24 jaar en moederwens... DEEL 2

geweldig nathalie op vakantie en iedereen weet al dat ze zwanger is!!!
lieve nathalie van harte gefeliciteers echt super meid!!!

yvette ik weet dat het gaaf is meis heb het zelf al een keer mee mogen maken maar was helaas van korte duur. mis gegaan met weken maar ik voelde me ook zo goed en blij.
dat gevoel wil ik zo graag weer terug.

ben super blij voor jullie allemaal maar soms ook wel een beetje moeilijk. als ik geen mk had gehad was ik namelijk over 3 weken uitgeteld. echt vreemd idee.
hoop zo dat ik ook snel jullie achter aan mag gaan. samen met alle andere meiden natuurlijk want we verdienen het allemaal.

ik ga nu lekker slapen morgen mijn mams verhuizen maar spreek jullie gauw weer.

liefs suzy

Hey lieve meiden....

cool nathalie ook zwanger... wat super zeg.... dan zijn het er inderdaad 4... nu op naar september en dat er daar weer vele zwanger mogen worden... netzoals in augustus.. :D:D

nathalie als je terug komt en je leest dit: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!

hier alles oke... vaak duizelig.... soms beetje misselijk maar niet zo heel erg... ben wel ook erg moe... pffff haha...
verder is alles prima.. :D:D

gisteren werd ik door vriendin gebeld of ik was kwam drinken in cafe... kom ik daar aan met mijn mannetje zitten ale vrienden daar... en ja hoor ze moesten ons allen wat vertellen.... ze is zwanger.. bijna 3 maanden..... :)
hihi zijn we samen zwanger. maarja tis voor ons nog beetje vroeg om het iedereen te vertellen... heb het haar wel verteld... kon ik niet voor me houden.... zat er met beetje dubbel gevoel..
je bent super blij voor hen.... maar wilt het het liefste ook kwijt.. maar dat kan dan nog niet... echt gek... haha daarom toch maar aan haar verteld... ze vond het geweldig samen zwanger zijn.. :D:D

Nu duurt het weer ff klein weekje voordat er nod dage aankomen van sommige van jullie...
erg spannende week natuurijk voor sommige... ik zal voor iedereen duimen...... en dat jullie maar snel mogen aansluiten bij ons....

xxx

Hoi Hoi!!

Hoe is het met iedereen???
met mij gaat alles toppie....ik heb vandaag een taart besteld met Hoera!! jullie worden oma en opa....ik kan niet wachten om die aan mn ouders te geven!!

Suzywan: wat erg voor je meid!! ik hoop idd dat je mij snel mag volgen en dat het nu wel helemaal goed gaat!!! Hoe merkte jij eigenlijk dat je een MK kreeg? en bij hoeveel weken was dat ongeveer?
Zelf ben ik natuurlijk ook een beetje bang....ik moet natuurlijk wel die drie maanden door....maar toch probeer ik er nu maar niet te veel bij stil te staan...Ik zal echt voor jre duimen!! en September zal ook een goede maand worden!! ik hoop dat je 1 van die gelukkigen mag zijn!!! Daar drinken we op...

Rachel: Leeeuk dat je zo langs komt!!! ik kan ook niet wachten tot jij zover bent!!! en je weet wat ik gezegt heb! September word jou maand!!!!

xxx Yvette

Dag Meiden,

Haha inderdaad Nathalie op vakantie en wij weten allemaal al dat ze zwanger is...
Meisje, Van Harte Gefeliciteerd.... Het is je gegund!!

Suzy, een miskraam krijgen lijkt me echt het moeilijkste dat er is.. Kan me heel goed voorstellen dat het voor jou nu ook erg moeilijk is aangezien je over 3 weken uitgeteld was..Kop op meis, ik hoop echt dat het voor jou ook snel raak mag zijn!!

Yvette, Mijn kwaaltjes verschillen nogal geloof ik..   Mijn borsten zijn wat gevoelig, maar de ene dag erger dan de andere, en ook per dag nog verschillend.. Ik was heel misselijk maar sinds gisteren eigenlijk niet meer. Mijn stoelgang is echt heel lastig, echt niet fijn!! En verder ben ik moe.. En ik heb niet zo'n eetlust meer.
Oja, en ik heb het idee dat mijn urine donkerder van kleur is??
Ik vind het nogal veel voor in het begin.. haha maar heb het er graag voor over.. :)

Joyce, Wat leuk!! Samen zwanger met je vriendin.. Kan me voorstellen dat je het haar al verteld hebt.. En wat moeilijk om dan je mond te houden he!!

Wij hebben het mijn ouders verteld met een speentje met I Love Oma en I Love Opa en ze vinden het natuurlijk helemaal super..

Nu nog even een vraagje..
Vanmiddag toen ik naar het toillet moest had ik twee vegen rosig/ oranje van kleur.. Ik schrok er een beetje van want dacht, shit mijn ongi komt alsnog??
Verder nergens meer last van, wel beetje buikpijn, maar dat komt door die vervelende stoelgang, heb nu eigenlijk al de hele week zo'n zwaar gevoel...
Weet iemand wat dit kan zijn?? Verlaat beetje bloed van innestel??
Ik las wel dat veel vrouwen soms een beetje verliezen in het begin, maar daar stond bij dat het een goed teken was als het troebel, oud bloed was..
Stond ook dat soms een vaatje springt in de baarmoeder, bv bij harde stoelgang stond er ook nog bij. Dus ben er eigenlijk maar vanuit gegaan dat het dat wel s zou kunnen zijn..

Heb toestraks twee boeken opgehaald voor mijn man, over het vaderschap.. Zondag zijn we 7 jaar samen en dan wilde ik hem die geven.. :)

Liefs,
Nancy

Wat leuk om te lezen dat er al 4 meiden zwanger zijn. proficiat en geniet ervan. Ik hoop dat het bij mij ook niet al te lang gaat duren.

X Mariska

Hoi Nancy22:

Wat leuik zeg! al 7 jaar samen!......dat is dan idd wel een heel leuk kadoo!! Wij zijn in December 6 jaar samen....dan wil ik oook echt wat leuks gaan doen..

Ik heb eigenlijk helemaal geen klachten: ben niet misselijk....en merk eigenlijk niet zoveel....zou dat eigenlijk wel goed zijn??

xx Yvette

Hoi meiden,

Echt super om te lezen over jullie zwangerschappen en al die kwaaltjes enz hihihi
Ik hoop dat jullie nu niet naar de zwangerschapsforum overstappen?!
maar dat jullie hier lekker mee blijven kletsen!
Hoop zo dat ik sep maand mag volgen (heb het idee van niet) ben ik waarschijnlijk
net op tijd om het mn opa nog te kunnen vertellen.
Gister weer bij hem geweest. Gaat echt slecht met hem.
Hij heeft veel pijn. vindt dit moeilijk om te zien!
verder weinig te vertellen geloof ik.
Oh nee, mn gat in het dak zit erin dus zijn gister voor het eerst boven geweest.
heb nu echt een groot huis ineens met een zolder en nog eens een vliering!
Kan ik tenminste al mn rotzooi kwijt hihihihi

liefs Petra

Wilde nog ff weten hoe het met LMP en marjootje is?
Hoop geen Rd tjes?
 voor jullie meiden!

Terug
Bovenaan