24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hoi dames, net terug van het lopen, dus ga nog maar eve snel reageren!
Vanavond 1e ovutest gedaan en die was uiteraard negatief, ben er dan ook vroeg genoeg mee gestart om zeker mn ei niet te missen deze maand!
Op naar morgen dus!

Haha, Nancy, idd veel kraambezoek gedaan laatste tijd, lijkt echt wel alsof iedereen in mn omgeving is bevallen! (Nu ik nog!!!!!) Jij kan alvast beginnen aftellen hé!
Trouwens véél succes met de zwangerschap!!

Joyce, wel tof dat jouw mannetje er zo mee bezig is! Geniet er samen maar van hé!
En jouwe blijkbaar ook Nancy! Hmmm ik denk dat het bij mijne ook zo zou zijn, want hij wacht er echt wel op.

Hey Anouk, alles goed met je?

Yvette, amai wat een geluk meid! Dikke proficiat en veel succes!
Bij deze zitte we al op3 zwangere... Er moet er zeker nog 1 bijkomen hé, want er is ingezet op 4! Hihi...

Slaap ze en tot later!

Hoi meiden,
Tja er is idd ingezet op 4 wie weet is Nathalie al zw zonder dat wij het weten hihihi
en anders misschien lmp of marjootje? of het liefst alle drie natuurlijk!
Daarna gaan we weer over op de september maand!
hoeveel zetten jullie in? ik doe er voor sept. 3 hihihi

Wow wat een geweldig nieuws zeg!!! Joyce en Yvette uiteraard ook gefeliciteerd!!! Helemaal super!
Hier ook een update van mij. Ik heb eindelijk het gesprek met mijn vriend gehad. Zoals ik al wel verwacht had is hij er op dit moment nog niet klaar voor. Maar we hebben een fijn gesprek gehad en begrijpen elkaar. De afspraak is nu dat we er over blijven praten en hopelijk is hij over een paar maanden wel zover.

Dus ben al wel een beetje blij. Ik hoop dat ik met jullie mag blijven meekletsen. Is toch een soort van uitlaatklep, zodat mijn vriendje niet gek van me wordt..hahaha

Ik hoop zo dat Nathalie ook zwanger is. Uiteraard gun ik het jullie allemaal, dus meer dan 4 deze maand is ook prima.

Groetjes!!

yvette gefeliciteerd!!!!!
geniet ervan meis en lekker glitteren!!!!!

sorry heb nu maar heel even maar ben er vanavond wel weer.

liefs suzy

hey ladies....

hier alles oke...
was gisteren beetje heel erg moe.. haha... en moest bijna spugen... bleeeh...haha..
en hoe gaat het met nancy?!?

Yvette... wat super zeg.... gefeliciteerd!!!! wow in de eerste ronde meteen das wel helemaal super zeg...

en ander meiden.. kopop... ik duim voor jullie verder.. dat julie ook snel zwanger mogen worden...!!!! :)

Pinkelot.. fijn dat je met je vriend een goed gesprek hebt gehad... alleen jammer dat hij nu nog niet wil... :( maarja nu weet je het inderdaad wel... en ach... misschien wil hij op een gegeven moment toch wel... :)

hoe gaat het met marjootje en LMP?!?! NOD zit er aan te komen he.... ben benieuwd....

en nathalie is ook spannend zeg.. die maakt het erg spannend door tijd NOD op vakantie te gaan... ik zou het wel super voor haar vinden als de domme rd'tjs niet zijn gekomen....

xxxx

Ik las net op een ander topic hier dat Nathalie zwanger zou zijn...hoop dat het echt zo is en dat ze het snel komt vertellen!!!

nathalie is op vakantie..... die kom vrijdag pas thuis geloof ik..

Dag lieve meiden,

Ik hoop zo dat er nog meer meiden Joyce, Yvette en mij volgen...
Meer als 4 mag zekers!!

Yvette, Van harte gefeliciteerd meid!!

Sesje: Ja dat is inderdaad weer even wennen, volop aan het werk!! Bevalt het wel
bij je nieuwe baan? Leuke collega's?

Pinkelot: Jammer dat jullie er nog niet voor gaan. Maar wel fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je vriend. Nu weet hij wel ook wat jij wilt en misschien verandert zijn mening nog wel snel?? :) Tuurlijk blijf je lekker met ons meekletsen!!

Babeken: Wel gezellig dat kraambezoek. Maar ook een beetje moeilijk natuurlijk omdat jullie het zelf ook zo graag willen.. Echt een babyboom bij jou in de buurt dus. Hopelijk ben jij ook snel aan de beurt!

Pieski, Ik heb deze maand geen ovulatietesten gedaan. De vorige maand wel en toen kwam uit dat ik op de 13de dag mijn ei had. Toen ook netjes geklust en ook de dagen ervoor etc.. Maar niks.. Deze maand zijn wij op de 13de ook niet beweegelijk geweest, 2 dagen ervoor wel en de dag erna, en de dag daarna.. Het zat wel in de "planning" maar we waren met vrienden naar de cocktailbar geweest en mijn man had wat veel gedronken en we zijn thuis zo in slaap gevallen. En toch zwanger..
Zaadcellen overleven wel 72 uur in een vrouwenlichaam dus ik zou zo zeggen dat je wel kans hebt hoor :)

Joyce, heb jij al kwaaltjes?
Vandaag ben ik eigenlijk helemaal niet misselijk. Mijn borsten zijn wel gevoelig, al de hele week. En ik heb enorm last van (beetje onsmakelijk misschien) mijn stoelgang.. Heb dat eigenlijk al zeker 1.5 week maar dacht dat ik gewoon niet zo vezelrijk gegeten had ofzo? Nu vraag ik me af of het niet door het zwanger zijn komt??

Voor de rest gaat het prima met mij..
Mijn man is nu op sollicitatiegesprek :) Ben benieuwd wat eruit komt..
Hij wil toch een wat rustigere baan.
Misschien dat we t vanavond aan mijn ouders gaan vertellen??
Gisteren bij mijn beste vriendin kon ik mijn mond niet houden... haha maar zij mag het ook wel weten, als het mis zou gaan zou ik haar sowieso ook bellen.

Liefs,
Nancy

Terug
Bovenaan