24 jaar en moederwens... DEEL 2

Nod lijstje!

Pieski, 26 jaar                               2e ronde - 1e kindje           06-09-08

Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08
85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje          14-09-08  
Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08
Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje        18-09-08
Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08
Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                 ?-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje         31-08-08
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld ???????
Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld ???????
Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld ???????
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld ???????

Hoi meiden

Yvette: Was gezellig he gisteren?
Ik hoop dat je je cadeautje leuk vind.
Ik ben echt zo blij voor jullie!!! Ik hoop dat ik vandaag of morgen mijn ei heb en dan ie dan ff raakschiet whahah
We gaan het zien, over 2 weken weten we het. Duim je voor ons?

Babeken: Nog steeds een neg test? Ik hoop idd voor je dat je ei na het weekend komt, en dan klussen maar, suc6!!!!

Suzy: Ik kan me voorstellen dat je het iedereen wel gunt maar dat het ook heel moeilijk is voor je. Het enige wat we kunnen doen is duimen voor je. Dat het misschien de volgende maand lukt.

Joyce: Die kwaaltjes moet je maar voor lief nemen, maar ik denk dat je dat helemaal niet erg vind whahah.
En wat leuk dat je samen met je vriendin zwanger bent! Ik hoop dat ik dat ook mee mag maken samen met yvette.
Maar we hebben het jammer genoeg niet in de hand, geniet er lekker van meis!!!

Nancy: Balen van die rottige stoelgang, maar het hoort er allemaal bij. En zoals je zelf zegt, dat heb je er allemaal voor over hihi.
Leuk idee van die speentjes, ze vonden het zeker helemaal super he?
Ja en over die afscheiding, tja ik kan je er niet echt mee helpen.
Ik denk dat je je niet te druk moet maken als je dat in de boeken gelezen hebt.
Geniet er maar lekker van meis!!!

Pieski: Vreselijk voor je om je opa zo te zien lijden!!!
Heel veel sterkte meis!!!
Fijn dat je nu zoveel ruimte hebt op zolder.
Kan je misschien later allemaal babyspullen op kwijt!!

Nathalie: Als je weer in het land bent:
GEFELICITEERD MEID!!!!!!!
Wat een kakelkippen hier he? Iedereen weet het al voor dat je het hier zelf hebt kunnen vertellen whahahha
Maar zulk nieuws kan niemand op het forum stil houden natuurlijk!!
Ik vind het echt super leuk voor je.
En jullie kunnen nu met ze vieren kletsen, wat een vruchtbare maand was augustus zeg!! Ik hoop dat het in september ook zo zal zijn!

Ik hoop echt zo dat ik dit weekend mijn ei heb!
Ik voel het wel al een beetje rommelen in mijn buik.
Maar alleen de ovutest moet het nog ff laten zien.
Dan weet ik tenminste zeker dat het allemaal werkt van binnen.
Ik houd jullie op de hoogte, we doen ons best met klussen dit weekend dan maar iedere dag whahahh Heel erg vervelend
Nou meiden tot snel.
Groetjes + xxx Rachel

Dag Meiden,

Rachel: Nou, we hadden deze maand op 4 meiden ingezet he.. Dus dat doen we gewoon voor volgende maand weer!! Dan wordt september ook fijn een vruchtbare maand hopen we!!!
Mijn ouders vonden de speentjes inderdaad heel leuk, mijn vader moest er eerst even naar staren voordat hij m helemaal snapte.. Haha
Mijn ma had het direct door!

Yvette: Volgens mij verschilt het echt bij iedereen. Die kwaaltjes komen en gaan weer en sommigen voelen echt helemaal niets.. Niet te druk maken meid. De test was positief en daar gaat het om he!!

Pieski: Tuurlijk blijven we hier ook kletsen.. Veel te gezellig joh!! Wat fijn dat je nu meer ruimte hebt op zolder.. Dat is wel een hele luxe. Wij willen op zolder ook een dakraam/dakkapel maken. En daan een hobbyruimte ofzo van maken, nu hangt er alleen de was en een heleboel rommel staat er.
Ik hoop voor je dat het raak is deze maand en dat je je opa dit goede nieuws vertellen kan!!

Hoe gaat het met de rest?? Nathalie nog niet in het land?
Met mij gaat het prima.. Ik eet weinig en mijn buik doet pijn, gevoelige borsten maar verder ben ik heel vrolijk!! En aan het begin van de avond ben ik eigenlijk altijd al zo moe dat ik het liefst in bed kruip.. haha
Ik ga volgende week s bellen om nog s naar de puppy te gaan kijken.

Liefs,
Nancy

Dag ladies!!!!!

Hoe is het met jullie????
Met mij gaat alles toppie.....ik heb m'n 1e afspraak al bij de vk gemaakt (8september) en heb de 24e mn 1e echo!!! ik kan echt niet wachten....Ik ben uitgeteld op 28 April.....en als jullie nou allemaal snel volgen!! dan maken we zometeen allemaal het zelfde mee....Ik zal voor iedereen duimen!!!!!

Pieski: Ben blij dat je het leuk vind dat we hier gewoon over onze zwangerschap mogen praten....ik hoopte al dat niemand het erg zou vinden.....en als er iemand is die het wel vervelend vind dan hoor ik het wel....en zal ik me inhouden..
Sterkte met je opa!! ik vind het echt rot voor je dat je hem zo met pijn moet zien! ik hoop dat dat minder word en dat je hem gauw goed nieuws kunt vertellen!

Rachel: Jaaaaaaa het was zeker gezellie!!!! en ooooooohw ik hoop echt iedere dag weer dat het bij jullie snel raak zal zijn|!!! ik kan niet wachten ahaha Zou echt zo leuk zijn!!! Wij duimen voor jullie hoor wijffie!

Nancy: Je hebt ookwel gelijk hoor,.....Positief =positief! en ik geniet er gewoon lekker van.....Morgen ga ik het wel aan mn ouders vertellen ....ik vind het zoooo spannend!!! Ik heb een taart besteld met HOERA! JULLIE WORDEN OPA EN OMA! ik ben echt benieuwd naar hun reactie......wat jij met die spenen hebt gedaan is trouwens ook een superleuk idee!!!

Nou dames....ik drink op een vruchtbare Septembermaand! en dat jullie ons allemaal maar snel mogen volgen

Groetjes Yvette

Nod lijstje!

Pieski, 26 jaar                               2e ronde - 1e kindje           06-09-08

Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08
85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje          14-09-08  
Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08
Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje        18-09-08
Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08
Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08
Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                 ?-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje         31-08-08
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld ???????
Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld ???????
Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld ??????

Hey Yvettje
Ben je ook online???
Ik heb je uitgerekende datum op het lijstje gezet.HIHI
Nou gisteren nog steeds geen pos ovutest, maar het tweede streepje was wel al donkerder.
Dus ik hoop dat ie dan wel vandaag komt want anders is het wel weer een beetje hopeloos.
Afwachten maar weer he? We doen niet anders haha
Gisteren wel weer geklust dus wie weet?
Ik laat het je wel ff weten als ik pos heb getest.

Groetjes + xxx mij

Lieve Meiden,

Bedankt voor alle lieve worden! Steunt echt zeker nu het echt steeds slechter met mn opa gaat!

Voor mij gaat het nu ook een beetje opschieten volgende week is mn NOD dag dus ben benieuwd (mijn gevoel blijft zeggen dat het niet zo is, heb zoveel spanning dat dat denk ik nooit goed is om zw te worden) dus dan tja heeft het helaas niet zo mogen zijn!

Gister lekker gebarbeknoeid bij vrienden was echt gezelie en vandaag ff NIKS! heerlijk!
Mn mannetje slaapt nog ga zo ontbjtje voor hem maken heeft ie wel verdient!
Hij is uitgeput door mij hihihihihi

Trouwens Jaqc zag dat je ook uit zuid holland komt (ben wel nieuwschierig waa dan precies) ik uit rotterdam! woon in een "klein"dorpie vlak bij Rotterdam!

oh ja veel plezier met de taart ben wel benieuwd hoe je ouders reageren! horen het wel!

Liefs Petra

pieski..... sterkte met je opa...!!!! dat kun je wel gebruiken... ik hoop dat jij en je familie veel steun aan elkaar hebben!!!!

dames.. sorry dat ik er zo weining nog ben... maar ik ben de laatste dagen dood op... als ik geen afspraken heb dan slaap ik haha... :)
verder gaat hier alles prima..
ik hoop dat snel meiden ons zullen volgen.... heb een uitgerekend in mei topic geopend bij zwanger zijn.. dan kunnen jullie daar ook allemaal bij.. :D:D

tuurlijk blijf ik ook nog hier kletsen!!!!!

ik vraag me af wanneer nathalie terug komt van vakantie... iemand enig idee hoelang ze zou blijven?!?!

gisteren ben ik naar die vriendin gewest die ook zwanger is... we hebben heerlijk kunnen kletsen over de zwangerschap, babies.. etc etc... heerlijk zeg om er zo open over te kunnen praten... :)
30 september heb ik afspraak bij de verloskundige... intake.... die dag zullen we wel een afspraak maken voor echo.... pffff duurt allemaal zo lang.... haha...

ik heb zelf ff uitgerekend en ben 6 mei uitgeteld..... spannend allemaal zeg..

nou meiden... ik duim voor jullie dat de rd'tjes wegblijven... er positieve ovutesten komen... positieve zwangerschapstesten komen....!!!!!

xxx

Terug
Bovenaan