24 jaar en moederwens... DEEL 2

ben op werk dus kan niet lang reageren maar ik heb ook gelezen dat natalie zwanger is, ze had iemand gesmst....volgens mij staat het bij wiebelmeiden maar weet het niet meer zeker...
xxpien

oja, wou ook even tegen alle zwangere meiden zeggen(trouwens ook als je nog niet zwanger bent) dat je even op www.beebiesite.nl moet kijken...
is een hele leuke site waar je alles kan bijhouden, ook leuk om gewoon een keer te kijken en te lezen wat andere meemaken..en de fotos zijn heel schattig...ik volg het nu al een jaar(vriendin van mij heeft een site) en het is echt heel leuk!!
xx

Hey meiden

suzy: Oh wat balen weer die RD
Het blijft een teleurstelling, maar kop op meid ook voor jou komt komt er een dag dat je weer een pos test in je handen houd!!!

Pinkelot: Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. De meeste mannen moeten aan het idee wennen. Het heeft gewoon ff tijd nodig.
Ik hoop dat hij er snel achter zal staan, en dat jullie voor een wondertje kunnen gaan.

Aatje: Jammer meis, ik hoop dat je volgende ronde meer geluk hebt!!!

Babeken: Hoop dat je met die ovutesten meer geluk hebt!!

Zwangere meiden, is het allemaal een beetje bezonken bij jullie???
Of zijn jullie nog steeds in shock hahahah
Deze periode lijkt me ook zo leuk joh, het vertellen aan je ouders.
Samen genieten met je mannetje.'Oh ik kan niet wachten
En Nathalie is zwanger hoor ik heb het ook gelezen, leuk he?
Dus dat maakt 4, zaten we toch goed he? hihi
We zullen dit weekend wel van haar horen.

Nou meiden ik moet zo werken, ik heb avonddienst.
Ik spreek jullie snel weer.
Yvettje ik heb geen tijd meer om je vanavond te bellen, maar ik kom morgen naar je toe!!!
Ik kan niet wachten, tot morgen wijffie

Liefs Rachel

Hoi meiden het is idd waar Nathalie is zwanger (gelezen op kluskippies wannabe/gonnabe moms nr 4!!!!!!!!!!!) echt zo super leuk voor haar!
Nat, als je dit leest GEFELICITEERD!

ga gauw ff aanpassen hihihi

Nod lijstje!

Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Pieski, 26 jaar                               2e ronde - 1e kindje           06-09-08
Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08
Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje          14-09-08  
Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje        18-09-08

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                 ?-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje         31-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld ???????
Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld ???????
Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld ???????
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld ???????

Dag meiden!!!!!!!!!!!!

Hoe is t met jullie allemaal??
Met mij gaat alles supergoed!!! ik ben zooooooo blij dat m'n glimlach gewoon niet meer verdwijnt!! ik kan ook niet wachten om het aan iedereen te vertellen!!! En ik hoop dat jullie dit allemaal heel gauw mee mogen maken!!!

Rachel: ik gelooft t nog steeds niet hahah Ik heb al 4 testen geadaan!! maar het staat er echt hahah Leuk dat je morgen komt!!!!! ik heb al wat om aan je te laten zien hihi Tot morgen wijffie!!!! En vanavond wens ik je alvast een fijne klusavond! zet um op!!!!!!!

Sesje: Bedankt!!! Het is echt te gek!!! en dat in de 1e ronde......ik ben echt zo blij!!! en nu jij nog! zet um op!!!!!

Nancy22: Bedankt!!!!! ik kan het ook nog steeds niet geloven hoor....ik zit echt in een soort shock.....maar ik kan niet wachten tot je het zometeen echt gaat zien! Jij oook heeeeeeeeeeel veel succes!

Babeken:Bedankt meid!!!    zo loop ik nou de hele dag rond hahah Ik duim ook echt voor jullie allemaal!!!

Pinkelot: Maak je echt niet te druk hoor meid.....nog geen maand terug dacht m'n vriend ook dat hij er nog niet klaar voor was....Nu een maand verder ben ik zwanger en loopt hij met een glimlach van oor tot oor haha Je moet het er gewoon iedere dag over hebben haha Succes! en ik hoop dat je maar gauw mag beginnen...

Suzywan: Thanx!!!!!!!!!!!!!!!!! ik zal ook echt voor jou duimen....het is allemaal zooooooo gaaf!!! wn ik ben zoooo blij!!! Succes meid!

Iedereen alvast een hele fijne avond!!! en ZET UM OP ALLEMAAL!!!!!

xxx aankomende mama  

Nancy22: Heb jij eigenlijk al wat kwaaltjes??? ik merk namelijk nog niet echt wat....ben ook nog niet misselijk ofzo....

xx Yvette

Hoi!

Pinkelot, is wel goed dat jullie er nu over babbelen hé, wie weet heeft hem dat toch een beetje op een ander gedacht gebracht!

Nathalie ook zwanger!!! Super! Al bij al toch een goede maand augustus! Laten we hopen dat het er minstens evenveel mogen zijn in september!!!!
Nathalie, proficiat hoor!

Hier nog steeds negatieve ovutest! Hopelijk wacht die sprong tot na het weekend want morgen een verjaardagsfeestje en zaterdag een trouw, dus kan moeilijk testen dan... GRRR
We zien wel...

Groetjes en tot later

Babeken

Terug
Bovenaan