... we moeten namen bedenken.... etc etc etc... haha

ben inderdaad erg benieuwd hoe het met nathalie gaat...

want2beamum: ik had gisteren nod en ook gisteren meteen 2 keer positief getest.. dus ik zou zeggen.. gewoon testen!...!!!!!!

op dit moment zijn er 2 zwangere... dus er moeten er nog minimaal 2 bij... we hadden ingezet op 4 toch?!?

xxx

toen net voor alle zekerheid nog een testje gedaan.... en ja hoor... ik ben toch echt zwanger.... haha ongelofelijk...

dit was namelijk eigelijk de eerste ronde waarbij ik echt gekeken heb van wanneer heb ik eisprong... wanneer moeten we dan sex hebben.. en toen ook mijn mannetje 3 dagen achter elkaar laten klussen haha..... dus dat werkt wel.... :D:D

zo'n calculator zegt dat ik 6 mei uitgerekend ben.....
spannend....... haha.....

nou dames.... ik duim voor iedereen dat er nog meer meiden nancy en mij mogen volgen!!!!!!!!!!!

en hier komen ze dan:

(B)(font color="red") *****G*****(/font)(font color="blue")*****L*****(/font)(font color="yellow")*****I*****(/font)(font color="orange")*****T*****(/font)(font color="purple")*****T*****(/font)(font color="pink")*****E*****(/font)(font color="green")*****R*****(/font)(font color="blue")*****S*****(/font)(/B)

en hier komen ze dan:

*****G***** *****L***** *****I***** *****T***** *****T***** *****E***** *****R***** *****S*****

Hallo  meiden,

Al even niks meer geschreven, maar nog wel af en toe mee gelezen
(kon ik natuurlijk weer niet laten ) !!!

Maar ik las een paar hele positieve berichten dus kon het laten om
toch even te reageren...
JOYCE en  NANCY!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Wat fantastisch zeg...

Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook in het begin een heeeel vaag
tweede streepje. Ging toen steeds twijfelen en werd er erg onzeker van.
Heb toen een digitale test  gehaald (volgens mij van predictor), misschien
nog een tipje om van de onzekerheid af te komen.

Aan alle andere meiden; succes en hopelijk volgen jullie allemaal snel!

Liefs Anouk.

Hallo Meiden,

Anouk, leuk weer van je te horen.. Hoe gaat het verder met je meid?

Joyce, ik denk ook dat ik niet lang mijn mond kan houden tegen mijn ouders.. Mijn moeder en oma kwamen vanmiddag bij ons op de koffie en het was moeilijk om niet heel te tijd met een overdreven glimlach op ons gezicht te zitten!!
We willen het wel op een aparte manier vertellen, en hebben eigenlijk de afgelopen maanden natuurlijk er al over nagedacht.
Mijn man loopt ook de hele dag te zingen en met een Big-Smile op zijn gezicht..
Echt super!

Liefs,
Nancy

Terug
Bovenaan