24 jaar en moederwens... DEEL 2

Jaaaa een 2e zwangere MAJORIE gefelciteerd meis!!!
Fijne vakantie gehad meis? Bijzonder hè daar te testen
Hoe voel je je verder? Ik zal je op ons lijstje zetten meis

En Pien vandaag testen? Ik hoopppp het zo. Gaan de goede kant op!

Liefs Nathalie

Rachel, je kan van alles voelen hoor. Ik had dat voorgaande rondes ook vaak een week voor mijn nod. En nu had ik al na mijn eisprong. Voelde me grieperig maat zette niet echt door. De week voor mijn nod ging iets beter. En voelde me best goed met eigenlijk bijna geen kwaaltjes, maar die hielden gisteren op, hihih. Nu denken ze vast. Ze wil zwanger zijn, dan gaan we nu ook maar beginnen met kwaaltjes. Heb net al twee broodjes gegeten, dacht voordat ik meteen weer heel misselijk word. Ik lig nu met laptop in bed, maar ben wel wat misselijk hoor. Niet heel erg, maar wel aanwezig. Gek hè, maar kan vandaag lekker rustig aan doen. Wel telefonisch wat dingetjes regelen, maar dat kan ik zelf inplannen hè.

Pien ben benieuwd hoe het testen gaat vandaag. Laat je het snel weten?

Liefs Nathalie

Nod lijstje!

Sylvana, 24 jaar                         23e ronde - 1e kindje        16-09-08

Babeken, 25 jaar                      10e ronde - 1e kindje         18-09-08

Suzy, 24 jaar                                  8e ronde - 1e kindje               24-09-08

Rikos, 24 jaar                                 9e ronde - 1e kindje             26-09-08

Aatje, 23 jaar                               2e ronde - 1e kindje                ??-??-08
Petra, 26 jaar                               3e ronde - 1e kindje            05-10-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

85Babe85, 22 jaar                   2e ronde - 1e kindje           13-09-08  
Mamalina, 24 jaar                  1e ronde - 3e kindje              15-09-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

LMP24, 24 jaar                              2e ronde - 2e kindje            30-08-08  

Jacqy, 24 jaar                               15e ronde - 1e kindje        07-09-08

Pien,  22 jaar                                   1e ronde - 1e kindje             07-09-08

De zwangere  meiden  onder ons   * * * ** *

Glittersss * * * **

*

Yvette, 23 jaar                             1e ronde - 1e kindje           uitgeteld 28-04-09
Nathalie,24 jaar                         6e ronde- 1e kindje            uitgeteld 03-05-09
Nancy, 23 jaar                              6e ronde - 1e kindje           uitgeteld 04-05-09

Joyce, 24 jaar                                3e ronde - 1e kindje          uitgeteld  06-05-09
Marjootje85, 23 jaar              8e ronde - 1e kindje          uitgeteld 11-05-09

Verloskundige bezoekjes ~ spannend ~

Nancy
08-09-08       intake gesprek
Nathalie
09-09-08        intake gesprek om 15.00 uur
28-10-08        controle afspraak om 16.00 uur
Joyce
30-09-08        intake gesprek

Afspraken voor de mooiste ECHO's !!!

Nancy

15-09-08       7 weken echo

Nathalie
08-10-08        1e echo om 8.40 uur

hallo lieve meiden

Anouk en marjootje GEFELICITEERD!!! ben enorm blij voor jullie!! geniet ervan.

nathalie ben je nu al zo erg aan het groeien?? krijg je al een buikje?? denken je moeder en schoonmoeder daarom dat je al verder bent??
heb je er na het eten meer last van van opgezette buik?? dat had ik toen wel heel raar gezicht was dat.

je vroeg of mijn pa depressief is.
nou hij is sinds januari manisch depressief. hij is een tijdje opgenomen geweest in gesloten en daarna open instelling. op een gegeven moment werd dat dagtherapie en nu moet hij 1x in de zoveel tijd langs psychiater maar heeft verder geen therapie meer.
het gaat ook stukken beter met hem en hij komt niet meer zo manisch over maar af en toe voelt hij zich heel erg down en emotioneel.
hij heeft heel veel medicijnen. ook hele zware en moest nu gaan minderen waardoor hij zich dan ook weer minder goed gaat voelen. wel vervelend

het blijkt dat hij al een paar keer echt depressief is geweest in zijn leven maar dat wist ik niet. gelukkig waren we er nu op tijd bij en is het niet omgeslagen in een echte depressie.

maar wel moeilijk ik zie hem nu een stuk minder omdat mijn ouders uit elkaar zijn en ik vraag me ook wel eens af of zijn vriendin er wel op de juiste manier mee omgaat.
want als je manisch bent wil je graag veel geld uitgeven.( wat hij eigenlijk niet echt heeft nu) en zij vind dat volgens mij alleen maar leuk. er over praten heeft geen zin want ze luisteren toch niet wat dat betreft zijn het net 2 verliefde pupers.
nou genoeg geklaagd!!!

pien heb je al getest?? ben benieuwd hoor. het kan zijn dat je lang cyclus hebt maar het zou natuurlijk gweldig zijn als je al zwanger bent. laat je het weten??

nancy wat vervelend last van je rug!! ik snap dat je je dood verveeld meis!! maar ff volhouden nog.
hopelijk mag je volgende week als de pup komt weer wat meer doen.
succes er mee!

rachel je kunt indd allerlei klachten hebben voor je nod dat is bij ieder een verschillend.
ik hoop echt voor je dat het raak is.

als het goed is heb ik gisteren mijn ei gevoeld. ovuluatie test gaf ook donkerdere streep aan dan de dagen ervoor.
heb de afgelopen drie dagen wel geklust dus we hebben ons best gedaan. doe vandaag nog een test voor het geval dat ik er toch een dag naast zit en dan word het WEER AFWACHTEN!!!
krijg iedere maand na mijn ei weer de kriebels en dan kan ik echt aan niks anders denken dan zou het gelukt zijn??

ga zo ff naar mijn vriendin met zoontje van 10 weken. oh dat zo'n lekker ventje!! ga ik weer ff lekker knuffelen.
hopelijk is hij wakker.
zij weet ook dat wij al tijdje bezig zijn dus kan daar fijn met haar over praten.

babeken succes met wachten meis voel je je al anders dan normaal?

nathalie ik duim voor je dat ze jou rekening er uit pikken. ze halen er meestal wel bijzondere rekeningen uit dus wie weet.

nou tot later meiden

liefs suzy

Hi Suzy dank je voor je uitleg meis. Mijn mams is aantal jaren ook opgenomen geweest,  in open afdeling, maar dat was juist niet goed, want ze ging zich van iedereen de verhalen aantrekken. Ze heeft nu soms nog individuele gesprekken. De afgelopen jaren is er veel gebeurd. Maar nu gaat het wel redelijk met haar qua psyche, ze is gewoon echt een prater.

Moeilijk hè dat afwachten na je ei. Wel fijn dat je je ei gevoeld heb en positieve ovulatietest had. Geniet nog maar ff lekker. Wie weet meis.

Hier weer misselijk, soms zakt het ff af. Ga nu ff kopje thee proberen te drinken. Maar dacht nog ff lezen hoe het met jullie is.

Liefs Nathalie

Hey iedereen,

Helaas helaas, negatief!
Dacht eerst dat het verkeerd was gegaan want controlestreep kwam maar niet tevoorschijn maar uiteindelijk na 5 minuten kwam   die dan toch en geen 2de streep erbij...

Dus op naar volgende maand!!!
ben wel benieuwd wanneer ik nu ongesteld ga worden,..

Ben bezig met de gang schilderen..ga nu even snel eten en weer verder...
Heb vanavond wedstrijd en ik lees daarna even alles terug....

xxx

Terug
Bovenaan