24 jaar en moederwens... DEEL 2

Hey Rachel!!

thanx dat je me op het lijstje heb gezet!!!!
ik baal alleen wel van die ovulatietest zeg !!  maar ik geloof er gewoon in dat je morgen weer een dikke streep te zien krijgt! het moet gewoon hahah
 IK WIL'T... IK WIL 'T... IK WIL 'T.!!

wel meteen bellen he?! als ie positief is hahha

Veel plezier zometeen op de boot!!

xxx je allllllerliefste vriendin haah

Nod lijstje!

Pieski, 26 jaar                               2e ronde - 1e kindje           06-09-08

Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje          14-09-08  
Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje        18-09-08

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                 ?-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje         31-08-08
Iniemienie, 23 jaar                2e ronde - 1e kindje           04-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld ??-??-09
Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  ??-??-09
Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 05-05-09

Lieve meiden, ik ben weer terug uit Luxemburg!
Aan het lijstje te zien zijn jullie al een beetje op de hoogte

Ikke !!!

Meiden ik kan het niet geloven en helemaal nu ik het lijstje bekijk
Nancy & Joyce ook zwanger YIPPIEEE!

GEFELICITEERD MEIDEN, wat onzettend goed en fijn voor jullie!

En een nieuwe dames in ons midden, leukleuk! Ik moet nodig alles eens bij gaan lezen. Ben zo benieuwd hoe het allemaal gegaan is. Denk niet dat ik het red om alles bij te lezen en zeker niet te onthouden, maar ben echt super blij voor jullie. Kan het nog niet bevatten dat we nu op zwangerschapsbankje zitten, jullie wel?

Ik voel me verder goed. Niet zoveel kwaaltjes als ik voorgaande rondes had, gek hè. Ga morgen de huisarts ff bellen om langs te gaan. Ben heel erg benieuwd naar reactie. Hebben het onze ouders ook nog niet verteld. Tis allemaal zo nieuw, spannend en onwerkelijk. Maar ohhh zooo mooi!

Liefs Nathalie

Ikke ben weer globaal bijgelezen hoor meiden. Niet alles precies letter voor letter kunnen lezen, want dat kan mijn koppie niet aan en ben moe. Geen wonder zit al (te) lang achter de laptop. We hebben thuis internet en tv problemen, die we hopelijk snel kunnen oplossen. Ik zit nu met een kabeltje en ander netwerk ingebroken op internet, hihih. Maar kon het niet laten om bij jullie te komen kletsen hoor.

Kan het nog amper geloven jullie wel meiden. Nancy, Joyce & Yvette, hebben jullie het allemaal al aan jullie ouders en/of vrienden verteld? Hier weten alleen mijn vriend, ik & jullie het. En hebben jullie al huisarts gebeld of langsgeweest. Was wel bijzonder van Nancy, Joyce & ik hebben allemaal op 26 aug positief getest geloof ik. Joyce jij 6 mei uitgerekend? En Nancy, jij dan meis? Zitten jullie nu allemaal bij zwangerschapsforum ofzo?

Als ik globaal lees hoe jullie je voelen hebben jullie meer kwaaltjes dan ik denk ik. Maar ach vind het wel ff best zo, dat komt nog wel en dan kunnen we niet meer terug draaien hè. Merkte gisteravond toen ik ff op mijn buik lag dat ik last krijg van mijn borsten. En vanmorgen wat misselijk, moest iets eten, anders werd het erger. Verder 's middags moe, en beetje aan de diaree, maar gaat opzich wel goed met me.

Ik kom snel weer ff wat meer kletsen. Maar red het nu niet allemaal tegelijk. Moet nog bij paar topics buurten, hihih

Liefs Nathalie

Hoi dames!
Eindelijk ben ik er terug! Was druk met het feestje van mijn broer en dan gisteren die trouw!
Moet nu dus ongelooflijk veel bijlezen...

Hey Suzy, we helpen jou wel door die moeilijke periode hé!

Nancy, proficiat met de 7 jaartjes samen!

Petra, dat zijn de moeilijke tijden hé, zo iemand zien lijden die je zo graag ziet.
Ik ben toen bij mijn grootvader op een bepaald moment gewoon niet meer naar 't ziekenhuis gegaan omdat ik het echt niet meer aankon.
Wou op die manier toch een mooi beeld van hem houden... Sterkte meid!

Rachel, vrijdag was de ovutest nog negatief en gisteren heb ik geen kunnen doen, doordat ik die trouw had. Maar we hebben vannacht toch nog ons best gedaan en geklust, zodat we dat ei zeker niet missen.
Ik doe straks nog wel eens een testje...
En jouw ei al gesprongen?

Amai Petra, zo jouw mannetje verwennen... Je hebt hem wel immens doen afzien dan! Hihi

Hey Nathalie, het was nu we extra genieten van dat weekje zeker eens je wist dat het zo ver was? Geniet ervan meid!

Zo tot later!

XXX

Babeken

Hey Babeken, nou het is onwerkelijk weekje geweest en heb eigenlijk helemaal niet echt vakantie gevoel gehad. Ging zo raar allemaal. Heb wel buikband in Luxemburg gekocht, omdat ik daar positief heb getest en graag mijn 1e buikband wou kopen. Volgens mij straalde ik toen zo dat ik pijn van in mijn kaken kreeg.

Petra gaat het niet goed met je opa meis? Tja sorry heb niet alles bij kunnen. Probeer ik alle topics waar ik mee klets een verhaaltje te typen en dingen terug te lezen. Heel veel sterkte in elk geval.

Babeken, gefeliciteerd met het huwelijk van je broer? (of vergis ik me?) Hoe gaat ie met jou? Ik moet er ff weer inkomen hier allemaal hoor. Kweet niet goed wanneer wie nod heeft enzo. En kweet niet of ik alles kan onthouden. Ben een zeef. En dit keer komt het gelukkig niet alleen door mijn whiplash, hihih.

Liefs Nathalie

Haha Nathalie, was mijn grootmoeder die trouwde... Was wel ok, maar de muziek veel beetje tegen, nu ja mss wel normaal zeker als iemand van 67 trouwt... Maar ja, zolang zij maar gelukkig zijn.

Dag Meiden,

Nathalie: Welkom terug meis.. We hebben inderdaad alle 3 op 26 augustus positief getest!! Grappig he.. Ja wij wisten hier al dat je zwanger was.. hihi
Mijn kwaaltjes zijn ook een beetje "weg" hoor. Ben nog wel moe en mijn borsten zijn gevoelig, en de stoelgang ook rot. Maar misselijk niet meer.

Yvette: Ik ben benieuwd hoe je ouders gaan reageren.. Wel een heel leuk idee van die taart!! Wat kun jij snel bij de Verloskundige terecht.. Hoeveel weken ben je nu? Ik dacht dat ze je normaal pas met een week of 12 moet gaan?
Ik ga morgen de huisarts bellen voor een afspraak en dan ook s kijken voor een vk.

Babeken: Gefeliciteerd met de bruiloft van je broer.. Was het gezellig??

De rest van de meiden, Hoe gaat ie?? Druk aan de klus??

Met mij gaat t verder goed, had vandaag weer een beetje oranjig bij het naar het toillet gaan maar heb maar besloten me daar niet druk om te maken.. Heeft toch weinig zin, toch..

Liefs,
Nancy

Terug
Bovenaan